hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

munti

Skrevet - 02/08/2006 :  16:42:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Ja det stemmer det er Pedro Soto

Fin time det, likte han godt .
Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  16:55:03  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fine bilder munti

Er litt forelsket i hesten din jeg altså- han er superflott

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Marte&Don:)

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  22:22:50  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMarte&Don:)  Svar med kopi av melding
Pene bilder munti, men hvordan i all verden tør du å ri en så stor hest??
Redigert av - Marte&Don:) den 03/08/2006 23:20:04 Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 02/08/2006 :  22:44:47  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Prøver en dressur hest som går middels...

Skritt:

Travet ble ikke helt heldig siden jeg hadde nok med å bli sittende på, hadde store uvante steg for meg som har ridd Norlandshest hele livet.

Man ble utrolig glad av å ri denne hesten!!

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Marna

Skrevet - 03/08/2006 :  21:19:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nydelig hest, Roxira. Tenker du på å kjøpe den? Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 03/08/2006 :  22:26:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Da har eg fått ut nokre videoer av oss også:

LA:3

LA:4

Opprinnelig postet av Lucinda:

Fiiin guling! Heheheh

Men synes sjenklene dine er litt langt bak litt for ofte... Så du burde pusse litt på din loddrette sits!

Opprinnelig postet av Challe_og_Mille

Sjenklene er ikkje så langt bak, det er berre det att tåa litt for ofte peiker ut til sida i stedenfor framover og da drar eg samtidig hælen litt for mykje opp og da ser det nok litt feil ut. Også blir det ofte til att eg får sjenklene litt langt bak i skritt. Og når hesten byr litt dårleg fram (noko ho gjorde litt her) så blir også det lett for att beina kjem litt lenger bak.

Det å skulle få tåa til å peike fram og inn i stedenfor ut er noko som tar laaaang tid. Foten min er ikkje bygd for slik. Men eg jobber med det.

I forhold til videoer eg tok i vår så synest no i allefall eg att eg har forbetra mykje med ridninga mi. Fekk ein del bemerkninger på hendene mine i vår. Det har komt seg mykje synest eg. Så vi jobber med saken. Eg er kjempeglad for att eg har fått anledning til å filme det meste av ridninga mi denne våren og sommeren. Eg studerer og studerer. Så kjem det nok seg litt etter litt.

Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 04/08/2006 :  09:37:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Nydelig hest, Roxira. Tenker du på å kjøpe den?

Opprinnelig postet av Marna

Funderer på det ja, så kanskje jeg også kan ri noe annet enn LC etterhvert...
Og ut å starte D-stevner uten å få underkjent i LC.
Det hadde vært moro.

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden

Marna

Skrevet - 04/08/2006 :  10:14:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Så spennende, Roxira!

Masse lykke til framover
Gå til toppen av siden

Lucinda:

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  11:27:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLucinda:  Svar med kopi av melding
Her kjem eg med enda fleire bilder av meg og min hest.

Her gjør vi sjenkelvikning i LA4 under Landsstemne (NM for Fjrodhest 06) ein øvelse vi fekk 7 poeng på

Her har vi øka skritt som vi fekk 8 poeng på

Gå til toppen av siden

Aquila&Ingvild

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  14:37:24  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAquila&Ingvild  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja det stemmer det er Pedro Soto

Fin time det, likte han godt .

Heldige deg. Var der på fredagen, men skulle så gjerne vært der resten av helgen.
Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 05/08/2006 :  22:31:47  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
her er meg og en hest jeg prøvde idag, skal mest sansynli kjøpe han om alt går etter min plan.

Komentarer? jaja, veet, helen ned... men sku skjenkle.. jaja, vet den ikke skal opp=P hehe.. lett og si;)

-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

ToneKristin

» VIP

Norway

Skrevet - 05/08/2006 :  23:46:43  Vis profil  Svar med kopi av melding
Løft hendene dine. Og jeg synes du har veldig korte stigebøyler (Mye vinkel i knærne). Det fører til at du sitter litt for mye på rumpa, istede for på skambeinet. Ligger salen litt langt frem? Vanskelig å se med sjabraken, så jeg kan godt mulig ta feil. Hælen trenger ikke være mye dypere, man skal ikke trå den ned med alt man har. Men du må vri om hele benet fra hofta så ikke tærne stikker ut (Jaja, lett å si, ikke så lett å utføre). Bortsett fra det satt du veldig pent. Trekk hodet litt tilbake så har du den loddrette linja (Tegnet det opp i Paint, hehe). Ser du ned på hesten kanskje?

Mvh Tone Kristin og Lolita

Mvh Tone Kristin

Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 06/08/2006 :  00:26:51  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
Ja, enig i at jeg kunne hatt mye lengre stigbøyler!:-).. Så bort på en bokstav i det øyblikket, hehe..
takk for tipsene, skal prøve og forbedre sitsen min;-)
Har ikke ridd på lenge, pga hesten min stod først på sommerbeitet, og etter det så ble han halt.. så en goood stund siden jeg har ridd..=(

Takk for komentarene:)

-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 06/08/2006 :  21:18:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Hei Catharina! VAr det en kaldblodshest du prøvde? Fin hest var det i alle fall! =) Blir det kjøp, mon troo? Gå til toppen av siden

|| Marthe

» VIP

Skrevet - 06/08/2006 :  21:24:53  Vis profil  Svar med kopi av melding

^ Wops.. "Krøller" opp hælen :S

Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.