hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Å reise vekk fra gullet mitt er d værste jeg vet!!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 Å reise vekk fra gullet mitt er d værste jeg vet!!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  00:55:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Hei!

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg skriver dette her, men er vel fordi det er her jeg pleier å skrible når det er noe;)

I morgen reiser jeg vekk en uke, for å jobbe på Forus Travbane.. På en måte gleder jeg meg kjempe mye.. Komme meg litt vekk, få nye erfaringer, slippe skole.. Ja, rett og slett gjøre noe utenom den vanlige grå hverdagen..

Men.. Jeg gruer meg noe så sinnsykt også! For en uke vekke, betyr at jeg må reise en uke vekk fra hesten miin!! :(
Off, gruer meg..! Hun som skal ta han stoler jeg 120% på, det er ikke det.. Jeg kommer bare til å savne han sånn.. Er jo tross alt min bestevenn, den go-klumpen der.. Det kjæreste jeg eier..
Og så kommer jo de, som skal gjøre alt så mye bedre å sier når du er vekke er det 80% for at det er akkurat då han blir skadet osv.. Og det klarer jeg bare ikke tanken på..
Tror jeg må ringe hjem VÆR dag å høre hvordan det går.. :P Å kjøpe noen kg gulerøtter til han når kommer hjem igjen.. :P hehe.. Nei, det er fælt.. Jeg er kansje litt syk, men han betyr så sinnsykt mye for meg, så det blir vanskelig ikke være med han hver dag.. Det er jo bare for en uke, jeg vet jo det, men alikevel.. Skal ned til han i morgen tidlig, si hade , å skjemme han bort litt.. ;)

Gleder meg masse til å komme hjem igjen, gjett om det første jeg skal gjøre er å løpe rett i stallen då!:P Hehe..

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen

hest!!

Skrevet - 27/11/2005 :  10:07:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
hei..

det samme vill jeg ha gjordt også...

ville ha tatt med mg hesten vis muligheter for det...

hesta mine er spesielle dyr som kommer i første rekke...

særlig skiberg lyn..

han virnsker og ser etter meij vis jeg går fra han...

han er sååå spesiell

Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  17:30:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
hehe, veit åssen du har det...

Det er noe av det værste jeg veit også... Er lissom "lille" gullet mitt, må helst se henne hver dag =)

Har vært bortreist fra henne nå i to dager og det er helt grusomt, savner henne veldig så skal opp til henne nå.

Var borte fra henne i 8 dager i fjor sommer og da ringte jeg til hun som passet henne flere ganger og lurte på hvordan det gikk osv, hehe...

Nå skjønner jeg hvordan noen mødre har det når de reiser fra barna sine, hehe =D

~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

nationalgame

Skrevet - 27/11/2005 :  18:27:04  Vis profil  Svar med kopi av melding
forstår deg godt ja.. Men jeg hadde nå tatt med meg hesten min hvis jeg skulle jobba på en annen travbane....?????? Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 27/11/2005 :  20:03:58  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Nå er jeg no her.. fælt være borte fra han, men vet han har vært ute i dag:) Men jeg skal hjem igjen på lørdag jo, så er jo bare for 5dager.. så drar eg han kansje med meg ned igjen her den 17.. så må nesten ha ro på seg til det:)
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 27/11/2005 :  23:06:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er IKKE kjekt å være lenge vekke fra hesten sin! Jeg sliter like mye som deg! Jeg sliter bare jeg må være vekke fra den en helg..) Heldigvis har jeg en flink samboer som passer hesten når jeg er vekke..ingen andre enn han jeg stoler 100% på som kan stelle og trene han!

Hva jobber du med på Forus travbane foresten? Og hvorfor skal du bare være der en uke (er bare nysgjerrig, siden jeg "sokner til" Forus, kanskje jeg ser deg der ute en dag!)

Tone melone kaffekone Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 27/11/2005 :  23:35:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Hvor er egentlig Forus?
Bare lurer, siden jeg så dyret mitt gikk løp der for noen mndr siden. Gjorde det veldig dårlig da, men likevel..

Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 28/11/2005 :  10:23:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvor er egentlig Forus?
Bare lurer, siden jeg så dyret mitt gikk løp der for noen mndr siden. Gjorde det veldig dårlig da, men likevel..
Opprinnelig postet av Lino

Forus er i Stavanger...eller rett utenfor...10 min å kjøre når du kjører E39, mot Sandnes. Ligger midt mellom Stavanger og Sandnes.

Forus Travbane ligger rett ved kjøpesenteret ikea.. Og ved siden av Statoil.

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 01/12/2005 :  16:03:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Hei.. Har arbeidsuke her jeg:) Off, nettop fått vite at han ikke ble kjørt søndag, mandag ELLER tirsdag! KUN stått ute.. offamej.. de andre dagene har jeg ikke fått vite noe om desverre.. :( Sku aldri reist nei!
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

Tone_

Skrevet - 01/12/2005 :  21:34:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det på hesteklinikken hos Løkken du er? Eller er du hos en trener ( i tilfelle hvem?)

Dumt ikke hesten din blir trent..men det er vel ikke så lenge til du skal hjem..

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 02/12/2005 :  19:23:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Hei..

Nei, har vært hos Åsbjørn T. jeg;)
i måren tidlig reiser jeg HJEM!!!! GLEDER MEG SÅÅ UTROLIG TIL Å SE MITT LILLE GULL... UTROLIG LENGE TIL JEG DRAR VEKK IGJEN JA! hehe

www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden

nutte

Norway

Skrevet - 03/12/2005 :  22:43:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
har aldri greid å være borte fra hestene en uke.... vet ikke om jeg kommer til å greie det heller senere...
Det kommer en dag i alle rytteres liv da du lurer på om det er verdt det.Så kaster du blikk på hesten din, og vet at JA,det er det! Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.