hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hunter under saddle
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Westernridning
 hunter under saddle
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 22/09/2005 :  16:33:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er denne grenen omtrent det samme som pleasure,bare i klassisk utstyr?!
Er det no krav til saltype,eller går det greit med dressur sal?

Konkurreres det no særlig i denne grenen i Norge,eller er den lite utbredt her til lands?

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 22/09/2005 :  23:01:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
hei, man rir med engelsk sal og hodelag, det er det samme som pleasure. Hunter hack er som pleaure med to hindre man skal hoppe. Du kan ri med dressursal. Det er nok ikke så voldsomt utbredt ennå, men er hunter klasser på de fleste store western stevnene.

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 22/09/2005 :  23:41:46  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Hunterklasser er kun på rasestevner. Det vil ikke bli innført engelske klasser på WRAN-stevner, siden de er laget utelukkende for å vise allsidigheten til de amerikanske rasene på rasestevner. Det er jo ikke westernridning... ;-)

Hilsen Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2005 :  11:57:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
oki, jeg husker bare jeg skulle starte det på lykseth, det stevne som var før sommeren, men det var sikkert rasestevne det da. Jeg kunne tenkt meg startet det en gang for å se :) Men da skulle jeg jo starte med czelon, han er jo fullblods? mne kanskje elisabeth misforstod.

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2005 :  13:13:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
NQHA's egne shows inneholder de klasser de selv velger å sette opp, og siden de har Hunterklasser i AQHA-delen, så kan det jo være de satte opp noen slike for Allbreeds også.. Fins jo endel sprang og dressur-ryttere på Lykseth, og det kan sikkert være artig for dem å stille i en klasse eller to selv om det er western som er hovedvekten... Man skal jo ikke ri disse klassene med westernutstyr, men med tradisjonelt engelsk utstyr...

Disse klassene er vel som et klubbstevne i nivå, så du kan jo kaste deg på neste gang det skjer noe i nærheten? Kjempegøy å prøve det, ja. :-)

Line.

Mark Rashid: "There is almost always a big difference between what is perceived and what is real."

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2005 :  13:19:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
okei! da skjønner jeg :) hehe skal hewr ha noe stevner i høst da?

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2005 :  13:37:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Vi skal ha et klubbstevne hos Lasse, men holder på med det praktiske enda. Satser på i oktober.
Vi sender ut invitasjon og prop. i posten når alt er i boks, samt legger den ut på websia vår.
www.hewr.org

Hilsen Line.

Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 23/09/2005 :  13:38:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Det jeg vet om hunter-klassene i USA/England, ut av hva mine venner og bekjente har fortalt meg, er at det nå så og si er umulig å få plasseringer uten det dyreste utstyret og de dyreste klærne. Alt er veldig nøye på stil o.l., og tydligvis kreves det penger for å ha det.. Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2005 :  14:00:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
rir man ikke bare med vanlig hvit ridebukse og stevnejakke der da?

Det er bra line, forresten hvem sender jeg mail til ang adrbytte?

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2005 :  15:56:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Hei.

Send til Olrun. Går fint via hjemmesida vår. Bare klikk på styre, så kommer hun opp med mail og det hele...
Har du noe spennende å fortelle? *hint-hint*

Line.

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2005 :  15:59:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
har du hørt noen rykter? :p feks at jeg er graivd? hehe

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2005 :  16:03:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
dette ble rimelig off topic! hehe

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2005 :  16:46:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Jaså? Skal du multiplisere deg? GRATULERER!!!
Da blir det spennende om du får en "cowgirl" eller "cowboy" etterhvert!

Hva gjør du med Magica underveis?

Line.

Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2005 :  16:52:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
hehe ja, christin med ninã skal ri henne litt nå, også er planene at june skal passe henne, men spørs nå om det blir noe av da, siden hun aldri kommer å trener med magica (respektreningen ;) ) Så jeg er litt usikker.

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2005 :  17:00:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Tipper kanskje June er ferdigtrent når det gjelder respekt? ;-)
Kan hende hun må "startes på nytt" som vi oftest sier om hester...

Line.

Gå til toppen av siden

Julie=)

» VIP

Norway

Skrevet - 25/09/2005 :  19:44:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Litt utafor tema nå.. hehe.. men takk for svar! Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.72 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.