hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Gøy å hoppe høgt ;)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Sprang
 Gøy å hoppe høgt ;)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 13

christinaogodinn

» VIP

Skrevet - 05/08/2007 :  10:44:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har hoppet en meter med ponnisn min på 130cm.. Til daglig hopper han greit 90cm så etter hvert så skal vi nåk klare å hoppe høyere.. Har sopm mitt mål å hoppe 110 enkelthinder, men vi får se. Min ponni begynner å dra litt på åra så får se hva som skjer.

Men får å si det sånn så elsker jeg å hoppe høyt.

Har hoppet meteren med noen andre ponnier på 128cm og 131cm
det var kjempemorsomt..

Gå til toppen av siden

Mari-Herkules

» VIP

Norway

Skrevet - 08/08/2007 :  08:38:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMari-Herkules  Svar med kopi av melding
Har hoppet 1.10 på treninger, også har jeg startet 1 m på stevner :)
Alt kan gå <3
Gå til toppen av siden

ida-e

» VIP

Skrevet - 09/08/2007 :  19:37:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseida-e  Svar med kopi av melding
jeg har hoppen 1.20 enkelthinder med fjordingen min..også har jeg hoppen 1m/1.10 bane med han
laura..skjønne hoppa mi med stjernebless Gå til toppen av siden

DeBB
» VIP

Skrevet - 17/08/2007 :  15:50:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
ser at noen har skrevet at det er lettere å hoppe et høyt enkelthinder enn å hoppe 80cm bane?!? skal si at det kommer ann på hesten! Kaldblodshoppa mi kan gå fint 1m-1.10m bane men å hoppe 1.20m eller høyere enkelthinder er veldig vanskelig... har også hoppet en SPREK varmblodstraver hoppe 1.20.. veldig morsomt=) Gå til toppen av siden

Miss Masada

» VIP

Norway

Skrevet - 18/08/2007 :  13:53:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMiss Masada  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMiss Masada  Svar med kopi av melding
Hoppa 110cm enkelthinder med den lille nordlandshesten min, Trolltind. Men har ikke hoppa høyere enn 80cm bane.
Desverre døde Trolltind 8.mai 2007, så nå har jeg ikke noen hest å hoppe med mer:(

~Hvil I Fred, Miss Masada & Trolltind<3
Gå til toppen av siden

MissMabel

» VIP

Skrevet - 02/09/2007 :  12:13:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei:d har selv en sportsponni på 1,48. har hoppet 1.30 enkelthinder :D som hun klarte lett, men tørde ikke å presse mer siden hun var så flink :D har startet 1m og 1.10 på stevne .har hoppet 1m me kaldblods x-traveren min :Der så gøy å sveve over et høyt hinder :D Gå til toppen av siden

Cheyenne

Skrevet - 15/09/2007 :  00:36:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
har hoppa 1,30 m oxer m/god klaring med kaldblodshoppa mi, og bane med blanding av 1m og 1,10 m Egentlig veldig stolt av den vesle hesto mi Gå til toppen av siden

Star-Carro

» VIP

Skrevet - 22/09/2007 :  02:23:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har hoppa 1.60m med min haflinger på 1.47m Gå til toppen av siden

Baronen

Norway

Skrevet - 08/10/2007 :  18:00:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBaronen  Send %s1% en ICQ meldingBaronen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBaronen  Svar med kopi av melding
Hei!
Så at det var noen som lurte på hvem som hadde satt verdensrekorden i høydehopp. Det vet jeg svaret på. Det var da kaptein Alberto Larraguibel Morales på hesten Huaso ex-Faithfull den 5. februar 1949 i Chile. De hoppet 2,47m. : )
Det høyeste en nordmann på norsk jord har hoppet er det Christopher Johnsrud i et ridehus i Arendal i 1978. Her står det ikke hvilken hest det var på, da.. Men, ihvertfall, de hoppet 2,03m.
Men den norske rekorden ble satt av Geir Gulliksen og Alex H i Olympia - London. De hoppet en mur på over 2,25m!
Håper dere fikk svar på spørsmålene deres nå. : )

- Maren Susanna

Maren Susanna Gå til toppen av siden

Frida1992-

Skrevet - 19/10/2007 :  21:56:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hoppet 115-120 oxer på ponnin<3 hihi ^^*stolt* Hopper ellers 1.m bane :D Gå til toppen av siden

Hangover

Skrevet - 22/10/2007 :  23:49:08  Vis profil  Svar med kopi av melding
Høyeste jeg har hoppa er 90 ;P Er littegranne pysete jeg da:) Men har ikke hoppet høyere enn 75 med mine egne hester da, siden de ikke er klar for det enda:) Gå til toppen av siden

+Lena+

Skrevet - 22/12/2007 :  23:34:41  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heii ^^ Jepp Kjempe Gøy hoppe høyt ,
Har hoppet 1 Meter , Med En Araber jeg ridde en Del Før .

Men har et spørsmål Også !
Er det VELDIG viktig og ikke lene seg får mye frammover når du
er i spranget ?
Får JEg har et lite problem da jeg hopper litt høyt med det .
Klemmer
Gå til toppen av siden

-RosaLind-

Norway

Skrevet - 24/12/2007 :  15:31:32  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-RosaLind-  Send %s1% en ICQ melding-RosaLind-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-RosaLind-  Svar med kopi av melding
Det høyeste jeg har hoppet, er vel på metern tenker jeg
Det var med Rosa Lind - hesten min
Men det er noen år siden det...^^

Når jeg rir, tenker jeg ikke høyder, men teknikken. Det grenet jeg liker best er sprang, - men liker meg ikke der oppe ^^
Nå har jeg ikke gått kurs de siste 2 årene, så jeg er litt ute av trening. Bygger seg fort opp uvaner når jeg rir alene!

Venner er som stille engler som løfter oss opp igjen når vingene har glemt å fly Gå til toppen av siden

SaraOgMedina

» VIP

Skrevet - 03/01/2008 :  21:41:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg har hoppet 1m, med en ponny 130:).. Gå til toppen av siden

Ingerid-Exon

» VIP

Skrevet - 03/01/2008 :  23:10:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
har hoppet 110 med noen forskjellige hester, og 115-120 med en hest:) hopper ikke mye.. Gå til toppen av siden
Side: av 13 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.