hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor bor dere forryttere?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest på for
 Hvor bor dere forryttere?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter  Emne Neste emne
Side: av 2

Fallon_lady

» VIP

Innlegg: 15

Skrevet - 15/10/2005 :  15:52:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg bor i trondheim, og jakter på hest å stelle eller ha på for... vil kvalifisere meg selv som erfaren og ansvarsfull...
har hatt hest på halvfor i 6-7 år og eid egen hest i 2 år...
jeg er villig til å betale for å få ha hest på halvfor da jeg selv kjenner til utgiftene med å ha hest...
hest er vel en av de dyreste hobbyene man kan ha...
Gå til toppen av siden

Svingen

» VIP

Innlegg: 68

Skrevet - 18/10/2005 :  20:46:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg er en av disse voksne, "seriøse" forrytterne. Jeg er 30 år, og har hatt både forhester og egen hest tidligere. Jeg begynte å lete etter forhest i september, og etter en uke hadde jeg tre tilbud. Den hesten jeg valgte døde dessverre, så da fikk jeg tilbud om en fjerde på samme stall - denne takket jeg ja til. Etter dette har jeg fått et femte tilbud uten at eieren engang har truffet meg.

Tydelig at vi voksne er populære forryttere, og jeg skjønner det i grunn godt siden jeg har diverse erfaringer med egne forryttere. Jeg har hatt flere flinke unge forryttere, men de mest stabile har vært de voksne.

Og ja, jeg tror nok definitivt at vi voksne kan være litt sære, særlig hvis vi har holdt på med hest hele livet selv. MEN jeg tror vi er flinke til å holde avtaler når vi først har blitt enige med eier om ordningen.

Og jeg synes det er helt greit å betale for hesten, særlig hvis jeg får lov til å trene den. Jeg har alltid selv tatt betalt av mine forryttere (stalleie delt på antall dager/uke - vet., sko etc. betalte jeg selv).

For meg er det et krav at jeg får ri dressur for undervisning, men jeg rir gjerne turer i tillegg. Denne ordningen har jeg nå, og er veldig fornøyd. Jeg betaler for hesten og har to faste dager i uka + hjelper til når det trengs ellers. En dag i uka rir jeg for undervisning, og eier lar meg gjerne starte dressur om jeg skulle ønske det (om jeg gjør det er en annen sak, vi får se...). Dette passer ypperlig siden hennes interresse er sprang, som hun trener og starter selv.

Veni, vidi, visa... Gå til toppen av siden

Dr_ag_on_86

» VIP

Norway
Innlegg: 1003

Skrevet - 18/10/2005 :  21:59:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDr_ag_on_86  Svar med kopi av melding
jeg er bor i trondheim, er 19, har ridd siden jeg var 6, hadde riktig nok opphold i 1,5 år, før jeg begynnte å ri inn to travere i nærheten, så fikk jeg en spranghest på helfor i 1 år, og har nå har jeg hatt opphold i et år pga økonomien... har fortsatt dårlig økonomi, men har begynt å lete etter forhest, og fant fort en jeg fattet interesse for (tilfeldigvis en som står på gården der jeg har hatt hest tidligere, bare noen hundre meter fra huset mitt!!) så jeg skal ut å prøveri i morgen eller torsdag!! er både spent og nervøs nå...
Å drive med hest er ikke bare en hobby, det er en livsstil...:) Gå til toppen av siden

Beate-94

Innlegg: 3

Skrevet - 28/10/2005 :  20:56:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
det er mange som bor i trondheim!

men du sikkert finne noen på denne siden her:

www.dyrenett.no
Gå til toppen av siden

Freja-ponni

» VIP

Innlegg: 41

Skrevet - 20/11/2005 :  09:39:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ser på annonsene her og andre plasser på internett, og det er flere som har hester å tilby enn det er forryttere som ønsker hester. Dette behøver jo ikke være virkeligheten, det er nok mange forryttere som kikker på annonsene uten å sette inn annonse selv....

Jeg bor i Skien, og lurer på om dette er et dødt område? Noen som vet? Det vil si å få tak i en forrytter/halvfor for en stor og snill islandshest, turriding.

Hvor bor dere andre?

Opprinnelig postet av Nikita

Jeg bor i oslo, det er mange som vil ha foryttere men da må man gjærne være over 16 år og jeg er bare 12 år.. Jeg lette etter forhest flere måneder
Gå til toppen av siden

MiniMeg99

Innlegg: 0

Skrevet - 08/02/2012 :  14:56:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har tenkt å kjøpe ponni og trenger forrytter 3 ganger i uken . Jeg bor i tønsberg og ponnien skal stå på en stall med isolert ridehus, utebane, fine staller ( kun ca tre år siden pusset opp) og godt miljø. Hvis noen er inressert så send en mail. :-) Gå til toppen av siden
Side: av 2  Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.