hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - hvilken travhester foretrekker du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 hvilken travhester foretrekker du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 5

c",)

» VIP

Norway

Skrevet - 10/09/2003 :  09:46:40  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingc  Svar med kopi av melding
de er kjempe søte!!!
det ser ut som om han kan bli traver...
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 18/09/2003 :  11:48:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Men for din inforamsjon er det ikke alltid folk er så snillemed hestene heller, så slenger stugge rykter om de, det var nettopp ei jente jeg kjenner så påsto at Sagi Knut var vanskelig åhandtre.. kult as, men jeg har faktisk møt sagi knut noen ganger nå, og han ser nok så føylig ut jah, såg aldeles stridig ut as, aldeles knall hest.

frk florett: hehe, du kan hilse hu jenta at hu tar feil! enten så har hu ikke peiling eller lag med hest, visst ikke så bare sprer hu rykter!
Jeg har stellt Sagi Knut fra han var føll, ridd han, kjørt han, ALT! han er den snilleste hingsten jeg noensinne har møtt!! han verken biter ,sparker, du kan gå fra han, og han står helt i ro!! Og så har han så tøff man, det er ALLTID bølger i den :P

Ellers er jeg ikke lenger å finne i travmiljøet.. men mine favoritter er enda Sagi Knut, sagi eden, sagi guri, sagi rapp, sagi fyr(desverre død..), sagi sam, glanstora, sagi stjerna, sagi bjørn, karmøy stjerna++ Ikke så rart siden jeg har stellt dem..

Men jeg liker også veldig godt Kos Trolla ;) Og selvsagt Atom Vinter og Alm Svarten, de har alltid vært favoritter!

Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 19/09/2003 :  13:16:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Liker best kaldblodstraverne jeg og heier selvsagt på lokalhester som Storm Jo og Frisli To Jo, det er de kommende kaldblodskongene! men favoritten er avdøde storebror Alm Rau Jo, han var et unikum ingen noengang vil kunne erstatte! Gå til toppen av siden

annelene

» VIP

Skrevet - 02/10/2003 :  19:22:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Atom Vinter e såvisst ikkje ein sur jævel. An e så rolige og snille som dagen e långe. Avkommå ans derimot e heily tullerusk i håvet. Har prøvd någen av de. Ein må nesten varra bodybuilder for å halda de igjen. Drapsmaskinar kalle me sånt! Ang ka travarar eg lika best så e d absolutt Moe Odin. Finst ikkje finare hest enn den. Og Berg Frigg e min absolutte personlige favoritt. Har kanskje ikkje prestert d stusta på banen men e på framgang, og når d gjelde utseende så e han absolutt nydelig. Gå til toppen av siden

Ohio_Sweet

» VIP

Skrevet - 12/10/2003 :  13:50:18  Vis profil  Svar med kopi av melding
OHIO SWEET er den kuleste av alle kule travere=)=)
Ellers var jo Rex Rodney noe for seg selv!Likte Skan Rags og Tamin Sandy godt oxo jeg da:)

Av kaldblodsene er det selfølgelig Bork Rigel-den evige kongen,Atom Vinter,Dally Bausen(selv om det er lenge siden han gikk løp nå=)og Jærvsøfaks-en sånn herlig og nydelig kaldblods hingst må man lete lenge etter...!

Men Ohio Sweet er den herligste av dem alle...selvfølgelig...ettersom han er min..!Vant forresten løp lørdag 11.10-GJETT om jeg var stolt av han da!!(monteløp)
Gå til toppen av siden

Ohio_Sweet

» VIP

Skrevet - 12/10/2003 :  13:52:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
SHAN Rags mener jeg..og ikke SKAN Rags...skrivefeil=)=) Gå til toppen av siden

SkyggenogCo

» VIP

Norway

Skrevet - 02/05/2005 :  21:14:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSkyggenogCo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSkyggenogCo  Svar med kopi av melding
Så gøy å høre:D
Åssen ellers er det avkomet e. Capital Idea er?
Hoppen min venter føll e. Capital Idea til våren.
Så er kjempe gøy å høre åssen avkomene etter han er.

