hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bitchy jenter i stallen...
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Junior
 Juniorsnakk
 Bitchy jenter i stallen...
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Flokus

Norway

Skrevet - 02/06/2006 :  18:54:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Enig med Line der oppe!
Ringer det en bjelle?

~AAC~

Savner deg, Bebbi!

Gå til toppen av siden

-Azze-

Norway

Skrevet - 07/06/2006 :  16:01:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-Azze-  Svar med kopi av melding
Hehe Line sa det!

Har ikke vert borti det verste røshet, dels boplassen og stallen.
Men kjenner noen som har veldig lett for og baksnakke..
Har selv merket at noen dager da jeg er ekstra sur så bare glipper det noe stygt ut av meg, men fy søren hva jeg angrer når jeg roer meg at!!

Fann ut at tidligere at det var noen som komenterte sprangsitsen til ei innpå her, noe med at hun satt ned hele tiden under spranget osv, jeg skulle til og gå på henne.. Liksom hva hadde hun med sprangsitsen til andre! verken jeg eller hun kjenner personen hun komenterte! Og jeg ble så sur og måtte bare gå bort ellers hadde jeg vel gjordt noe jeg angret på..

Du kan finne mange gode venner, men en hest er en venn for livet!

MVH Azze & Ferill
Gå til toppen av siden

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 13/07/2006 :  21:09:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Bra skrevet Line!
Det er dessverre mange staller som er sånn. Sommeren 2004 så ridde jeg noen hester på en stall, skal ikke nevne navn på hest, stall eller rytter siden mange fra Os har vip her. Men hadde to hester i to uker, og det var så mange spydigheter som kom, det kom rykter, jeg krangla med de fleste osv.. Jeg var 14, de var 16-17, selfølgelig vant de, og det var fælt for meg. Tror ikke det er noen staller(nesten ingen) der det ikke er noen som tror de er bedre enn andre. Men på vår stall er det ganske bra. Før var det mye knyfling mellom meg og en venninne, men nå er vi heldigvis venner igjen. Så nå er vel egentlig alle "likegyldige", selv om vi virkelig kan klage på noen andre Går som oftest bra!

http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

BellaMin

Skrevet - 14/07/2006 :  21:42:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
i stallen jeg rir i er det 7 hester, og et ganske så godt miljø.
Alle er venner, uansett om man er 7 eller 22 år.
Altså, jeg mener ikke at absolutt alle er bestevenniner, men ingen går rundt å er frekke mot hverandre.. Alle er snille mot alle.. :P
Et godt og trivelig miljø vil nå jeg si!

En hest er ikke bare en hest! Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 16/07/2006 :  19:30:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
har vært utfor bitchy jenter ja(hvem har vel ikke?)
var spesielt ille i en rideskolestall i nærheten av der jeg bodde... hadde du ikke det nyeste utstyret, så kunne du holde deg laaangt unna. var du uten hest, så var du fattig og stakkarslig. dette er en stor stall, med hovedsaklig bare jenter, og da blir det slik.. dessverre har jeg hørt det er like ille der den dag i dag...

også i stallen jeg har vært de siste årene har det vært endel tull. ikke sånne frøkenhøypåpærajenter, men mye baksnakking og dritt. og dette fra alt fra 12 årige jenter, til 40 år gamle damer! :O helt vilt!!

så nå skal typen og jeg bygge stall med fem bokser, tre andre som skal leie her.. og blir det dårlig miljø, så blir det oppvask uten like, for verken jeg eller typen aksepterer sånt. hest er gøy, og skal være gøy, ikke en haug med utestenging og baksnakking

www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 16/07/2006 :  22:06:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Prøv så godt dere kan å holde dere unna baksnakking!!

Dette har ihvertfall blitt mitt forsett...Jeg har ikke selv hatt noen sterke personlige erfaringer med dette, men det ødelegger miljøet så totalt, og ikke tro at den du "slarver" med ikke sier noe om deg med det samme du snur ryggen til!

