hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ogsen starter man?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Feltritt
 Ogsen starter man?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

~Camilla~

» VIP

Norway

Skrevet - 27/10/2005 :  20:36:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse~Camilla~  Svar med kopi av melding
Heisann, jeg er en jente på 13 år, som har begynt og intresere meg for feltritt i det siste. Jeg har ingen egen hest, men er det nødvendig?
Og må man være i rytterverdenen? Moren og faren min er helt grønne når det gjelder stevner osv. Pappa har veldig lyst til og ri og mamma har ridd på skole i 11 år, men de kan ingen tinng om stevner.

Så ogsen kan jeg starte? Må jeg nødvendigvis ha en egen hest?
Takknemlig for alle svar=)
Klem!!

"BæBæBæ"

Liten_Lista

» VIP

Norway

Skrevet - 28/10/2005 :  19:24:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det krever masse trening for å tilslutt kunne starte feltritt.. Husk at hesten må ikke bare väre bra på f.eks. å hoppe hinder, men den må kunne gå avspent og väre lydig i dressur, hoppe sprangbane, og i tillegg ha kondis og mot til å hoppe i terrenget...

Så derfor er det nesten umulig å ikke ha egen hest når man skal ri feltritt.. Evt. går det jo kanskje an å låne en rideskolehest/ponny og ri en knöttecup eller noe..

Dessuten må du ha lisens for å starte stevner og dessuten også ta Grönt kort, en test som viser om du har kunnskap nok til å ri stevner!

Håper du ble klokere!

Feltritt - Tre ganger så gøy!!! Gå til toppen av siden

~Camilla~

» VIP

Norway

Skrevet - 28/10/2005 :  21:45:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse~Camilla~  Svar med kopi av melding
Hihi, joda, detta hjalp meg masse! 1000 hjertelig takk for svar!
Jeg har grønt kort, mangler bare reglemangkurset. =)
Men hvor får man tak i lisens, elelr det kan jeg jo egenlig høre med ridelæreren min
Takk uansett!

"BæBæBæ" Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.