hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hvilken travhester foretrekker du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 hvilken travhester foretrekker du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

FrkFlorett
» VIP

Norway

Skrevet - 02/07/2003 :  17:11:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFrkFlorett  Svar med kopi av melding
hva med ekte travere da... med gode ekte papirer...
FRØKEN FLORETT garantert( min hest) *Lol* men hun bere tullet på travbanen da....
men jeg heier på SAGI KNUT, OTARD, SAGI EDEN, PRINS VINTER GAM VINTER..og FINA.... av de hestene så ikke går i løp nå... fortrekker jeg ATOM VINTER!!!!!!!! the king=) og alm svarten... hvem kan nekte for at disse to gamle travrene er konger????

XxX

...hest er livet...

Elisabeth J

» VIP

Norway

Skrevet - 17/07/2003 :  20:30:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElisabeth J  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElisabeth J  Svar med kopi av melding
mine favoritter:
vbl-travere:Gentle Star,Blue Fighter,Sugercane Hanover,Alf Palema,Gidde Palema,Tap in,One More Hawaii(min egen),Dame New,o,s,v

kbl-travere:Moe Odin,Spikeld,Jærvsøfaks,Elton,Alm Rigel.

Gå til toppen av siden

Magette

Norway

Skrevet - 21/07/2003 :  11:30:05  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMagette  Svar med kopi av melding
Jeg ser ikke bare på fart, men utholdenhet.

Min favoritt er Lex Jon. Etter kommer Vinnikvikken, Rolex K og Jærvsøfaks.

Gå til toppen av siden

OzzyO

» VIP

Skrevet - 22/07/2003 :  12:36:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
bare ett spørsmål til deg frøken florett.. hvorfor otard?
*SPENDER!
*super news/+avkom
*spikeld/+ avkom, '
*tap in/+avkom
*hot chilly pepper,
*moe odin
*jærvsøfaks,
*gum ball/+avkom

the list goes on and on...

Gå til toppen av siden

FrkFlorett
» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2003 :  17:02:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFrkFlorett  Svar med kopi av melding
frk.mona....
jeg jobbet et helg i stallen der Otard står, og fik stor sans for den store flotte hesten. han var både vennlig og snill, han har kanskje ikke løpt så mye, men det er kvalitet. eller så kan jeg si at enig Jærvsøfaks e kul:-) god traver det.

...hest er livet...
Gå til toppen av siden

OzzyO

» VIP

Skrevet - 22/07/2003 :  17:45:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
otard er lille-broren til hesten min det!! =) var derfor jeg lurte...
mvh.Mona

Gå til toppen av siden

troultey

» VIP

Norway

Skrevet - 22/07/2003 :  18:35:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Spikeld! han har jeg alltid likt!
Jeg har null peil på trav, så jeg kan ikke navnet på flere...

TrOuLtEy
Gå til toppen av siden

MariØ

» VIP

Skrevet - 22/07/2003 :  19:20:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jærvsöfaks, hesten er jo unik :)

~Mari~
Gå til toppen av siden

Lisa__Moen

» VIP

Skrevet - 23/07/2003 :  09:59:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa__Moen  Svar med kopi av melding
Jærvsøfaks, Viktory Tilly, Vip Tilly, Golden Hawk, Golden Manhood, Countess Tudor og Road Runner Spur er de beste, men den peneste må være Alm Svarten.

Koz Lizi!
Gå til toppen av siden

Irriducibili

» VIP

Skrevet - 25/07/2003 :  20:33:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kolnes Lill

Spikeld & Jærvsøfaks holder jeg med. Mens Zoomin O og Lamar er hjemmefavorittene
Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 26/07/2003 :  03:16:50  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Favoritten blant varmblodsen er Marchie Scot! Beintøff, sterk og med en utrolig vilje. Har ikke sett mange som lyser av vilje på samme måte som Marchie.

Blant kaldblodsen - helt klart BORK RIGEL! Han er nydelig, og tilhører gruppen med prestasjoner i særklasse. Bare se på det oppsynet hans når han går i løp... praktfull! Hvilken personlighet i norsk travsport...

Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2003 :  00:41:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
En veldig flott vmbl syns jeg, må være Eliott Frontline! En annen som var fantastisk var jo REX RODNEY!
Ellers velger jeg å heie på stallens egne travere, Valiant e.Greivin, en hest med mye personlighet, masse intligens og som elsker å gå løp! Og Sandungs Blesen e Atom Vinter!

Visste dere at Atom Vinter er en sur jævel av en hingst???

Miriam og Storm ROCKER!
Gå til toppen av siden

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2003 :  03:53:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Atom Vinter en sur jævel???

Har ikke det inntrykket av ham, og har da møtt på hingsten noen ganger. Sist jeg så ham gikk han som "kjørehest" med vogna full av unger - og ble overøst med klapp og kos hvert 5. minutt. Han så bare snill og positiv ut til hele opplegget.

Gå til toppen av siden

FrkFlorett
» VIP

Norway

Skrevet - 27/07/2003 :  16:54:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideFrkFlorett  Svar med kopi av melding
tull, jeg har vore mye med travfolk, og hører mye fint om atom vinter... så han er ikke en sur jævel.. kutt ut m d... han er topp hest...

...hest er livet...
Gå til toppen av siden

Real Storm

» VIP

Norway

Skrevet - 28/07/2003 :  00:41:59  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideReal Storm  Svar med kopi av melding
hmmmm, kansje, kansje ikke, har da hørt litt av hvert, men men... føllene etter atom vinter er da flotte!!! på stallen har vi ei kjempeflott palominofarga hoppe etter han:D

Miriam og Storm ROCKER!
Gå til toppen av siden

Ida KR

» VIP

Skrevet - 28/07/2003 :  01:33:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hallo Stormy??
Hvordan kan du si at Atom Vinter er 'en sur jævel av en hingst'?? Da vedder jeg på at du aldri har truffet ham! Jeg kan fortelle deg at han er det så absolutt motsatte av sur! Han har faktisk et flott gemytt, og de av føllene hans jeg har hatt med å gjøre, har alle arvet hans gode lynne. Kanskje greit å la være å uttale seg om noe du åpenbart ikke har greie på?

Men ellers til tema; Angående hvilke travhester jeg foretrekker, så er svaret helt klart, da jeg har to soleklare favoritter: Varmblodshingsten Pleasure Prince (US), og kaldblodshingsten Klaastad Ulv. Begge disse er noen fantastisk flotte hingster, og begge med herlig gemytt! De har gjort det svært bra i travsporten, de er fantastisk flotte ridehester, og dessuten er de gode avlshingster med flotte, godlynnede avkom!

---------

~ Ida ~
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.5 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.