hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Llanfrechfa Victoria <3
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Llanfrechfa Victoria <3
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Kristin_og_Tiril

» VIP

Norway
Innlegg: 150

Skrevet - 02/01/2005 :  21:37:22  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKristin_og_Tiril  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristin_og_Tiril  Svar med kopi av melding
Noen som vet noe om fortiden til ponnien min?
Lllanfrechfa Victoria er en knallsøt welsh mountain ponni,114 i mkh oh av fargen palomino :)

Det jeg vet er at Victoria ble født i England i 1995,og at hun ble importert til Wenche Lanner,som driver welsh-oppdrett i Larvik.. Så havnet hun hos Hilde Grava,som driver Stall Homle eller noe lignende.
Victoria var forfangen en gang der,mer vet jeg ikke..

Victoria ble min for 3 år siden,rett før sommerferien,og jeg er kjempeinteressert i å høre om noen har ridd/stelt henne!
Vil gjerne vite hva hun ble brukt til,om hun var like fin som hun er nå osv. Alt mottas med takk :)

Bilde av Victoria litt lenger ned..

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=1127



- de som sier at lykke ikke kan kjøpes for penger,har aldri hatt hest

miiina

» VIP

Norway
Innlegg: 21

Skrevet - 03/01/2005 :  18:16:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemiiina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemiiina  Svar med kopi av melding
Det eneste jeg veit om Lllanfrechfa Victoria er at hun er alldeles kjempe søt... hehe.. men oxo det at hun har forfangenhet=)
The world is so cruel place, and we are here, all together<3 Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.