Opprinnelig postet av knights_kind

Jeg har ei flott hoppe etter Capital Idea Hun er bare kjempe snill! Verdens beste hest. Synes jeg da:)
Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 03/05/2005 :  12:41:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Stormy: Elliot Frontline må være en av de mindre pene varmblodsene jeg vet om :) Tynn og hengslete,lang,tynn hels til et stort hode...men selvfølgelig,hesten har jo været flink da! Men å kalle hesten flott....? :) Ok,smaken er som baken...delt! ;)

Ellers er jeg stor fan av Alm Svarten...må være en av de fineste kalde traverene...og litt av noen prestasjoner den hadde i sin tid!!!

Takker for meg. Gå til toppen av siden

nationalgame

Skrevet - 22/05/2005 :  11:27:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Atom Vinter har et godt løps hode. Jeg møte han på forus en gang for lenge siden. Da var han dritt sur... de som var med han sa at han alltid var sånn når han skulle gå løp.... Hjemme var han snill som dagen lang..... Gå til toppen av siden

Lisa__Moen

» VIP

Skrevet - 25/05/2005 :  09:32:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa__Moen  Svar med kopi av melding
Hei Elizabeth J!

Har ikke vært her på en stund så tok litt tid før jeg fikk svart!
Ja, jeg kjenner Golden Hawk. Jeg var en del hos Pål Sem mens han sto der også har jeg kjørt ponni'n til eier'n litt. Kjenner du han?

Kozz!

R.I.P Roberto Bada</3

Gå til toppen av siden

GML

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2005 :  00:51:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGML  Svar med kopi av melding
Alle hester som er lyse eller borkete,syns jeg;o) Det er eneste grunnen til at jeg ser på trav på tv,de skiller seg ut blandt de andre og er RÅ FLOTTE!!! Atom Vinter og Bork Rigel er NYYYDELIGE!!!
Gå til toppen av siden

Bentemor

Skrevet - 27/05/2005 :  17:47:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må jo si Tap In jeg da siden jeg venter føll etter han i disse dager. Valget om hvilken jeg skulle bruke var ikke så vanskelig...... Gå til toppen av siden

Lisa__Moen

» VIP

Skrevet - 03/06/2005 :  20:58:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa__Moen  Svar med kopi av melding
Elittloppsvinneren Steinlager da!!!!! Helt sinnsykt rå hest!!! Er vel ikke aleine om å synes det kanskje...???:-p Meld dere inn i supporter-klubben hans!! Det skal jeg!!

R.I.P Roberto Bada</3

Gå til toppen av siden

Lene.

Norway

Skrevet - 03/06/2005 :  21:05:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Elittloppsvinneren Steinlager da!!!!! Helt sinnsykt rå hest!!!

Opprinnelig postet av lizi

Enig! Han er rett og slett en fantastisk hest,en idrettsutøver på høyt nivå!

Takker for meg. Gå til toppen av siden

Birthe

» VIP

Skrevet - 09/06/2005 :  02:58:06  Vis profil  Svar med kopi av melding
Steinlager er ikke fantastisk,
etter han vant eliteloppet kan han regnes som en av verdens beste, han er SUVEREN!!!hvilken hest er det som vinner på 1,10 med propper i ørene?
STEINLAGER!! Han er best!!

På kaldblodssiden så heier jeg fortsatt på Spikeld, han har verdens rekorden og er den BESTE!
MEN.. KUN når kjell håkonsen trener, det er da han er optimal og best. Det va jo han som trente han når han gikk 18,6 og det va han som fikk han tilbake i løpsbanen etter skadene. OG det va han som trente han når han KNUSTE moe odin fra dødens! GAMLEFAR ER BEST!!

Så skiftet han trener og resultatene ble DÅRLIGE! Viser bare hvor dyktig kjell håkonsen er, og hvor godt han får spikeld til.
Ingen får Spikeld til sånn som han,
Spikeld og kjell håkonsen passer bare ilag.!
Gå til toppen av siden
Side: av 5 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.44 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.