hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

TORHILD

» VIP

Skrevet - 18/05/2006 :  10:31:25  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Jeg har en stubben tristan jeg skal bli kvitt

Opprinnelig postet av Bea

Jeg har veldig lyst på den Bea, men desverre har jeg en så godt som ny Sommer dressur-sal jeg må kvitte meg med først... Kjøpte nemlig str 31", men det ble for vidt. Dermed er den knapt ridd med (under 10 ganger). Din 30" hadde nok derimot passet perfekt....

Gå til toppen av siden

Liv-KleppanBest

» VIP

Skrevet - 19/05/2006 :  21:13:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men da kan jo jeg ta din sal da, torhild. :) jeg tror nok 31" passer bra på kaldblods-gampen min! hehe.. Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 21/05/2006 :  17:47:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Hesten min (En 7 år gammel islandshest) er ikke akkurat verdensmester i dressur. Men nå rir vi for instruktør en gang i uken og hun er blitt kjempe flink =D

(Under) Bilder fra i sommer da hun ikke kunne noe spesielt...!

Har desverre ikke noen fine bilder av oss nå, men hun er ihvertfall mye bedre Går ikke stabilt på tøylen eller noe, men hun søker seg ned, går litt på tøylen ogsånn. Driver med det mest grunnleggende i dressur nå. MYK, MYK, MYK =D Så får vi se hvordan det går, tror det går bra da, det gjør det ihvertfall nå.

Haoli <3 Gå til toppen av siden

oregon

» VIP

Skrevet - 22/05/2006 :  21:40:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Meg og min elskede varmblodstraver Oregon adel.
Vet jeg er litt framoverbøyd på første bildet.Ble tatt i fjor sommer.Så er rettere nå;)sliter med vond rygg

Redigert av - oregon den 22/05/2006 22:15:19 Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 22/05/2006 :  22:32:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oregon er skikkelig vakker dressurtraverpånnis
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  18:12:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Hege J

Lekker hest Hege!!
Og du sitter jamen ikke verst til sprangrytter å være...litt korte ben,men det er sånn klassisk "yrkesskade" det.

Men...hvorfor har du salen liggende på manken hennes?? den er da en smule langt fremme?

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  21:53:04  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
vet det ikker noe bilde, men en film..men det er nå dressur så ;)

[URL=http://s33.photobucket.com/albums/d97/krossy/?action=view¤t=100_5868.flv][/URL]

Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  22:54:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det stevneprogram? Veldig pent ridd!

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

LivogZara

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  22:59:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLivogZara  Svar med kopi av melding
ja det er ld:1...

takk :)

Gå til toppen av siden

Hege J

» VIP

Norway

Skrevet - 26/05/2006 :  23:11:52  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:

Opprinnelig postet av Hege J

Lekker hest Hege!!
Og du sitter jamen ikke verst til sprangrytter å være...litt korte ben,men det er sånn klassisk "yrkesskade" det.

Men...hvorfor har du salen liggende på manken hennes?? den er da en smule langt fremme?

Opprinnelig postet av Kurre

Takker og bukker! (og hun bukker av og til forsåvidt også)

Jeg legger den lengere bak når jeg saler opp, så jeg tror den sklir litt.. Skal få hun som tilpasset den til å se på den igjen i morgen. Har hatt hestefri i 1 uke nå pga examen (ferdig i dag!!!), så skal hoppe litt bane i morgen, og så er det stevne på søndag Gleder meg som en unge, tror jeg begynner å bli kvitt stevnenervne nå

Hege Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  10:57:33  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
I æresrunden skal man jo stå i salen og løpe fort, det er det som er gøy med æresrunden. Nydelig hest, forresten.

Opprinnelig postet av lino

*Fniiis*.. Det visste jeg ikke første gangen jeg startet stevne, men det gjor Gina, siden hun hadde startet hundrevis av stevner tidligere! Så når æresrunden begynnte trodde jeg jo at hesten skulle ta ut med meg!!! Bånna på som en gal! Tror hun visste hva hun hadde prestert ;)!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 27/05/2006 :  12:01:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Da vi hadde dressurstevne på stallen, var alle så late at de tok premieutdeling og æresrunde inne i hallen hvor folk også varmet opp. Så da sa speakeren: "..og så tar vi en rooooolig æresrunde på høyre hånd.." Hva er vitsen med det da?
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 27/05/2006 :  13:34:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
hehe, det syns vertfall Gina ikke var noe vits! Jeg hadde aldri sett noe æresunde før tror jeg, og plutselig løper hesten min galmann rundt i ridehallen med en vettskremt Anne på.. neste gang var jeg litt mer forberedt for å si det sånn ;) Hun ble jo helt SYK! morsomme pånnisen..
http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 27/05/2006 :  15:15:25  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Nå tror jeg at jeg har skjønt hvordan det gjøres, og drister meg til å legge ut noen bilder...

Konstruktiv kritikk mottas med takk...

Det (etter min mening) dårligste først. Her ber jeg om noen traversale steg på et bøyd spor, men hesten tverrer mer enn jeg vil, og er i ferd med å miste takten litt. Synes forøvrig hun viser LITT tegn til å "sette seg" mer på bakenden, så det får ses som det det er, en begynelse..

Her jobber vi i vanlig trav på volte. Og ja, jeg MÅ jo se på hene, hun er jo gullklumpen min...

Her galloperer vi litt. På fremparten går det i hvertfall ikke, men vi synes jo dette er veldig gøy, da, så litt spent blir det nok...?

til slutt et der vi strekker litt mer på oss, og lar overlinjen bli litt lengre og lavere..

Bildene er tatt med et litt dårlig mobilkamera, men man ser vel det man trenger.... Får komme sterkere tilbake når bedre kamera er kommet i hus...
Gå til toppen av siden

myrimann

» VIP

Skrevet - 27/05/2006 :  23:28:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Myrimann og jeg på eid våren 2006!
Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 2.29 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.