hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  00:37:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
så fin han er, renate! hvis han går så bra nå, tenk hvordan han går etter litt mer trening!
www.freewebs.com/hannaoglukas Gå til toppen av siden

Bea

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  06:59:03  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBea  Svar med kopi av melding
Så fint det nederste bildet Renate
Ser ut som han bærer seg godt selv på løs kontakt.

Gå til toppen av siden

carambee

Skrevet - 29/06/2006 :  07:10:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidecarambee  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressecarambee  Svar med kopi av melding
Fine Horton!
Og fine bilder!

jah, veldig meningsfylt innlegg

Intet å kunne er ingen skam, men intet å ville lære er det. Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  10:04:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det er lov å gi litt kommentarer til en meget rusten "dressurtante"
"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Kristine-Ibrahim

» VIP

Skrevet - 29/06/2006 :  13:06:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Horton <3 <3

Hadde det ikke vært for at jeg visste han er Varmblodstraver hadde jeg aldri gjettet det. Han er så rund og fin, og godt muskulert. Han trives tydeligvis veldig veldig godt med jobben sin ;) Stå på Renate!
Gå til toppen av siden

lillings

» VIP

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  23:00:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
Åh, det var nydelige bilder Renate. Han gikk kjempefint synes jeg. Hadde ikke trodd at dette bare var 3.turen på banen ;)
~*~ Lill ~*~ Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 29/06/2006 :  23:06:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Horton er nydelig... Han går kjempefint, og det siste bildet var skikkelig fint :) Stå på, dere kan nå langt! :)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  10:41:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Fersk bilde fra i dag, tredje gangen jeg rir ham på banen siden november i fjor. Se på hesten ikke meg

Slenger med ett til siden jeg er så godt i gang her

Opprinnelig postet av Horton & Renate

Hjelpes! Jeg må si at hadde ikke jeg heller visst at hesten var varmblods, så hadde jeg aldri gjettet det!

Dere er kjempeflinke! Så artig å se hvor bra ting har utviklet seg! Stå på!

http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=54

Anne, Spot & Gina
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 30/06/2006 :  12:29:48  Vis profil  Svar med kopi av melding
OI tusen takk for masse skryt( Horton hilser og sier han kjenner masse gode vibber)!

*Renate er rørt*

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Olithyon

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  22:46:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Nydelig hest du har, Renate!!!

Her er Donna og jeg på trening i dag; kom gjerne med kommentarer:)

Siste bildet er jeg ikke akkurat fokusert på sitsen min hehe...mer spennende det instruktøren sier....gjøre to ting på en gang, det er vanskelig det ;)

Mvh Christine

Redigert av - Olithyon den 03/07/2006 22:47:40 Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  22:59:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
så ut som en kjempefin hest christine! virket som om den hadde veldig fine steg iallfall eneste jeg kommer på å si er at (min personlige mening) det kanskje ville sett enda bedre ut med en sjabrak (i stedet for voilock)..? hun blir liksom seende veldig lang ut. MEN, det er bare min mening! for all del, ri med det du vil

Olithyon

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  23:06:09  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOlithyon  Svar med kopi av melding
Takk for det, Hanne :) Jeg er et ultimat schabrak menneske selv, men de var til vask alle sammen...Så måtte ri i voilock;)
Mvh Christine
Gå til toppen av siden

Hanna & Lukas

» VIP

Norway

Skrevet - 03/07/2006 :  23:45:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideHanna & Lukas  Svar med kopi av melding
hehe, skjønner

** Marthemoor **

» VIP

Norway

Skrevet - 06/07/2006 :  17:17:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside** Marthemoor **  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse** Marthemoor **  Svar med kopi av melding
Meg og O'Matcho for noen dager siden :) Rir han som salgshest. For de som ser etter en liten dressurhest: Han anbefales på det sterkeste!

~*MaRtHe*~ Gå til toppen av siden

Liselotte

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2006 :  22:41:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLiselotte  Svar med kopi av melding
Legger inn noen bilder jeg også da. Synes Herdis er blitt kjempe flink nå, etter en del ridetimer, med bøying og tøying, begynner hun å bli en brukar (FLINK) bane/dressurponnis, hihi. Okey, et langt stykke igjen, men det kommer seg nå. Vi har begynt å ri LD:1, xD

Haoli <3 Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.95 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.