hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - slettet
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Mounted games
 slettet
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 27/12/2005 :  12:57:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
slettet


Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete
Redigert av - Tigull the best 4 life den 14/02/2008 12:41:19

Hanne & Reggie

Innlegg: 24

Skrevet - 03/01/2006 :  00:03:30  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har bare små drivd litt for meg selv, men jeg kunne godt tenke meg å bli med på et lag.. Har en veninne som er flink som har ENDA mer lyst til å starte ett lag=) vip: BeA=)

Men jeg lurer enkli litt på om det er en dårlig kombinasjon å bruke ponnien min til MG når jeg helst vil bruke han til sprang/terreng ritt? Altså det er jo en helt annen type gren...

ElleR?
Men som sakt så var det ment at jeg VET om en som vil lage et lag da heheh=P ikke om meg=P heheh

MVH. Hanne & Reggie
Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 03/01/2006 :  20:52:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
hei!
kombinering er ikke noe problem når man rir games!
jeg rir sprang i tillegg og hesten har ikke no problemer med og skille mellom games og sprang!

en av mounted games ponniene som heter ****FIRST**** <----(VIPEN ER DET)

Han har fått bronse i feltritt
sølv i sprang i sør norsk mesterskap
++
se vipen for og lese mer om han!

så jeg tror du helt fint kan bruke sprang og feltritt og mounted games!


Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Vibeke & Dixie

» VIP

Norway
Innlegg: 80

Skrevet - 06/01/2006 :  12:44:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVibeke & Dixie  Send %s1% en ICQ meldingVibeke & Dixie  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVibeke & Dixie  Svar med kopi av melding
Heisann :)
Sandefjord skal stille med et lag, definitivt, til NM i år. Vi skal snart i gang med trening, og satser på å gjøre fremgang i år ;)
Men foreløpig er vi bare 3 ryttere, så vi trenger 2 til.
Om noen der ute er interesserte, så er det bare å kontakte meg friser11@hotmail.com
Klem fra Vibeke =)

*VIBO* Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 06/01/2006 :  22:08:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
da har du kommet rett vibo!
her er det sikkert ryttere som mangler lag oxo og ikke bare lag som mangler ryttere

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

games_ruler_forever!

Norway
Innlegg: 84

Skrevet - 07/02/2006 :  14:27:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressegames_ruler_forever!  Svar med kopi av melding
regner vel med at det blir i hvert fall Søndre Ski, Arendal, Nesodden, Midtre Ski og Hurlumhei fra i fjor... Hurum veit jeg fint lite om :P
men så er det jo alle debutantlagene da, og lag fra i fjor som har splitta seg og blitt nye lag og slått seg sammen osv... så det er vanskelig å vite!
Team Cavalo er med her folka, vi er debutanter! :P og det nye laget ditt, Tiril vennen :P
men kanskje IMGAN skulle tatt en liten runde og hørt litt hvor mange som faktisk skal/vil være med i lag-NM 2006? tipper det blir fler enn i fjor...
carried away by a moonlight shadow!!! ;P games-music ... :P

,,**Mounted Games makes my world a better place**,, Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway
Innlegg: 315

Skrevet - 14/02/2006 :  00:42:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Når er NM i år egentlig?

Hehe jeg/små søsken hopper kanskje på sandefjord sitt lag. Det hadde vært kos.

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 21/03/2006 :  21:43:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
nm er i august eller noe sånt på nesodden!

men man må ri et innledene stevne før man kan være med i nm i år

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

NinaGran

Norway
Innlegg: 11

Skrevet - 15/04/2006 :  22:12:06  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNinaGran  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNinaGran  Svar med kopi av melding
Søndre Ski forsetter i år som i fjor, med rytterne Vilde, Kaja, Maren,Thea og Nina(meg).

Hanne tror ikke det er noe problem med å kombinere. Ponnien jeg rir har gått games siden år 2000. I 2003 fikk han bronsje i NM feltritt. Han hadde veldig god kondisjon sammenlignet med de andre. Driv med det som gjør deg og ponnien din glad er vel det viktigste

Nina Gran Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.19 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.