hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - atlungstad
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 atlungstad
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

siljemerete

Innlegg: 1

Skrevet - 19/05/2003 :  18:13:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
har noen av dere meldt dere på rideleir på atlungstad, eller vært der før... var der i fjord, ble veldig fornøyd, men vil gjerne høre hva slags oppfatninger DU har av gården.. leser så mye kritikk om ridesentrer for tiden, og lurer derfor på om noen har dårlige erfaringer fra atlungstad.. har selv bare gode minner derfra:-)

Ellbell

Norway
Innlegg: 355

Skrevet - 12/06/2003 :  16:18:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideEllbell  Svar med kopi av melding
Hei!
Jeg har ikke vært på rideleir på atlungstad om sommeren, men jeg var der en gang i påsken med egen hest. Dessuten har jeg lært å ri der, og det er issom "ridesenteret mitt"=)
Atlungstad er en typisk dressurstall! De som har hesten oppstallet der rir som regel dressur, har aldri hoppa no sæerlig på atlungstad...
Tror folks oppfattning av stedet kommer litt ann på instruktøren, og det varierer litt.
Selv red jeg for Ann Christin, og hun er utrolig flink!

Vennlig hilsen Ellbell og Thirledyret=)
Gå til toppen av siden

Ishwanvile

Norway
Innlegg: 55

Skrevet - 14/06/2003 :  10:09:39  Vis profil  Svar med kopi av melding
Som Ellbell sa så er Atlungstad "mitt ridesenter" og. Jeg har brukt hele barndommen min der nede og lærte å ri der.
Hadde bl.a hesten min der i et års tid og.
Hilde Mauseth var min ridelærer og jeg takker og bøye meg i støvet for all hjelp jeg har fått av henne.
Så solgte jeg hesten og Hilde reiste til Sverige..da var det slutt på Atlungstad for meg.

Men så dro jeg ned dit for litt siden bare, og det var så rart. Fikk deja vu og masse minner tilbake.

Det har jo selvsagt vært litt frem og tilbake om mine meninger om stedet. Det har jo vært en 'liten' snobbestall før synes jeg. Nå har vel de fleste snobbene reist og det er igjen en litt mer hard kjerne. De som alltid har vært der...

Om det er en såkalt dressurstall vet jeg ikke om jeg vil si..det er jo bl.a to travere der som gjør det bra (Frøken Fifi) og det er spranghester i høyt nivå (en står med føll), og gode dressurhester. Det har vært feltritt hester der (f.eks Debussy..noen som husker henne?) og ja...dere forstår. En lett blanding hester/ponnier.

Jeg er veldig fornøyd med stedet slik alt i alt, og nå som jeg har kjøpt meg en ny hest, så kommer jeg nok til å bli der mer fremover. Gleder meg allerede.
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.17 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.