hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken rideleir?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Hvilken rideleir?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Bælena

» VIP

Skrevet - 29/10/2004 :  21:55:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har tenkt meg på rideleir igjen til sommeren, men er veldig usikker på hvor. Til vanlig driver jeg med travere, så til sommeren blir det vel 2 år uten en ridetime (hvis ikke jeg tar et kurs til vinteren men jeg vet ikke helt om lommeboka er enig i det)... Først og frems vil jeg ri dressur, men litt sprang og veldig gjerne feltritt er vel ikke å forakte.

Jeg har tenkt på Marits, Skauen og Stall K, men er det noe for meg? Blir veldig glad hvis noen gir meg noen gode råd der... Et annet alternativ er å reise tilbake til Lefdals (var der i 2003), men jeg har litt inntrykk av at det er mest(alt?) fokus på sprang og at alle problemer kan løses med hjelpetøyler og et pessoabitt.

Og sist men ikke minst, så vil jeg ikke på en rideleir der alle deltakerene er 10 år og ridelærerne 16, siden jeg er 16 (17 til sommeren) og gjerne vil ha noen på min alder på leiren og flinke instruktrer som faktisk kan hjelpe meg å rette opp alle feilene jeg garantert har gjort i løpet av 2 år

jalla

Skrevet - 29/10/2004 :  22:36:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hva med Peer Gynt Rideleir? Jeg jobba noe der en sesong, og jeg fikk inntrykk av at alle trivdes der, både barn og ungdom, og i tillegg de voksne som var på rideleir der. Der undervises det for det meste i dressur, og også litt sprang. Dere får også prøve feltrittbanen (Bernt Håkon har blitt Norgesmester flere ganger i feltritt, og vært aktiv på konkurransebanen ellers). Bra rideundervisning. Hestene er for det meste av det kaldblodige slaget (mest lettdøl, kaldblods og 1-2 fjordinger, noen sportsponnier). Gå til toppen av siden

<3~*~Belinda & Rappen~*~<3

Skrevet - 30/10/2004 :  19:33:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stall-k er bare best!! Jeg har vert der to ganger det er ikke så mange 10 åringer der... det hvar 15 åringer der når jeg hvar der men 17 hvet jeg ikk helt da.... :) men det r kjempe bra der! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.78 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.