hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Westernstevner... Skal du dit?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Westernridning
 Westernstevner... Skal du dit?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 03/06/2003 :  17:48:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Lurer på om det er noen som skal til Tune neste helg, jeg...
Tross alt er det jo det største western-stevnet som noen gang er arrangert i Norge! 3 hele dager også.. Og ryttere fra Sverige og Norge.

Hedmark Western Riders skal også ha stevne på Flisa den 2. og 3. august. Noen som skal dit?

Mvh Line.

Spich

Norway

Skrevet - 08/06/2003 :  01:00:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei Line...

Jeg skal på Tune neste helg, men det er kanskje ikke noe bombe.... Kommer uten hest da, nøyer meg m å se på denne gangen. Har nok med å vralte rundt med den store magen min, om jeg ikke skulle hatt et par hester å styre med hele dagen også.....
Skal dit ihvertfall på fredag, kanskje vi sees der?

~Kristin~
Gå til toppen av siden

Cowgirlchris

» VIP

Norway

Skrevet - 08/06/2003 :  01:11:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideCowgirlchris  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCowgirlchris  Svar med kopi av melding
Ja, det hadde vært hyggelig å få slått av en prat! Håper ikke alt du ser av meg er håret og hæla, da... Syns jeg ser meg, virre rundt med mobilen til øret og tinntallerkenøyne fordi jeg ser etter noen som skulle ha vært der eller der men ikke har dukket opp...

Jeg er overmodig nok til å ta med meg noe utstyr nedover også... Med et knøttlite håp om at jeg får tid til å selge noe hvis noen melder seg interessert... he-he... "Øh, nei, jeg kan ikke vise deg noe nå, for jeg sitter i sekretariatet/står i kiosken/er på parkeringen/holder på å lete etter noen".... etc. etc.

Skal se etter deg på fredag!!!
Gå til toppen av siden

Anette

Norway

Skrevet - 08/06/2003 :  12:30:44  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette  Svar med kopi av melding
Jeg har hest noen meter fra Tune, så kanskje jeg stikker innom. Hadde vært moro å sett hva western går ut på egentlig. Men jeg får se om jeg får tid (og orker). Kristin vet jeg jo hvem er, så deg ser jeg jo i så fall sikkert!

Gå til toppen av siden

Spich

Norway

Skrevet - 10/06/2003 :  09:38:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe Line, sist gang ble jeg jo bare mobbet at gubben din....
Denne gangen skal jeg kun være tilskuer, så da kanskje vi rekker å veksle 2 ord? Men nå skal vel sikkert du jobbe denne gangen da....

Ja, kanskje vi sees Anette? Du får ta deg en tur på lørdagen hvis du vil se litt hva western går ut på, tror det er da det skjer mest. Skal nok sikkert dit på lørdag og jeg.... ;)

Vi sees!

~Kristin~
Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.16 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.