hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Terrengritt.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Feltritt
 Terrengritt.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 25/08/2005 :  22:05:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei!

Vet at feltritt er sprang/dressur/terreng, men finnes det altså bare terrengritt konkurranser også??

Hesten min har slått ut på bøyeprøve (albue/knær- grad 1-2)
Men han har aldri vært halt,hoppet litt med han før (bare et par ganger) sprang likte han ikke,men ute i terrenget var han en helt annen! Men jeg ga meg med hoppinga og har bare ridd dressur med han siste året. Han har aldri vært halt,og veterinæren sa at jeg bare skulle bruke han som vanlig. Men burde jeg aldri hoppe med han (kommer ikke til å hoppe høyere enn 60-80 uansett) Han har veldig høy kneaksjon foran, og "stamper" med frambeina når han lander etter hinderet, kan jo være at det er det som sliter......

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 22/09/2005 :  00:22:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
du kan høre om du kan konkurere uten for selve konkurransen og bare være med i terreng
hør med de som arrangerer

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  19:13:19  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselukas  Svar med kopi av melding
Finnes jo bare terrengritt da..
Vingthor fra Skarholt =) Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2005 :  19:33:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
"likas" hva mente du med: finnes jo bare terrengritt da. Jeg lurte på om det finnes egne konkurranser i terrengritt?! Som regel er det jo feltritt m/dressur-sprang-terreng. Gå til toppen av siden

*Showjumping*

Skrevet - 02/10/2005 :  16:55:15  Vis profil  Svar med kopi av melding
Heisann!
Om hesten din har fått utslag 1 og 2 på bøyeprøve på ett eller to av bena, og den til vanlig fungerer som normalt og ikke har noe smerte uten å bli bøyd opp, kan du bruke den som normalt.
Det er faktisk flertallet av hester som har opp til 2 i utslag i ett eller flere av bena som går som normalt. Begynner det å bli over 2, og på flere av bena bør man trappe ned.
Uansett hvor mye eller lite en hest som skal konkurreres med får i utslag bør man røngte den.
Forutsetning for å bruke en hest som har fått utslag på bøyeprøve, normalt er at den går som vanlig når den ikke er bøyd opp, ikke har noe smerter og at alt på røngten bildene er feilfritt.

Det er ingen stevner så vidt jeg vet som BARE inneholder terrengdelen.
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 06/10/2005 :  23:46:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
har deltatt i et lite terrengritt stevne der var det bare terreng...
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.