hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Nordlandshesten....
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Westernridning
 Nordlandshesten....
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Monroe

Norway

Skrevet - 01/06/2003 :  19:40:03  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMonroe  Svar med kopi av melding

Heia!

Er det noen som har erfaring med nordlandshesten som western hest???
Jeg har en 2 åring som jeg lurer på om jeg skal begynne med western på, men jeg lurer på om det er en egnet rase for det.

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 01/06/2003 :  23:57:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Jeg kjenner (dvs.. "kjente", for det er mange år siden jeg har hatt kontakt med henne) en som har/hadde Nordlandshest og begynte med western. Tror det gikk veldig bra.. Absolutt ingen erfaring med western selv, men tror alle raser kan gå western. Har jo sett fjordinger og kaldblodser gå også, så hvorfor ikke? Nordlandshesten er jo en litt kompakt rase og kan på mange måter sammenliknes med disse rasene kanskje?

--
spoff, (prøv min dressurquiz)
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 02/06/2003 :  10:21:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Nordlandshesten er en super westernhest!
Pleasure er en fin gren for den, men i Trail er den enda bedre! Jeg kjenner til mange som har hatt og har Nordlandshest og rir western. Bare sett i gang, du!

Mvh Line.
Gå til toppen av siden

Monroe

Norway

Skrevet - 02/06/2003 :  16:52:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMonroe  Svar med kopi av melding
Heia!!!

Tusen takk for svar.
Jeg skal ikke begynne å ri henne før om 2 år til, vil være sikker på at hune er sterk nok i ryggen, men det er greit å vite hva jeg skal satse på.
Hun hopper gangske bra også, men jeg synes det høres mye mer spennende ut med western...

Vet dere om noen bra western kurs, må være i sommer, for nybegynnere???

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2003 :  01:15:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Du vil vel ikke reise Norge rundt for å gå på kurs, så det kan være greit å vite hvor i landet du bor...

Vet at det foregår kurs på Holtet Gård på Flisa, ihvertfall...

Mvh Line.
Gå til toppen av siden

Monroe

Norway

Skrevet - 19/06/2003 :  20:22:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMonroe  Svar med kopi av melding
Jeg bor i Rogaland.
Hvor er flisa?

Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 19/06/2003 :  22:37:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Hedmark. Gå til toppen av siden

Trine+Fabella

» VIP

Norway

Skrevet - 20/06/2003 :  10:44:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Sweety_89
Hva er mailadressen din??? Har du MSN ???
Hilsen Sweety_90 (tidligere eier av Wilma .)

Gå til toppen av siden

Mi

» VIP

Skrevet - 16/07/2003 :  21:20:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tror alle hester kan bli fine western hester med riktig trening! =) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.25 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.