hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - siden min!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hjemmesider
 siden min!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

miliam

Norway

Skrevet - 20/04/2005 :  18:25:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemiliam  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemiliam  Svar med kopi av melding
noen som vil besøke siden min?? *håpefull* måtte liksom skrive her jeg hehe:) har oppdatert å sånn, men mangler besøkende :(
håper på kommentarer!
www.archi.nimphelos.net

http://archi.milady.biz

Bustetrollet

Skrevet - 14/05/2005 :  01:10:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
www.mizzblix.bravehost.com

min hjemmeside - til og med egen hesteside

Gå til toppen av siden

Anders W. Aune
» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2005 :  10:31:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnders W. Aune  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
noen som vil besøke siden min?? *håpefull* måtte liksom skrive her jeg hehe:) har oppdatert å sånn, men mangler besøkende :(
håper på kommentarer!
www.archi.nimphelos.net

Opprinnelig postet av nusse**

Den hadde forandret seg en del siden jeg var der sist. Fremdeles KJEMPE FLOTT side!

Hva slags program har du brukt? Det ser ut til å være noe mer enn notisblokk.

Anders W. Aune Gå til toppen av siden

Mezzy

Skrevet - 14/05/2005 :  13:03:55  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMezzy  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
håper på kommentarer!
www.archi.nimphelos.net

Opprinnelig postet av nusse**

Den hadde forandret seg en del siden jeg var der sist. Fremdeles KJEMPE FLOTT side!

Hva slags program har du brukt? Det ser ut til å være noe mer enn notisblokk.

Opprinnelig postet av Anders W. Aune

Og hvordan kan man si/se at det er brukt mer enn notisblokk?

Min side er laget (kodet) i notisblokk: http://www.waddiwasi.net ...

(redigert pga skrivefeil)

Redigert av - Mezzy den 14/05/2005 22:03:31 Gå til toppen av siden

Anders W. Aune
» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2005 :  13:30:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnders W. Aune  Svar med kopi av melding
Jeg vet ikke jeg.

Jeg bare syntes det var en fin oppbygning. Litt rart med skriften og bildene som liksom fortsatte ut av det hvite feltet, men det er vel mengen.

Din side var også flott. Hvordan klarer du å huske alle kodene og URLene?
Jeg må alltid kunne gå inn å se hvordan siden ser ut til en vær tid under oppbygningen.
Jeg bruker netscape composer.
Jeg er egentlig nesten helt grønn når det gjeølder dette med nettsider.
Jeg klarer ikke å kode sidene kun i html, men jeg kan gå inn å rette på den hvis det har opstått feil.

Anders W. Aune Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2005 :  13:48:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Skulle ønske jeg hadde teken på å lage flotte hjemmesider jeg også.. Har bare laget i sånne begynner program jeg... Har laget disse sidene...

Min egen: http://groups.msn.com/megselvoghestenemine/

Stallen sin: www.freewebs.com/kongsdelene/

Gamle rideklubben sine: www.freewebs.com/jerdal og http://groups.msn.com/jerdalomegnrideklubb/

Nye rideklubben sin (midlertidig side): http://groups.msn.com/rhrk/

kjøreoppdrag siden min: www.freewebs.com/hesteskyss/

Så er ikke de beste stedene å lage sider... Men jeg har ikke så peil på å lage hjemmesider jeg...

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2005 :  18:09:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
alle sine sider virker kjempe fine i forhold til min

men den er altså: http://groups.msn.com/flashycrashygroup

ta en titt og bli medlem.. (er litt for få medlemmer)

<3 My Little Pony
Redigert av - MyLittlePony den 14/05/2005 18:10:09 Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2005 :  22:28:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Og hvordan kan man si/se at det er brukt mer enn notisblokk?

<klipp>

Opprinnelig postet av Mezzy

Enkleste måte å se at en side er laget via et eller annet webdillemikkprogram er vel å se på den hårreisende elendige koden som ligger bak, med stæsj som hopper hit og dit uten noe som helst kontroll i ulike nettlesere. Håperløse sider etter min mening..

Sider som duger er de som er skrevet manuelt fra bunnen. F.eks. via notisblokk, eller en annen teksteditor. Jeg har faktisk aldri brukt noe annet enn en teksteditor og ren HTML med CSS (eventuelt med scriptspråk, php eller perl/cgi). Nå lager ikke jeg verdens beste websider, men synes de lett konkurrerer ut det meste av "webprogramdillemikksider" i stor grad. Man husker koder kjapt når man har laget endel sider, der er dessuten ganske logiske. Dessuten er det lov å sl opp ting!

Mulig jeg er sær

dressurblogg.no
Redigert av - spoff den 14/05/2005 22:30:13 Gå til toppen av siden

Mezzy

Skrevet - 14/05/2005 :  22:49:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMezzy  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Enkleste måte å se at en side er laget via et eller annet webdillemikkprogram er vel å se på den hårreisende elendige koden som ligger bak, med stæsj som hopper hit og dit uten noe som helst kontroll i ulike nettlesere. Håperløse sider etter min mening..

Sider som duger er de som er skrevet manuelt fra bunnen. F.eks. via notisblokk, eller en annen teksteditor. Jeg har faktisk aldri brukt noe annet enn en teksteditor og ren HTML med CSS (eventuelt med scriptspråk, php eller perl/cgi). Nå lager ikke jeg verdens beste websider, men synes de lett konkurrerer ut det meste av "webprogramdillemikksider" i stor grad. Man husker koder kjapt når man har laget endel sider, der er dessuten ganske logiske. Dessuten er det lov å sl opp ting!

Mulig jeg er sær

Opprinnelig postet av spoff

Hehe... jeg "adopterte" en gang en webside, der den gamle eieren hadde brukt microsoft frontpage eller noe sånt. Kodingen var så rotete at jeg startet helt på nytt med alt sammen.

Nei, det er bra man ikke *trenger* å bruke ett sånt program for å lage websider! *grøss*

Redigert av - Mezzy den 14/05/2005 22:51:48 Gå til toppen av siden

miliam

Norway

Skrevet - 07/06/2005 :  20:18:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidemiliam  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemiliam  Svar med kopi av melding
skriver alle kodene mine og sånn i notisblokk jeg =) syns det funker veldig bra det var litt vrient i førsten, men nå går det mye bedre =)
http://archi.milady.biz Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.