hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Forslag til rideleir?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Forslag til rideleir?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

tylla

Skrevet - 28/03/2003 :  22:50:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei igjen!
Er det noen der ute som har et forslag til hvor jeg kan dra på rideleir/helgerideleir? Jeg er 24 år og hestedilla`en min har virkelig blusset opp igjen. Ønsker et sted med folk på rundt min alder , og hvor jeg kan få ri større utdannede hester. Ønsker hovedsaklig instruksjon i dressur, men ikke på høyt nivå... Stedet bør ligge på Østlandet.

Redigert av mix1 den 14/05/2003 14:04:32

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2003 :  23:03:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg er også 24. Vet ikke når jeg skal ha eksamen i vår, men dersom den ikke blir alt for sen skal jeg på kurs 1 på Marits rideskole. Egentlig er ikke dette et eget voksen kurs, men dette er uka før skolen slutter (15.-20. juni). Var på samme kurs i fjor og vi var flere voksene, og ikke så mange som på de andre kursene (i.o.m. at alle "barna" ikke har begynt skoleferien sin ennå). Kunne aldri tenkt meg å dra på noen av de andre ukene i voksen alder tror jeg

Vet at noen av de samme voksene som var på dette kurset i fjor også skal dit i år. Dessuten skal noen venninder av meg også dra (noe eldre enn meg).

Har du anledning så synes jeg du bør slenge deg på dette kurset. Ligger i Sarpsborg kommune (Østlandet), er absolutt dressursted , hestene er av høy kvalitet og instruktørene er kjempe flinke!

Selv har jeg vært flere år på sommerkurs, weekendkurs og bare ridd enkelttimer her (drar fra Oslo, for finnes ikke tilsvarende sted der..), og jeg er kjempe fornøyd! Vet at ikke alle andre er det, men jeg synes Marits er knallbra. Et av landets få trestjerners rideleirer og rideskoler også.. Så for de som ikke synes det beste er bra nok får jo mene hva de vil.. Har vært mange andre steder selv, og Marits er desidert det beste stedet!

--
spoff
Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 28/03/2003 :  23:58:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har vært inne på hjemmesiden til Marits rideskole, og synes det virker bra der. Hvis jeg skal på rideleir vil jeg nok ta med Marits i vurderinga.
Du er flink til å reklamere for Marits ved enhver anledning spoff!
Marit burde gi deg gratistimer!!

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 29/03/2003 :  00:36:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
*hehe* Takk for at liker stedet utifra sidene Det er nok jeg som står bak dem.. Og jeg får nok min "betaling" for den jobben iallfall.

Men i utgangspunktet så synes jeg Marits er kjempe bra, sånn helt uavhengig av at jeg har laget hjemmesidene deres. Jeg var trossalt god kunde, og trofast besøkende før jeg ble webmaster for dem. Så det er ikke derfor jeg skryter sånn av stedet. Skryte her får jeg ikke noe betalt for.. Her er jeg meg og ikke "webmaster for Marits Rideskole". Forresten så er stedet langt bedre enn sidene også..

--
spoff

Redigert av spoff den 29/03/2003 00:40:48
Gå til toppen av siden

i n a

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2003 :  23:04:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidei n a  Svar med kopi av melding
Hei Tylla! Det er veldig bra på Lefdals Rideskole som ligger ved Tønsberg, Vestfold. De arrangerer helgekurs hver helg hele våren. Du kan jo ringe å spørre når det er flest folk på din alder som kommer. Ta gjerne en kikk på disse to sidene om stedet: http://lefdals-rideskole.no og http://lefdals.tk ! Her er det masse bra hester og instruksjonen tilpasses!! Gå til toppen av siden

Udinese

» VIP

Skrevet - 01/04/2003 :  09:45:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg vil anbefale rideleir på Overrein gård i Steinkjer til sommeren! Vi har suverene instruktører og perfekte skolehester! Vi har 10 skolehester på stallen til vanlig,men det kommer hester fra Molde også til sommeren! Det er Horse Factory som driver stallen på Steinkjer og i Molde! ANBEFALES PÅ DET STERKESTE!!! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.