hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hjelmbruk
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Westernridning
 Hjelmbruk
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne   

Maisha

Skrevet - 14/05/2003 :  17:10:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg skrev et innlegg under natural horsemanship ang hestevett og bruk av hjelm. Jeg synes ikke det er særlig hestevett når man ikke bruker hjelm. Særlig innen western ser man alt for mange "cowboyer" der ute som sitter på hesten sin kun med cowboyhatten. Ok, det er på eget ansvar, men når man er på kurs(som da jeg var på NH kurs), og skal ri og ikke får delt ut hjelm synes jeg det uansvarlig. Sikkerhet kommer først synes jeg! Hva gjør du? Bruker du hjelm når du rir? Var ikke noe av det første du lærte sikkerthet?

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 14/05/2003 :  17:21:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg bruker alltid hjelm når jeg rir på tur eller bane. Har blitt veldig fristet til å ri med cowboyhatt når jeg rir i westernsal, men har holdt meg i skinnet, hehe... Når jeg kjører hest derimot er jeg nok ikke flink nok til å bruke hjelm... Gå til toppen av siden

Spich

Norway

Skrevet - 17/05/2003 :  01:04:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg rir western, og jeg rir også faktisk med hjelm!!
Liker ikke å ri uten jeg, har falt av og slått meg nok ganger....
Jeg er ikke SÅ forfengelig at jeg risikerer livet mitt 'as.....

~Kristin~
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 17/05/2003 :  01:16:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Jeg bruker alltid hjelm.
Bortsett fra under konkurranser.

Mvh Line.
Gå til toppen av siden

Santanas Cheyenne

Norway

Skrevet - 28/05/2003 :  15:09:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSantanas Cheyenne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSantanas Cheyenne  Svar med kopi av melding
Bruker alltid hjelm når jeg rir hester jeg ikke kjenner, hester jeg ikke er helt trygg på og i innlæringssituasjoner, men jeg må nok innrømme at jeg var ikke særlig flink til å bruke hjelm når jeg red min gamle varmblodstraver på 20 år... hu gadd jo ikke løpe når hu skvatt skikkelig en gang! Jeg vet det var å ta sjanser, men jeg kjører jo bil hver dag og anser faktisk det som å være farligere. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne   
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.2 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.