hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Farger!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 Farger!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Leikas

Norway

Skrevet - 19/12/2005 :  18:25:08  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Siden jeg kjeder meg litt nå, så tenkte jeg at vi kunne prate litt om hvilke farger dere bruker på utstyret til hestene deres!
Med utstyr, så mener jeg løpsfortøyet, seleunderlegg, og sånt ;) Matcher du fargene, eller har du forksjellige farger på alt?
Har du nylonhodelag + tømmer i en spesiell farge? Kanskje sele også?

Selv bruker vi Rød/gul (PVC-Pute) på ene løpsselen.. Mens vi har svart seleunderlegg (Teddy) på den andre og blått fortøy *kremt*
Har nettopp spesialbestilt seleunderlegg, fortøy, nakkepute og grime i svart/lilla..! Gleder meg til å få det =)

Skal hovedsaklig bruke det på Smashing Surprise, men de andre lurer vel det til seg og bruker det på Gasolin on Fire, hehe :P

Klemmer fra Lene

Lene og Hot Belleza
Besøk oss på www.hotbelleza.piczo.com

Liv-KleppanBest

» VIP

Skrevet - 19/12/2005 :  21:10:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Vi bruker rød og hvit. jeg er litt jålete på det der med farger!

vi kommer på banen iført rødt og hvitt dekken. når vi sæler på har vi rød og hvit salett (teddy, under selen). vi bruker lærsele og lærfortøy, men jeg har fått lurt med et rødt og hvitt pannebånd til hodelaget, med navnet hans på! ellers hender det at vi bruker bandasjer, og da bruker vi selvsagt røde.

men jeg skal kjøpe med et rødt nylonhodelag som vi skal bruke under hurtig ridetrening, både hjemme og på banen.
Gå til toppen av siden

Madam Fame

Norway

Skrevet - 20/12/2005 :  23:19:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMadam Fame  Svar med kopi av melding
Her går det i blått på hingsten.. Blått leieteppe.. blå transportbandasjer.. blå nesepels.. og blå/gul seleteddy.. gul på toppen.. og pannereima er blå/hvit..

Madamen får vel en grønnfarge som sin "personlige" farge... men blå passer henne også..

Gå til toppen av siden

HelleG

Skrevet - 21/12/2005 :  10:19:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelleG  Svar med kopi av melding
På min gamle traver gikk det i grønt og hvitt, men nå har jeg ikke noen aktiv traver, men håper å få 2 åringen til start. Har fantasert litt om å farge hvitt utstyr til sølvgrått siden han har Silver som fornavn.....men får se om jeg får det til.

Ellers vet jeg ikke helt fargen enda.

Å leve er som å tegne uten viskelær.
www.stallfox.piczo.com
Gå til toppen av siden

Stjerneskudd.

» VIP

Norway

Skrevet - 21/12/2005 :  10:57:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideStjerneskudd.  Svar med kopi av melding
Matching av utstyr er veldig viktig!
Når jeg kjører har jeg alt i svart og hvitt

Stina

Stina og Skuddis Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  23:05:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Vi har forskjellig farge etter kusk/vogn og slike ting vi, når det først skal matche, skal det matche;) hehe.. Men stall fargen til kusken vår er jo gult/blått, og han har hvit drakt.. Så blir jo litt forskjellig ettersom hva som passer meg, akkurat den dagen også då:) Hvor har du bestilt utstyret i svart og lilla Carmelita?
Klem

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen

Redigert av - Alvanesen den 23/01/2006 09:41:02 Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 23/12/2005 :  23:59:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hvor har du bestilt utstyret i svart og lilla Carmelita?
Klem

Opprinnelig postet av Alvanesen

Jeg spesialbestilte det hos www.hestesport-centeret.no..
Bare til å sende dem en mail, så spesialbestiller de i en rekke fargekombinasjoner fra Walsh/Finn-Tack =)

Lene og Hot Belleza
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  00:10:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Men hvordan får jeg vite de forskjellige fargekombinasjonene?
Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen

Redigert av - Alvanesen den 23/01/2006 09:41:19 Gå til toppen av siden

Leikas

Norway

Skrevet - 08/01/2006 :  00:18:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLeikas  Svar med kopi av melding
Du kan gå inn på Walsh sine hjemmesider..=)
Linken er http://www.walshharness.com/
Husker ikke heelt hvor det ligger, du får bare lete deg fram ;)

Edit: Gå inn på products, Race harness og på breast collars - Leather & Synthetic =)
Tror det er riktig!

Lene og Hot Belleza

Redigert av - Leikas den 08/01/2006 00:57:49 Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 14/01/2006 :  02:05:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
går i gult og svart her ;)
www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden

Minelly

» VIP

Norway

Skrevet - 21/01/2006 :  03:34:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideMinelly  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMinelly  Svar med kopi av melding
hvilke farger må dere ha på løpsbanen?da mener jeg feks hvor mange farger det er tillatt å bruke på hesten,kusken.må hestens farger matche kuskens?

http://www.halsband.piczo.com Gå til toppen av siden

Lisa__Moen

» VIP

Skrevet - 23/01/2006 :  13:39:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa__Moen  Svar med kopi av melding
Bruker bare blått og hvitt på ponnien. Varmblodsen går med rødt siden han er helt svart selv!

R.I.P Roberto Bada</3

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.27 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.