hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

JiviDream

» VIP

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  03:32:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJiviDream  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJiviDream  Svar med kopi av melding
Må si det er få bilder innpå denne bildetråden i forskjell til kommentarer, OT osv.. hehe..
http://www.home.no/krailien Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 25/06/2006 :  04:23:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Det er jo vi MIX'ere ganske flinke til. OT mener jeg
Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Fortuna_Equestris

Skrevet - 25/06/2006 :  15:23:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
når vi først er så off topic så.....

Hege: Ja, jeg var på kurs med Lotta, red Evander og Cassius

Christine: Jeg gir da privattimer, bare å ringe når hoftene låser seg og så videre =)

-E-
Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 25/06/2006 :  17:22:43  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
når vi først er så off topic så.....

Hege: Ja, jeg var på kurs med Lotta, red Evander og Cassius

Christine: Jeg gir da privattimer, bare å ringe når hoftene låser seg og så videre =)

-E-
Opprinnelig postet av Fortuna_Equestris

OT OT OT ;)

Hadde vært fint med privattimer, men det er desverre ikke lov med "egne" instruktører på noen av stallene. Får ta noen timer uten hest i stedet, står trampoline ute i hagen her

Mvh Christine
Gå til toppen av siden

~Christina89~

Skrevet - 26/06/2006 :  13:43:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Får legge ut noen bilder av meg og Blue også da

Barokkurs:

Og treningsstevne, LC program.

Gå til toppen av siden

~Christina89~

Skrevet - 26/06/2006 :  13:51:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ops, de ble veldig små Gå til toppen av siden

Linn_1902

» VIP

Skrevet - 26/06/2006 :  23:20:26  Vis profil  Svar med kopi av melding

Lillesøstra mi hjelper meg litt med hesten min
Gå til toppen av siden

irockyou

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  02:13:55  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideirockyou  Svar med kopi av melding

<3 Gå til toppen av siden

irockyou

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  02:16:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideirockyou  Svar med kopi av melding
Glemte å skrive:

Dette er vel nesten 2 år siden, får håpe ridningen min har utviklet seg litt. Og sist, men ikke minst:
Gi veldig gjerne en kommentar, enten det måtte være ris eller ros!

- Hilde

Cakeman

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  04:29:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe, har sittet og lest igjennom tråden og tittet på alle bildene, mye interessant, både av bilder og meninger! Titta litt på mine egne bilder opp igjennom årene, og fant ut at jeg har ridd/startet veldig mye rart! Så legger ut litt "dressur"bilder helt - helt uhøytidlig! ;)

(rideskolehest for leenge siden)

("sånn ja, bare knekke litt på nakken nå, så blir du så fin dressurhest så - traver som hadde tusla bittelitt rundt på tur hele sitt liv - men god som gull!)

(også rideskolehest for leenge siden! her er det bare å legge seg i svingen gitt!)

(kjørehesten fionn som vi hadde på tur i irland, hadde aldri blitt ridd før, så det var litt av en opplevelse (derfor barbak/kjørehodelag)

(de to siste var mitt eget lille cakemonster. tynn som en pinne da jeg fikk han - men kom seg jo riktig så fint etterhvert;) )

Dressur er jo for gøy også;)
Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  12:53:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
Hilde: som du sikkert har sett selv går hesten en del bak loddplan. Kanskje du bør slippe den litt mer fram? og så ser det ut som om du har litt korte stigbøyler, hvis du tar dem ned et hakk eller to er det nok lettere å sitte riktig. ellers hadde du fin sits :)

cakeman: gøy å se utviklingen din! var *litt* forskjell fra det første til det siste ja.

www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

irockyou

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  14:35:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideirockyou  Svar med kopi av melding
Hanne og Lukas:
Ja, er klar over at hun ikke går helt ideelt. Spranghest, sprangsal, dressurrytter! Hehe, men takk for kommentar =)

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 28/06/2006 :  22:01:43  Vis profil  Svar med kopi av melding

Gå til toppen av siden

Ingvild og Kenzo

» VIP

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  22:16:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideIngvild og Kenzo  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseIngvild og Kenzo  Svar med kopi av melding
Ihi, Kristine, dere er så søte! Flinkinger
Kenzo&Buster
Diamantene<3
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 28/06/2006 :  23:57:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fersk bilde fra i dag, tredje gangen jeg rir ham på banen siden november i fjor. Se på hesten ikke meg

Slenger med ett til siden jeg er så godt i gang her

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Redigert av - Horton & Renate den 29/06/2006 00:02:46 Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.3 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.