hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Lillestrøm
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 Lillestrøm
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Joker

Skrevet - 08/09/2005 :  19:58:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei...igjen, hehe

Ok, nå he i alså funne ut for real at d e mest sansynli at vi ska flytte t område rundt lillestrøm! Så hvis nokken har info om rideskoler/ staller som ligger der, ville i blitt gla!

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 08/09/2005 :  20:51:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Dette hadde jeg giddet å svare på om du bare kunne vært så snill og skrive bokmål eller nynorsk. Krasst? Kanskje, men en gang må man lære at ikke alle er fra samme landsdel/fylke som en selv, og at det derfor er tungt for noen å lese når det skrives på dialekt. Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 08/09/2005 :  21:40:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Du har jo feks. Sørum Fritidsgård.
.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

calmcasil1
» VIP

Skrevet - 09/09/2005 :  11:22:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sørum fritidsgård har vel greit hestemateriale, og ridehus. Men før var det hvertfall veldig dårlig miljø.

Prestegårdstallen på Skedsmokorset har ikke hatt all verden med hester, og ridelærere. Ofte mye surr, få hester og kanskje ikke de beste ridelærerne. men er en stund siden jeg slutta der.

Stall Hektner Vet jeg ikke så mye om, relativt nyoppstarta rideskole. også privathester.

Wærhaug er en privatstall på Skedsmokorset som jeg tror er ganske bra.

Vet også at det er en stall ut mot Flateby som er nyoppussa, som også har ridehus. Men vet ingenting om den stallen.

Jølsen er en privatstall ikke så langt fra Lillestrøm. Vet lite om den.

Hvis jeg var deg tror jeg at jeg ville prøvd å finni en hest å ha på for, men vet jo ikke hvilket nivå du er på, og hva du har tenkt deg.

Er jo noen staller og rideskoler i/inn mot oslo også, med mer eller mindre varierende nivå. er jo staller mot Nittedal og Gjerdrum også.

En by - Et lag
Det handler om stolthet
Gå til toppen av siden

Josiva&Camilla

Skrevet - 13/09/2005 :  14:10:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hmmm...
Jeg har selv hest i Lillestrøm-områdett og i tillegg til de stallene som er nevnt, så har man jo Åsli ridesenter på Skjetten med Islandshester og så er det endel privatstaller på grensa mellom Skedsmo og Nittedal. Jeg selv står på en stall ved Hellerudsletta som ligger 5 min fra Lillestrøm... (trenger forresten fôrrytter;)
Gå til toppen av siden

juliade
» VIP

Skrevet - 06/10/2005 :  22:32:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
stall eikeberg har rideskole i gjerdrum.
vanskelig å si noe om den siden jeg driver den selv:)
autorisert ridelærer, bl.a tidligere konkurranse hester i skolen,fast opplegg på alle kurs, fornøyde kunder. bare kom og ta en titt en dag:)
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.