hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Andbefal en rideleir
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Andbefal en rideleir
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Rebekka

» VIP

Norway
Innlegg: 315

Skrevet - 29/12/2002 :  11:58:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding

Vel til sommeren har jeg lyst til og dra til et sted hvor jeg virkelig kan lære høy dressur og sprang, samme hva prisen er eller hvor det er.
Så kanskje dere kan fortelle meg om dere vett om noen bra slike steder (kan godt være i Sverige eller Danmark).

Redigert av mix1 den 19/02/2003 01:17:53

spoff

» VIP

Norway
Innlegg: 3639

Skrevet - 29/12/2002 :  12:21:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Ta en titt på disse hjemmesidene: http://www.hastsportresor.se/. Du kan bestille katalog derifra også. Ut i fra beskrivelsen høres kanskje dette ut som noe du er ute etter. Koster desverre alt for mye for min lommebok.. Så har ingen erfaringer fra noen av disse stedene selv. Men virker kjempe kult! Hadde vært tøft å ri spansk dressur på andalusierhingster i Spania f.eks.

--
spoff
Gå til toppen av siden

Mette88
» VIP

Denmark
Innlegg: 31

Skrevet - 29/03/2003 :  21:18:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMette88  Svar med kopi av melding
Yep!!!

Stald Grauff, i Danmark!

Du får proffesionel undervisning i Spring og dressur, og samtidig rider du også en tur engang imellem!

Hvis du ikke har din egen hest med er der også rutinerede heste du kan låne! Du får mad 3 gange dagligt!

Jeg skal derhen i uge 27!

Det koster 2700,- dkr. for en uge!

Skriv en mail til post@grauff.dk og få en brochure!

Ses vi??

Knus
Gå til toppen av siden

Zarina

Innlegg: 3

Skrevet - 30/03/2003 :  10:31:59  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg anbefaler: STALL-K!!!
når jeg var der i sommer,så lærte vi VELDIG høy dressur å hoppet VELDIG høyt! du får utdelt en utdannet sprang eller dressurhest etter hva du vil lære og nivå! det er veldig fint der! Stall Grauff er VELDIG bra også! har vært der 3 Ganger på rad!
Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway
Innlegg: 454

Skrevet - 04/04/2003 :  11:50:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Anbefaler strand rideleir!
les mer på www.rideleir.no
Gå til toppen av siden

Mi

» VIP

Innlegg: 117

Skrevet - 01/07/2003 :  23:59:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
Anbefaler også stall-k!!!
Jeg syns det var veldig bra da jeg var der!!! =)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.12 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.