hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor kjedelig er hest? (Kommisjonen/Kanal 24)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Debatter fra nyhetene
 Hvor kjedelig er hest? (Kommisjonen/Kanal 24)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 8

missy_

» VIP

Norway
Innlegg: 866

Skrevet - 27/10/2005 :  20:57:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemissy_  Svar med kopi av melding
cammi: Var du ikke litt streng nå da? Det er jo bare tull alt sammen.
Tviler på at de sier det for å være slemme, kanskje heller får å terge opp små jentene som driver med hest? Å det klarte de å ser det ut for.

Gå til toppen av siden

Liv

» VIP

Innlegg: 3

Skrevet - 28/10/2005 :  11:52:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hører ikke på kanal 24 så mye, jeg heller. Som så mange andre sverger jeg til p4. Jeg fikk dog med meg innslaget om "hvor kjedelig er hest". Syntest egentlig at det var litt morsomt.. Alle skjønner jo at de er ironiske...(??) hehe.. Hva er egentlig kjedeligst? Å sitte å føle seg i ett med et annet vesen, i full galopp bortover stranda. Å ha en god venn som varmt hilser deg velkommen hver gang han/hun ser deg, eller å sitte å høre på en boks der et par gale mannfolk prater preik..??
Bare lurer, jeg..
Gå til toppen av siden

Diamant=P

» VIP

Innlegg: 1

Skrevet - 28/10/2005 :  17:19:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns ikke kanal 24 er noe spess jeg, har egentlig aldri syntes det.. De hadde noe bra musikk der før, men nå er det bare tull..

Team Antonsen og det er kjæmpe gøy, men hest er BEST

De kan bare ikke tenke seg den herlige følelsen det er å ha en hest de så, de er egentlig sjalue på åss

MVH Angelica og Diamant <3
Gå til toppen av siden

ShyBoy

Innlegg: 958

Skrevet - 28/10/2005 :  21:22:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kanal 24 har nok en gang klart å finne et IDIOTISK innslag... Å de mener de er de rette til å sie at noe annet er kjedelig? For å finne noe kjedeligere enn Kanal 24 skal man lete leeeeeenge!!!
http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Innlegg: 5546

Skrevet - 28/10/2005 :  22:29:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvorfor kunne ikke noen ha laget en hesteradiokanal
Men innslag som handler om hest ol. Så har de spillt musikk fra topp 40 lista eller noe sånt noen timer om dagen Det hadde vært tingen ..



Gå til toppen av siden

Dugga<3

» VIP

Innlegg: 1

Skrevet - 29/10/2005 :  12:34:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
kanal 24 er så kjedelige at de tar opp et tema de synes er kjedelig! hvis hest er kjedelig, er kanal 24 kjedelig, for der snakker de jo om hest! hvor finner du kanal 24 egentlig? losers! Gå til toppen av siden

Nancy

Innlegg: 2

Skrevet - 29/10/2005 :  21:14:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Atle Antonsen er bare misunnelig fordi hester har lang hals Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Innlegg: 5546

Skrevet - 30/10/2005 :  02:23:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Atle Antonsen er bare misunnelig fordi hester har lang hals

Opprinnelig postet av Nancy


Hehehehe .. kunne ikke noe annet en å le ;D



Gå til toppen av siden

Bente_og_Etanec

Norway
Innlegg: 2585

Skrevet - 30/10/2005 :  10:28:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBente_og_Etanec  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Atle Antonsen er bare misunnelig fordi hester har lang hals

Opprinnelig postet av Nancy


Hehehehe .. kunne ikke noe annet en å le ;D

Opprinnelig postet av Kristine og Rosita



Hehe, ja jeg trakk godt på smilebåndet av denne kommentaren jeg også
Det er jo bare for og trekke litt i hestejentene at de tar frem et slikt tema på kanal 24. Syntes faktisk det var litt morsomt og høre dem forsøke og gjøre hest kjedeligt Men synes de ble litt kjedelige nå sist fredag og må innrømme at jeg da ble noe fordypet i forumet her på H.M. og fikk ikke med meg alt de sa...
Så " kjedelig " syntes jeg det var med hest, hehe.

- " I belive I touched an angels wings when I found you..." - Gå til toppen av siden

norunn

» VIP

Innlegg: 1

Skrevet - 30/10/2005 :  13:03:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Syns faktisk det va ganske morsomt! Bare det at de to morroklompene gidder å ta opp noe sånn er morsomt spørr du meg...for "utenforstående" er nokk hest ganske kjedelig, he, he,he...;)
Har aldri hørrt på kanal 24, men kanskje eg ska prøva å få inn kanalen når de to har programm!!he,he folkens, me må tåla detta!!!:)
Gå til toppen av siden

elizz
» VIP

Norway
Innlegg: 18

Skrevet - 30/10/2005 :  15:21:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseelizz  Svar med kopi av melding
Hørte nettopp det klippet.. Teite folk!!!! De har ingen rett til å kritisere hester på denne måten! Selvsagt er det lite liv inne på chatten, folk er jo ute med HESTENE sine!! Team Antonsen er bare helt idiotiske..! Gå til toppen av siden

Dina_C.Cezanne

Innlegg: 1

Skrevet - 30/10/2005 :  18:36:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehehe... jaja, det er nå nesten litt skøy dette!

Må nå bare si: hvor kjedelig er ikke tre brødre som ikke er brødre?????
OG : Hvor kjedelig er ikke Kanal 24??

Hører frestn bare på P4!!!!
Gå til toppen av siden

Niklas

Innlegg: 1

Skrevet - 05/11/2005 :  12:35:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er ikke dette flott!?!

Ser vi kommisjonenes "mobbing" av hest fra en litt annen synsvinkel er jo dette veldig bra. Hest kommer for hvert år mer og mer i medienes søkelys, og det er jo det de fleste av oss ønsker.

Hvem og hva er det som utsettes for komikere som Atle Antonsen; jo nemlig kjendiser og forskjellige begivenheter i medias interesse.

Derfor er jo dette bare positivt , ikke minst for Hestemarked.no som får gratis reklame på en av landets best dekkende radiokanaler.(holdningen "hest er kjedelig" er jo tydelig ironisk og nesten bare morsomt)


Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway
Innlegg: 2870

Skrevet - 07/11/2005 :  23:02:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
i grunn enig med Niklas!

Ellers tar jeg meg ikke akkurat nær av hva Atle Antonsen og co måtte mene og si, er vel mest for å lage litt program, og da må de jo gjøre litt utav det, som gjerne irriterer noen! Ett fett for meg vertfall; jeg liker hest, og de som ikke gjør det, får gjøre som de vil :) de går vertfall glipp av noe!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54


Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

beat

Norway
Innlegg: 436

Skrevet - 08/11/2005 :  19:06:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe... jeg syntes det er skrekkelig morsomt program! Og jeg sendte faktisk meldig til dem å ba dem sjekke hestemarked.no... hehe Jeg hører på hver fredag når jeg drar jeg hva ridetimen min, og ironien er jo slående!!

Kanal24 er genial, mye bedre en P4!

How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden
Side: av 8 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 2.81 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.