hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - har hesten min det bra?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Diverse
 har hesten min det bra?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

LivogZara

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  18:14:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
vet ikke helt...men har ikke så dårlig samvittig nå lenger.fikk pusset han skikkelig i går og trent han litt
Gå til toppen av siden

mariie.

» VIP

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  18:24:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressemariie.  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
vet ikke helt...men har ikke så dårlig samvittig nå lenger.fikk pusset han skikkelig i går og trent han litt

Opprinnelig postet av kross

hmm, om hesten mistrives er det vel andre ting en pussing som mangler vil jeg tro..

hvis du ikke har mulighet til å trene han nok kan du jo evt betale noen litt for og longere, gå turer, tømmekjøre o.l. et par ganger i uka?

Karen Marie og Kokstads Tilja <3

"The horse is never wrong"
-Ray Hunt
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  19:08:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
vil ikke at noen andre skal gjøre det...han hadde fri 6 dager nå, han ble først vaksiner, og da kunne han få fri perioden sin tenkte jeg...men tror nok han har det bra likevel...
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  19:37:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Trur ikkje du skal bekymre deg over om hesten har det bra eller ikkje fordi om du gir den fri litt innimellom. Så lenge hesten har mat og vatn osv. så har dei fleste hester det bra. Å bli børsta og trent er ikkje det som nødvendigvis skal til.

Åringen min har lange friperioder om gangen og eg børster som sagt henne svært sjelden av den enkle grunn att det ødelegger for måten eg har henne på da ho går inn og ut akkurat som ho ønsker, dvs att ho er ute omtrent heile døgnet. Ergo fri bevegelse osv. Ho er sprek og livlig, nyskjerrig og akkurat som ein unghest skal være. Eg ser det på henne att ho har det bra så eg har ikkje dårleg samvittighet fordi om eg ikkje trener henne på nokre uker. Ho har det ho trenger.

Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.