Kommenter heller hvor pen sits den og den har, og si det til de du syns er flink til å ri. Det skader aldri med for mye ros
Gå til toppen av siden

Hanniball

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  13:04:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanniball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHanniball  Svar med kopi av melding
Det som er synd med hestemiljøet dette...Man finner alltid frekke små drittunger.Men jeg har vært en av de som faktisk baksnakker de med den/de fineste hesten(e) og fineste utstyret.Det er jo pga. jeg er sjalu.Men også fordi de tror de er så forbanna bedre enn alle andre,og det er ALLTID hestens skyld om ikke det går bare på skinner..Men tror man bare må prøve å være koselig mot alle,og overse det pisspreike mange av de kommer med.Så lenge man selv er koselig,slipper man hvertfall at andre går å baksnakker deg,og du slipper å få et dårlig rykte på deg=o)
www.svenvonhannawald.piczo.com
www.linnta.piczo.com
Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  14:23:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Skal ikke si mer enn at, ja, jeh vet hvordan det er Heldigvis står jeg ikke på en sånn stall! :D
Haoli <3 Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 20/07/2006 :  19:21:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Det som er synd med hestemiljøet dette...Man finner alltid frekke små drittunger.Men jeg har vært en av de som faktisk baksnakker de med den/de fineste hesten(e) og fineste utstyret.Det er jo pga. jeg er sjalu.Men også fordi de tror de er så forbanna bedre enn alle andre,og det er ALLTID hestens skyld om ikke det går bare på skinner..Men tror man bare må prøve å være koselig mot alle,og overse det pisspreike mange av de kommer med.Så lenge man selv er koselig,slipper man hvertfall at andre går å baksnakker deg,og du slipper å få et dårlig rykte på deg=o)

Opprinnelig postet av Hanniball

De voksne er faktisk MINST like ille...Er som oftest de drittungene tar etter...
Gå til toppen av siden

Ali_Julianne

» VIP

Skrevet - 16/08/2006 :  00:14:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Der hvor jeg står nå er det bare hyggelige folk.. både som er yngre, eldre og på min egen alder.
så det er ikke absolutt alle staller!:D
men jeg er enig i at i 9 av 10 staller er det små eller store BITCHER som bare er overlegene som bare er intressert i hva andre gjør... jeg syntes at de som er bitchie i stallen burde få seg et eget liv!!!
hvis dere blir mobbet eller no sånt så bare si det til de... tro meg det funker... har prøvd det selv noen ganger!:D

klem<3
Gå til toppen av siden

KarenG

» VIP

Norway

Skrevet - 01/10/2006 :  22:13:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKarenG  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKarenG  Svar med kopi av melding
åhhh...
det var på et kurs rett før sommerferien, jeg og venninden min traff ei j*vla hore.

- hun var ni år.
- hun påsto at hun hadde ridd alle hestene på stallen (ikke ungehestene da).
- hun sa hun hadde hoppet 160 cm() med en flink konkurransehest som hun
skulle bare sitte på, men så plutselig bare begynte å springe mot et digert hinder.
- hun sa at alle hestene var så greie mot henne, og at hun brukte å ri dem når hun
ville.

hun hintet liksom fram at hun var god til å ri, å gjærne bedre enn oss

jaja.. jo da.. den kvelden kom hun ridende på stallens allsidige hest, sammen med mora på en annen. moren red først. *hora* stoppet (dro hardt i tøyla[):]) hesten så det ble opprom mellom de to hestene. så plutslig banket hun hardt med sjenklene så hesten for bortover ett par steg. nei så fort skulle ikke hesten springe, så hun drog i tøylen igjen, å hesten stoppet tvert. dette skjedde rett forran nesa på oss.. hun så ikke på oss, men rett fram, som om vi ikke var der..

Never give up on the things that make you smile! Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway

Skrevet - 02/10/2006 :  23:03:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Pass språket litt her da..!

Du snakker om ei jente på ni år, greit du er irritert på henne, men å kalle henne hore? Ærlig talt..

Redigert av - Ragnhild E den 02/10/2006 23:06:35 Gå til toppen av siden

AinaVj

Norway

Skrevet - 13/10/2006 :  01:03:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAinaVj  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Hanniball

De voksne er faktisk MINST like ille...Er som oftest de drittungene tar etter...

