hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hevelse etter vaksine!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hest og helse
 Hevelse etter vaksine!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway
Innlegg: 2870

Skrevet - 11/10/2005 :  12:04:11  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kom over noe jeg ikke følte meg helt trygg på her.. Hestene mine ble vaksinert i går, og i dag hadde Aromayo fått en hevelse i brystet der hvor sprøyten ble satt. Spot hadde ikke noe slikt, har ikke opplevd det på hestene før heller.

Er det normalt? Begynnte nesten å bli litt småredd her, bør dyrlegen tilkalles?

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54


Anne, Spot & Gina

Bente_og_Etanec

Norway
Innlegg: 2585

Skrevet - 11/10/2005 :  12:29:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Araberen min får også som regel en hevelse etter vaksinen, men den forsvinner etter noen dager. Så jeg tror jeg hadde ventet og sett om det ikke forsvinner i løpet av få dager hos Aromayo også :o)
- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway
Innlegg: 2870

Skrevet - 11/10/2005 :  16:16:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Har vært rundt omkring han i hele dag, så ser ut til at hevelsen har gått noe ned ;) Var bare litt redd for at det skulle være noe ille, siden jeg reiser hjem til Bergen i dag, og ikke var helt sikker på om det var normalt eller ei! ;)
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54


Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway
Innlegg: 376

Skrevet - 11/10/2005 :  20:36:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Ikke for å skremme deg eller noe men en hest jeg hadde tideligere fikk dette og det var pga en urein sprøyte. Skjønt hesten hadde ikke noe vondt av dette men jeg syntes det var ganske ille..
Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden

FlyingElectra

» VIP

Innlegg: 5

Skrevet - 12/10/2005 :  08:03:37  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror ikke det er så uvanlig at de får litt hevelse etter sprøytestikket. Det bør gå ned etter et par dager da. Hunder, katter og folk får jo også det. Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway
Innlegg: 1964

Skrevet - 12/10/2005 :  11:35:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har opplevd at hesten har fått en hevelse jeg også. Men det visste seg at det ikke bare var en hevelse, men en lett allergisk reaksjon. Hesten ble veldig slapp (dette var vel dagen etter) og den fikk en liten kolikk (som den verken har hatt før eller siden, så regener med den kom i forbindelse med sprøyten!).
Hege Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway
Innlegg: 2272

Skrevet - 12/10/2005 :  14:52:13  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Har opplevd en gang at Araberen min har blitt hoven etter vaksine...

Men jeg har erfart at jeg aldri skal vaksinere midt på sommeren!! Bakterier trives jo i varmen.
Så begge hestene mine ble kjempe dårlig, sto inne å hang. Klarte ikke spise eller noe, bare rant slim fra munnene dems...

Så det skal aldri jeg gjøre igjen.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway
Innlegg: 2870

Skrevet - 13/10/2005 :  11:29:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
huff, hørtes ikke bra ut.. Har en vaksine igjen på grunnvaksinen hans, så håper ikke at han hovner opp da også. Kan jo også være litt pga. han ble grusomt stresset etterpå, da dyrlegen skulle("prøvde") å bedøve han for å sjekke tennene..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54


Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.02 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.