hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Meldt meg inn i ny klubb
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 Meldt meg inn i ny klubb
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

ShyBoy

Skrevet - 09/11/2005 :  13:30:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Meldte meg inn i en ny rideklubb i går

Men det jeg lurer på, er om noen vet noen forslag jeg kan gi? De har sånn juniorstyre, som alle over 12 kan være med i, og da har jeg og venninna mi tenkt å mase om stevner, det er veldig lite stevner på våre kanter! Men noen som har noen andre forslag? Sånn at det kan bli en veldig bra klubb med gode og mange arrangementer? Jeg har lyst til å foreslå noe lurt ser dere

Blir takknemlig for svar!

http://www.mmdreamteam.piczo.com

Ullsokken

Norway

Skrevet - 09/11/2005 :  13:50:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Dere kan jo alltids gjøre det til tradisjon å ha felles turer eller aktiviteter for hele klubben. Gjerne etter årstidene; julegrøt på låven, vårrengjøring, grilling osv. Har inntrykk av at dårlig samarbeid/miljø er noe en del staller og klubber sliter med, så jeg vil tro at å få i gang slike felles ting er viktig helt fra starten av.

Dere kan også arrangere open dag på stallen. Med oppvisning i ulike greiner. Lage et fint og familievennlig program, så skal dere se at dere rekrutterer nye hestemennesker som bare det.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 09/11/2005 :  13:57:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
I tillegg til tradisjonelle stevner i f.eks. sprang og dressur, kan dere ha konkurranser som virker mer integrerende, også blant de rytterne som er for ferske til å starte. F.eks. pussekonkurranser, gymkhana (ulike varianter av klasser, ut fra nivå. F.eks. stafett, potetløp, lagstafett etc), natursti. I tillegg kan medlemskvelder være en slager. I form av teorikvelder hvor en fra klubben eller en utenfor holder et foredrag om et bestemt tema. Eller mer sosialt, ala grøtkveld i stallen, grillfest, filmkveld med pizza. Juleshow kan også være morro.. Klubbavis, om det ikke alt finnes noe?

Noen forslag jeg kom på i farta

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 09/11/2005 :  17:54:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Takk for tipsene Skal ta dem med meg på møtene!

Har hørt snakk om at de skal ha jul i stallen eller lignende og så skal de prøve å samle inn penger så de kan reise på Oslo Horse show neste år. Og så har de begynt med periodekurs. Så de er nå kommet godt i gang likevel. Var medlem i en annen klubb før, der hadde de kanskje 2-3 kurs i året som passet for meg og et stevne i året! Så nå nekter jeg å være i en klubb som ikke har noen arrangementer

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 09/11/2005 :  23:06:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Hvilken klubb har du begynt i? Gå til toppen av siden

ShyBoy

Skrevet - 10/11/2005 :  08:00:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvilken klubb har du begynt i?

Opprinnelig postet av Fröya

Hegren rideklubb. Den ligger på Stakland i Tysvær i Rogaland.

http://www.mmdreamteam.piczo.com Gå til toppen av siden

Fröya

Norway

Skrevet - 12/11/2005 :  12:20:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFröya  Svar med kopi av melding
Ok. Hadde bare ikke hørt om noen rideklubber i Tysvær. Er ikke så mye inne i miljøet (bor i Haugesund) Har tenkt å melde meg inn i en rideklubb, men vet ikke sikkert hvilken ennå. Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.23 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.