Opprinnelig postet av Marte&Don:)

Enig der azz! Er ikke bare småunger som baksnakker. I stallen til typen er det to damer i sin beste alder (rundt 45/50 år). Da jeg satt på oppholdsrommet med de engang og hørte på dem........Alt de prata om var bare alle andre i stallen. Mye baksnakking mellom de to, men ikke bare negativt da. også er det som regel en jente der som greier å ødelegge vennskap/forhold med de andre. Jeg tror det rett og slett er pga sjalusi og missforståelser. Sikkert fordi noen av jentene har bedre kontakt med typen min en henne selv.

Og der er det ingen småjenter i stallen bare myndige folk der.
Det var mye før på gården hvor jeg holder til, var det mye værre da det var 4h-klubb. Da denne ble lagt ned ble det kun stallgjengen og vi er stort sett gode venner som holder sammen i tykt og tynt. Selv om rykter og nyheter sprer seg som ild i tørt gress.

Jenter som mobber har det som regel ikke bra med seg selv. De raker ned på andre for å føle seg bedre, og velger gjerne de som ikke tør å ta igjen med dem.

*Meg og min vakre Lydia*
Ja, det er lyd i a.
Gå til toppen av siden

Royal-X

» VIP

Skrevet - 05/12/2006 :  23:47:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg mener det er ganske stor forskjell på det å slenge dritt, og det å baksnakke. begge deler kan være like ille, men den første er lettere - da man kan svare igjen på den. baksnakking er det værste jeg vet! Og hestemiljøet er ekstreme til å baksnakke. Enten sitter du galt, rir for mye, rir for lite, forer galt eller har for mye eller for lite dekken på. Jeg har en syvende sans for slikt, og har opplevd å komme i stallen og føle at folk akuratt var ferdig med å baksnakke. Er det noe som er mer demotiverende og ergerlig...? jeg blir i sinnsykt dårlig humør av det! (dette var rideskole). Jeg kunne også komme i stallen og da var det spesielt ei som hadde en fast replikk: " ja, nå er det lenge siden du har vært her... Er det ikke? " og det var omtrent hver gang jeg traff ho. Jeg jobber turnus, og hadde derfor ikke noe fast mønster for når jeg var i stallen. hadde jeg dagvakt, var jeg i stallen fra 5-6 tiden og utover, hadde jeg kveldsvakt - var jeg der omtrent mutters alene i 11 -12 tiden på formiddagen. hadde jeg nattevakt var jeg faktisk alene i stallen klokka 8 om morgenen. Derfor trafff jeg omtrent kun folk når jeg hadde dagvakt eller fri fra jobb...

Folk må slutte å henge seg så opp i hva naboen gjør! helt greit hvis man mener de gjør noe galt, som f.eks. vaske hesten i 20 minusgrader uten å legge på teppe. men da kan man SI IFRA PÅ EN FIN MÅTE, istedet for å blande inn en tredje person og så le av det etterpå! syns folk burde bli litt mer bevisste på at de faktisk er mobbere når man på en ondsinnet måte går løs på noen slik som mange opplever det. Her er vi faktisk samlet rundt hobbyen vi elsker, og da er det ikke noe godt hvis noen gruer seg til å gå i stallen fordi de blir mobbet og baksnakket der - da vil de ganske sannsynlig sluttte med hest, og det er jo ikke noe mål i seg selv.

alle som opplever slike ting - snakk med en voksen person høyt oppe i systemet (daglig leder o.l) for jeg vil tro at de vil slå hardt ned på det!

Forrytteren min opplevde også noe ubehagelig, hun ble beskylt for tyveri! da mener jeg mobben har gått for langt!
Gå til toppen av siden

Theis

Denmark

Skrevet - 08/12/2006 :  16:32:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTheis  Svar med kopi av melding
Jeg kjenner mange jenter der er sådan. Jeg er helt enig med deg. De er irriterendes, men hvis man bare ignorere dem, så er det det bedste man kjan gøre.

Jeg har heldigvis mine heste stående hjemme, så jeg slipper for den slags jenter.

~ Mvh. Theis Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.