hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - rideleir for oss litt eldre?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Rideleir/rideskole
 rideleir for oss litt eldre?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

absinthe

» VIP

Skrevet - 14/01/2006 :  01:14:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
har lyst til å friske opp i glemte ridekunnskaper, og lurer på om det er noen som vet om noen rideleirer for oss "gamlinger"? :)
Både der man kan ta med egen hest, og uten... aller helst der jeg kan ta med min egen, har lyst til at vi skal lære litt sammen...

www.serox1983.piczo.com

mariemilie

» VIP

Skrevet - 14/01/2006 :  18:57:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Der har jeg et fint forslag til deg Peer Gynt rideskole arrangerer hvert år en ukes rideleir for de som er over 20 år. Moren min har vært der flere ganger og hun trivdes veldig godt. Du kan enten ta med eller låne, men det er nok best å ha med egen, som alltid.

Har ikke noen linker eller sider som du kan sjekke ut for mer info, men det kommer nok fram noe hvis du søker ett eller annet sted på nettet
Gå til toppen av siden

absinthe

» VIP

Skrevet - 15/01/2006 :  22:10:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideabsinthe  Svar med kopi av melding
tusen takk :) skal søke opp siden jeg ;)
www.serox1983.piczo.com Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.61 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.