hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  15:39:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
Kor blei det av biletet av meg og Regina? hmm....
Får leggje inn eit nytt då..

Ann Lajla
Bloggen min: http://hest.no/blogg/?bid=524

Gå til toppen av siden

Ina_R

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  15:44:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIna_R  Svar med kopi av melding
Ann Lajla: Ser det jeg ;) (det på forrige side altså)
Ina og Løkken<3
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  17:15:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ann Lajla: Ser det jeg ;) (det på forrige side altså)

Opprinnelig postet av *Ina*

Samme her. Nyydelig hest Ann Lajla! Flott liten fjordingjente, hun Regina :-) !

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  21:32:42  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
å? Det gjer ikkje eg, gjor det i går då.. jaja..:D hehe..

Takker.

Ann Lajla

Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 04/04/2006 :  21:43:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
veldig nydelig hoppe ja ;)
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 04/04/2006 :  22:59:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Her er noen bilder jeg tok i dag.

Gjerne kom med kommentarer, også på de andre bildene jeg la inn (side 9)! Jeg tåler å høre det meste:) Obs: er ikke meg som rir her, bare på side 9! Men gjerne kommenter hesten.

Opprinnelig postet av Hege J

På bildene her går hesten veldig bak bittet, og veldig på fremparten. Dere bør trene på at hesten søker nesa litt mer fram.

Edit for å si at på bildene du selv rir ser hesten mer avslappet ut, og at den jobber mer bakfra. Venninna di bør slappe litt mer av, ser ut som hun holder litt mye igjen, og spenner seg

Opprinnelig postet av carambee

Ser at på de siste bildene jeg la ut, så går hun bak bittet. "Venninna" mi er forresten en trener av meg på ca 35 år som faktisk rir på et rimelig høyt nivå innen både sprang og dressur;) Så det var nok et uheldig øyeblikk i oppvarmingen jeg fikk med. Men jeg vet at hesten har veldig lett for å "knøvle" seg for mye, så det må nok litt arbeid til for å få henne til å søke mer fram.
Takk for kommentar:)

Opprinnelig postet av Hege J

Ups jaja, proff eller ikke, man må passe på hånda når man rir en hest som krøller lett

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 04/04/2006 :  23:00:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Ann Lajla: Det må være en av de søteste gulingene jeg har sett. For et nuuudelig ansikt.
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Ann_Lajla

» VIP

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  09:23:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAnn_Lajla  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnn_Lajla  Svar med kopi av melding
åå, tusen takk
Ann Lajla

Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  12:03:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ups jaja, proff eller ikke, man må passe på hånda når man rir en hest som krøller lett

Opprinnelig postet av carambee

[/quote]

Så sant så sant, er ingen unnskydning

Hege Gå til toppen av siden

Flokus

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  22:17:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Forresten, denne klubben! Har en ponni på fôr som skal bli den beste dressurhesten i verden:D Navnet kan jo være noe sånn "Påveikommende Dressurponnier's klubb" Eller PDPK;) Gå til toppen av siden

Helle_

» VIP

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  14:40:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHelle_  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseHelle_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Forresten, denne klubben! Har en ponni på fôr som skal bli den beste dressurhesten i verden:D Navnet kan jo være noe sånn "Påveikommende Dressurponnier's klubb" Eller PDPK;)

Opprinnelig postet av *Hrafn*

Velkommen

.:: Helle & Borken::.

Hvil i fred Bjerge<3

Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 06/04/2006 :  21:05:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
Utrolig mange fine bilder! Har sett gjennom alle, kjempekoselig :) Skulle gjerne kommentert alle, men det har jeg ikke tid til tror jeg.. ;)

Men vil kommentere filmer. Jeg elsker å se på filmer :D

Kopi av melding:
Har nokre videosnutter frå helgas dressurstemne. For dei som vil titte. Tar gjerne i mot kommentarer også

LB:4 NB ca 11 MB
LA:0 NB ca 13 MB

Opprinnelig postet av Lucinda:

Kjempefin ekvipasje dere er! :) Synes du rir veldig presist og fint, og at hesten har god form og fine gangarter. Også minte det ridehuset meg veldig om det jeg rir i :) Fint.

Så får jeg kanskje legge ut saker jeg og da?

På det femte bildet er vi et changement, derfor ser vi litt ...rare... ut. Tenkte jeg skulle legge ut en film også? :)

http://home.no.net/chriskih/hm-forum/dressurtrening2.mpg

Hesten het Liberty og døde dessverre i januar :( Men hun var en helt fantastisk hest som lærte meg kjempemye! På filmen trener vi i ridehuset, og det er en stund siden (sommer). Sett masse feil jeg gjør, og det var jo det filmen ble til for :) Men dere må gjerne kommentere! :D

Jeg hadde en annen, litt eldre treningsfilm som også var litt fin. Men den finner jeg ikke.. får eventuelt legge den ut senere.

Redigert av - chk den 06/04/2006 21:06:26 Gå til toppen av siden

MagicHoneyEye

» VIP

Skrevet - 09/04/2006 :  12:21:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her kommer noen bilder av meg og ponnisen ;)
(vil bare si at jeg rir med sprangsal..hihi, derfor litt *kremt* sprangsits)

fin stolsits jeg har her ja..hehe

litt dyp...hmm..

camilla & Honey <3
vip.hestemarked.no/vip.asp?id=53
Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 09/04/2006 :  13:18:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
ååj, der var hun dyp ja. Håper det bare er et øyeblikksbilde, at ikke hun går sånn over lengre tid. Hesten din går veldig på forparten altså. Bakbeina er nesten bare til pynt. Pass på å ikke la deg lure av at hodet ser pent ut. Jobb med å løsne litt på hånden så nesa peker litt mer fram.

LisaFi

Skrevet - 09/04/2006 :  13:26:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Hvis den setter bakbeinet ned der den ser ut til å gjøre det, og ikke flytter beinet bakover igjen, før det når bakken, vil det vel være litt overdrevet å si at bakbeina er til pynt, vel? Den tråkker jo godt innunder seg, og ser ut til å ha en aktiv og fin rygg.

Men jeg er helt enig i at du godt kan slippe nesa litt framover. Da vil det være et riktig fint trav!

Dritsøt ponni!
Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.42 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.