hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvor finner jeg drømmehesten??
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Kjøp og salg
 Gode tips!
 Hvor finner jeg drømmehesten??
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 3

Ray_og_meg
» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  18:07:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRay_og_meg  Svar med kopi av melding
Jeg skal kjøpe hest snart, men lurte på om det var flere steder enn på hestemarked, hest.no og finn.no hvor du kan finne salgsannonser for hester?

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  18:12:45  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
bukefalos.com og horse.dk dersom du vil se i utlandet også, ellers står det faktisk en del bra i Bondebladet. :-) Gå til toppen av siden

Ullsokken

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  19:04:23  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Dyrenett.no og Tv2-torget er to andre steder.

Lykke til med hestekjøp!

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Chaconne

» VIP

Norway

Skrevet - 10/02/2006 :  23:49:28  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseChaconne  Svar med kopi av melding
www.heste-nettet.dk står det goså kjempe mange fine hester=)
lykke til med heste kjøpet! ;)

mvh ronja&connie
Gå til toppen av siden

Kristine&Tassen

Norway

Skrevet - 22/02/2006 :  11:39:57  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKristine&Tassen  Svar med kopi av melding
Tror dette er en ganske ny side, men du kan jo ta en titt: www.esales.no
Kristine & Tassen!

Og Emil født 8.mars 2002
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2006 :  11:50:27  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
La ut en annonnse selv her på Hestemarked jeg, og 2-3 måneder etter fikk jeg svar, og nå sitter jeg med verdens nydeligste drømmehest ;)!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 22/02/2006 :  18:33:13  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
hvis du er på jakt etter en gul så se på www.fjordhest.no
der jeg fant min

Redigert av - LivogZara den 16/04/2006 09:31:28 Gå til toppen av siden

linki

Skrevet - 26/03/2006 :  23:59:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
zett.no
dyreweb.no
http://www.tuntorget.no/
Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  18:45:00  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
tekst tv..
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Karoline og Funa

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  19:16:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseKaroline og Funa  Svar med kopi av melding
finn.no Gå til toppen av siden

<3 <3 Mickro <3 <3

» VIP

Skrevet - 27/03/2006 :  21:27:21  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må nesten reklamere for www.horses.no
Ingen som har vært der? Fin side, men desverre få som gidder å legge ut annonser der... Tror at hvis flere bruker denne siden, kan det bli en knall bra side, som danmark sin horse.dk! På horses.no kan du gå etter søke kriterier, noe jeg savner sterkt på de fleste andre sider hvor hester blir annonsert!

Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  00:37:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
det er bænkers mickro:))
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 30/03/2006 :  09:17:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Svensk side: www.bukefalos.se
Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Ray_og_meg
» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  13:58:53  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRay_og_meg  Svar med kopi av melding
Tusen atkk for alle tipsene! Nå har jeg faktisk funnet "drømmehesten" min også Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  16:41:49  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
fortell!!!
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Ray_og_meg
» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  16:52:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRay_og_meg  Svar med kopi av melding
Han er en kjempenusselig varmblodstraver! Har aldri gått travløp da. Og veterinæren mente han hadde veldig fine bevegelser til å være traver. Han går kjempebra i både srang og dressur, og er også en kjempefin turhest
Falt for ham med en gang jeg møtte ham! Og jo flere ganger jeg fikk prøve ham, jo bedre likte jeg ham. Så nå har jeg funnet "drømmehesten" min ja
Gå til toppen av siden
Side: av 3 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.