hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Jeg har lett over alt!!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Etterlysninger
 Jeg har lett over alt!!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Udinese

» VIP

Skrevet - 13/05/2003 :  11:01:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvor kan man finne info og ev stamtavler av hester som har gått på landslaget i sverige? Vi har en hest på stallen vi ikke vet så mye om,men det vi vet er at hun var på det svenske landslaget i sprang for en del år siden! Hesten heter foresten Echo,hun er hvit, 1.70 (ca) i manke og en stabil og snill hest som er veldig kald i hodet! Hun har gått opptil 1.40 sprang i Norge! Er det noen som har tips om hvordan jeg skal finne ut mer om henne?

På forhånd takk

Redigert av mix1 den 14/05/2003 11:41:35

Irriducibili

» VIP

Skrevet - 13/05/2003 :  12:36:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hm, du kan søke på http://www.dmtc.com/pedigree/allbreed/, om ehsten er registrert der så kommer det opp. Jeg søkte og fant mange, så du må nesten vite hav foreldrene hester elelr annet for å finne rett hest. Men som sagt, er den lagt inn så finner du den der! Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2003 :  00:24:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Prøv å spør på www.bukefalos.com

Mange som har god oversikt over svenske (og utenlandske) hester der inne, de kan sikkert hjelpe deg hvis hesten har vært på landslaget.

Lykke til

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.