hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - terreng bane
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Feltritt
 terreng bane
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

Katrine_Sandore

Skrevet - 20/01/2006 :  12:36:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideKatrine_Sandore  Svar med kopi av melding
Må man søke om lov til å bygge egen terreng bane?
Selv om man bare skal bruke den til hobby bruk?
Sånn helt på nybegynner stadiet?
Håper på svar =)

Jeg Liker Smileys, Jeg

Mari^_^

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  16:40:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Det kommer vel kanskje ann på størrelsen på banen? Vi har bygget noen hinder til terrengbruk, men vi behøvde ikke å søke, men vår er bitteliten da, bare 5 hinder
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 20/01/2006 :  21:59:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
Skal lage meg terrengbane selv så snart snøøøøøen forsvinner.. Ha`kke tenkt på å søke om tillatelse en gang jeg... Altså, så lenge du bruker område som eies av noen som har gitt deg lov til å ri der/sette opp hindre/terrengbane tviler jeg på at det kommer noe vondt ut av det.. Selv har vi (gøy nok) masse plass til slikt.. Har allerede valgt en KJEMPEBRA plass jeg.. stooooort område med maaasssseee plass! JIPPI!!
Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

Badeball

» VIP

Norway

Skrevet - 09/02/2006 :  12:33:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBadeball  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBadeball  Svar med kopi av melding
Ingen kan nekte deg å bygge små (eller store) hindre på stallen, men den må jo godkjennes skal den brukes til organisert trening/stevner. Ellers lønner det seg å rådføre seg med en godkjent banebygger, for sikkerhetens skyld:)
Gå til toppen av siden

Preston

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2006 :  09:38:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePreston  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePreston  Svar med kopi av melding
hos oss har de akkurat hogd ned MASSE skog, så nå har jeg satt opp mange hinder!! noen som vet om det er ulovlig å bare sette opp hinder på hogstfelt? Er bare enkle hinder (trestokker lagt over stubber osv) Noen som har tips til hinder man kan lage?? har ikke stor hest (nordlandshest) Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.14 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.