hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stall Tajet??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Stall Tajet??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

horse-lover

Innlegg: 21

Skrevet - 01/03/2003 :  00:20:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei, jeg lurte på om noen her har vært på Stall Tajet??
Hvordan er det der??Er det å anbefales?

kerry

» VIP

Norway
Innlegg: 153

Skrevet - 01/03/2003 :  00:59:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekerry  Svar med kopi av melding
Jeg har vært der på rideleir en gang! Det er kjempe koselig der og man gjør masse gøy. Jeg lærte kanskje ikke mest, kan hende det var pga at jeg var den eldste og hadde med egen hest..? Men jeg hadde det ihvertfall kjempe gøy :)
Jeg kjøpte sportsponnien min derifra også..
Og til sommeren skal jeg jobbe der :)

Gå til toppen av siden

Lisa__Moen

» VIP

Innlegg: 159

Skrevet - 01/03/2003 :  11:01:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa__Moen  Svar med kopi av melding
Jeg har ridd der i to år, men aldri vært på rideleir der Det var kjempebra og ri der.

Koz Lisa
Gå til toppen av siden

horse-lover

Innlegg: 21

Skrevet - 01/03/2003 :  18:25:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kult! Har man der >egen hest< i hele uka? Gå til toppen av siden

kerry

» VIP

Norway
Innlegg: 153

Skrevet - 02/03/2003 :  00:08:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekerry  Svar med kopi av melding
ja det har man :)

Gå til toppen av siden

horse-lover

Innlegg: 21

Skrevet - 02/03/2003 :  00:47:10  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bra!
Jeg tror da at jeg kansje ska dit i sommer..
Er det noen andre som ska dit også?
Gå til toppen av siden

horse-lover

Innlegg: 21

Skrevet - 02/03/2003 :  16:05:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har den ei internet adresse da? Gå til toppen av siden

kerry

» VIP

Norway
Innlegg: 153

Skrevet - 03/03/2003 :  14:42:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekerry  Svar med kopi av melding
Er ikke sikkert på de har en hjemmeside.. Du kan jo maile dem. stalltajet@hotmail.com

Gå til toppen av siden

susanne

Norway
Innlegg: 642

Skrevet - 03/03/2003 :  17:44:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesusanne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesusanne  Svar med kopi av melding
hvor ligger stall tajet hen??

Gå til toppen av siden

kerry

» VIP

Norway
Innlegg: 153

Skrevet - 03/03/2003 :  19:55:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekerry  Svar med kopi av melding
På Tyristrand,like utenfor Hønefoss..

Gå til toppen av siden

EA
» VIP

Innlegg: 5

Skrevet - 05/03/2003 :  21:37:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja, jeg ska dit i sommer.
det er kuult der.
Gå til toppen av siden

Cherry & Mystery

Innlegg: 13

Skrevet - 05/03/2003 :  21:46:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Snakker dere om Tajet????
Dit skal jg i en av fjortis ukene!! ,)
Gå til toppen av siden

Little_devil

Innlegg: 1

Skrevet - 20/04/2003 :  18:14:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
EEEEY..
Skal du p en av fjortisukene oxo??
Dt skal jg, og ei venninne oxo..
Vi fikk ikke plass på dn første, mn håper dn andre blir fjortisuke oxo!
Hvor r du fra?
Kozzy
Gå til toppen av siden

Deliberate

Norway
Innlegg: 58

Skrevet - 24/04/2003 :  13:56:38  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingDeliberate  Svar med kopi av melding
det er kjempe koselig på stall tajet. har vært der på rideleir 2 ganger. tror jeg oxo kansje skal dit i sommer på en av fjortisukene. det er kjempe koselige folk der å! nydelig hester =) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.