hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Stallplass
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Trav
 Stallplass
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Lillemille

Skrevet - 03/01/2006 :  19:33:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å så snilt Ida! (Det er det du heter sant?) Jeg blir nesten helt overgitt over hvor hjelpsomme folk er. Og jeg blir SÅÅ glad hvis det fins ledig stallplass et sted (som jeg har råd til)

Er forresten helt enig med deg Lene, jeg har ikke villet gå ut med navn her, men akkurat Kjell Røssland er bryr jeg meg ikke noe om at blir navngitt.
Gå til toppen av siden

Lillemille

Skrevet - 03/01/2006 :  19:34:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Å så snilt Ida! (Det er det du heter sant?) Jeg blir nesten helt overgitt over hvor hjelpsomme folk er. Og jeg blir SÅÅ glad hvis det fins ledig stallplass et sted (som jeg har råd til)

Er forresten helt enig med deg Lene, jeg har ikke villet gå ut med navn her, men akkurat Kjell Røssland bryr jeg meg ikke noe om at blir navngitt.
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 03/01/2006 :  21:30:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Ida jeg heter ja;) Jeg gir deg ett svar i morgen jeg, for der jeg vet om, trenger de heller hjelp til trening av sine egne hester.. Men jeg skal prøve så godt jeg kan:)
Men på ene plassen, må du kjøpe for og høy og alt selv, og fikse med spon og slikt selv.. Vet ikke hvordan det passer?
Andre plassen er jeg ikke helt sikker på, men skal få fatt i de det gjelder, så jeg vet litt mer, før du evnt. trenger å ringe.. :)

Det er ikke størrelsen det kommer ann på...!
www.piczo.com/alvanesen

Redigert av - Alvanesen den 25/01/2006 18:52:44 Gå til toppen av siden

Lillemille

Skrevet - 03/01/2006 :  22:45:24  Vis profil  Svar med kopi av melding
Helt supert. Jeg venter spent. Klarer vel å ordne flis og sånt selv, selv om det selvfølgelig hadde vært en fordel om det var inkludert. Men det ordner seg vel alltids, bare det er en åkei plass med greie folk og til en pris jeg har råd til.

Kan jeg forresten få lov å spørre hvorhen du selv har Alvanesen stående?
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 04/01/2006 :  22:04:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Hei igjen:)

For øyeblikket har jeg hesten min på parken, hos Jan Erik Landaas.. Både meg å hesten trengte en miljø forandring for en stund, og kan ikke si annet enn at vi trives veldig godt der begge to:)

Det andre har jeg sendt på en "privat-melding" til deg, vil ikke legge ut navn og nr her, det er ikke serlig populært.. Håper jeg har hjelpt deg litt på vei i allefall:)

Mvh Ida

www.piczo.com/alvanesen

Redigert av - Alvanesen den 25/01/2006 18:52:32 Gå til toppen av siden

extol

» VIP

Skrevet - 11/01/2006 :  00:22:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
På Haukås Gård rett ved siden av travparken er det jo amatørstall. Vet ikke om det er noe ledig nå, men det er ihvertfall BOT som styrer stallen, og man må være medlem der (200 kr i året). I perioder har de operert med ventelister. Dette vet de gjerne hos adm. på parken?

Boksleien er på 600 kr, (3 mnd depositum) også kommer alt annet utenom. Spon kan kjøpes på stedet, høy blir ofte fellesbestilt.
Gå til toppen av siden

Alvanesen

» VIP

Norway

Skrevet - 25/01/2006 :  18:53:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAlvanesen  Svar med kopi av melding
Hei.. Ville bare si gratulerer med stall plass!:) Det blir vel bra komme seg vekk litt?
www.piczo.com/alvanesen
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.