hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stevner og stallmiljø
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Konkurranseridning/stevner
 Stevner og stallmiljø
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

kokkos

» VIP

Skrevet - 02/04/2003 :  21:38:31  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei. jeg starter en del stevner sammen med ponniene mine.
men når jeg må opstalle i andre staller så har jeg fått intrykk av at de trykker store hester inni de minste boksene de har. her en dag fikk en Varmblods boksen til en shettis, som resulterte i at hun ikke kunne snu seg! da vi klaget fikk vi beskjed om at dette var ikke noe vi kunne komme å klage på, for vi hadde ingenting å si når det gjalt slike ting!
er det rett? er det ikke noe vi kan gjøre?

Redigert av mix1 den 14/05/2003 14:03:08

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2003 :  22:04:01  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
I KR I (generelt konkurransereglement) under §192 står det bestemmelser om oppstallingsforhold og vakthold ved stevner. Ta en titt på den paragrafen og se hva som egentlig sies. Vet du faktisk ikke kan kreve å få hingsteboks. Og du skal ha en god grunn dersom ikke hesten kan stå på spilt. Ofte har du mulighet for å få boks og evnt hingsteboks likevel, men det er ikke et krav å tilby dette på stevner hvor oppstalling er påkrevd. Men uannsett spilt eller boks så står det i reglementet at den skal være av hensiktsmessig størrelse.

--
spoff
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.