hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Bilder i dressur.
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Bilder i dressur.
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 68

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 06/08/2006 :  21:44:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Likte det nederste bilde. Nydelig hest!
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 06/08/2006 :  23:36:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hei Catharina! VAr det en kaldblodshest du prøvde? Fin hest var det i alle fall! =) Blir det kjøp, mon troo?

Opprinnelig postet av LisaFi

Heisann Ja, det var en Kaldblods:) men han har aldri vært travtrent:) Ja, skal ringe til de i morgen og prute han ned i pris, så får håpe jeg får han:)

-Catharina,SuperBlitz&AsgrimSvarten-

Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 08/08/2006 :  22:08:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
Skal kjøpe han!!=D Wee! hehe:) fått prisen vi vil ha og alt, 22.000 med absolutt alt utstyr:) Tihi;) så da blir det ny hest på meg, gitt! :-)
Blitz reiser om 2-3 uker. blir trist, han er jo god gutten. men blir nok det beste for oss begge.

Gå til toppen av siden

LisaFi

Skrevet - 09/08/2006 :  17:23:59  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisaFi  Svar med kopi av melding
Grattis med ny hest da Catharina! =) Håper du blir å trives med den nye! Godt ridde kaldblodser er veldig ålreite hester, se f. eks på Hanne og Lukas... :)

Lykke til!
Gå til toppen av siden

Catharina_

» VIP

Skrevet - 09/08/2006 :  20:05:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseCatharina_  Svar med kopi av melding
Takk!!:-) Ja, de to er idolene mine=D er helt forelsket i Svarten, tror nok at jeg har gjort det rette. Han virker som en super hest, gleder meg til og få han.:-) :)

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 09/08/2006 :  22:01:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Når får du ham?
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

MonCherie

Skrevet - 09/08/2006 :  23:45:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå er jeg så modig at jeg slenger ut et bilde på "Bilder i dressur", og regner nok med å få litt kritikk på sitsen min, men pytt.

Pleier sitte mer rett i ryggen altså, vet ikke hva jeg drev med her x] Ikke at jeg er aktiv dressurrytter da.. Så.. har ikke dressursal.
Men.. Ja.
Ekke' lett med fin sits i sprangsal og litt korte stigbøyler.
Men jeg synes hesten gikk så pent at jeg ville bare poste. =] Får prøve å ta et bedre bilde når vi kommer litt i form etter sommeren. (skal presse inn noen dressurtimer :D)

- Kathrine & ECL-Ranissimo<3 Gå til toppen av siden

Svalgårds-Cheri

» VIP

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  01:17:34  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSvalgårds-Cheri  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSvalgårds-Cheri  Svar med kopi av melding
Syns det så greit ut jeg;) Ikke sånn typisk dressursits da, men når man er sprangrytter så er jo det greit:p Og jeg kan skrive under på at det er vanskelig å få en god dressursits i sprangsal og korte stigbøyler ja *en til her som ikke har dressursal*. Havner ofte i "sprangstil" i dressuren selv jeg;)
Flott Ranissimo var=)
Gå til toppen av siden

myrimann

» VIP

Skrevet - 10/08/2006 :  12:46:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er noen dressur bilder fra EM dressur for fjordhest i vilhelmsborg i danmark!

Meg og Myrimann

Gå til toppen av siden

Hanne_N

Norway

Skrevet - 10/08/2006 :  13:04:33  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må bare få si at det var en flott liten gul. Stå på videre. Alltid gøy å se de hva dere får ut av de flotte fjordingene:)
Mvh Hanne. Gå til toppen av siden

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  16:43:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Fra dressurtrening i dag:

Trener på enhåndsfatning (og titter selvsagt ned på verdens peneste hest):

Samle litt (holdt på å bli sprø av den singletten som ramla ned hele tiden):

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  19:21:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Myrimann:
Jeg så dere;)
Jobber der, i den stallen med alle hoppene til avprøvning, første delen av bygget til høyre når du kommer inn på banen.
Godt ridd!
Må si det var utrolig mange fine fjordinger med steg!
Positivt overrasket!

Ikke forvent at ting detter ned i fanget ditt. Hvis du jobber for det vil du bli overrasket over hvilke muligheter du får! Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 11/08/2006 :  19:55:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Klør i fingrene her nå:D
Må bare nevne at utrolig mange dømmer bildene etter hvor korte/lange stigbøyler man har
Om man så sitter i dressursal eller sprangsal, så er ingen FOR korte og FOR lange i forhold til sits (men kanskje sal)
Spesielt de i sprangsal får høre at de har for korte bøyler (eller noen mener det da)
Men stigbøylene har ikke så mye å si. For hvis man sitter i balanse så skal stigbøylene ha lite å si, for man er i balanse uansett.

DOG: hvis man IKKE er i balanse, så kan det å ha korte stigbøyler vippe deg fremover.

Så ri UTEN sier jeg bare;) Minst en gang i uken, for å finne balansen.
Red en uke uten stigbøyler 1 time hver dag, med hard trening av berider.
Og må si at hvis jeg hadde ridd med stigbøyler så hadde jeg ikke forbedret meg så mye.
Og du blit støl, ja. Men man må lide litt for perfeksjonen;)
Og det er letter etter ett par ganger når man finner balansen

Ikke forvent at ting detter ned i fanget ditt. Hvis du jobber for det vil du bli overrasket over hvilke muligheter du får! Gå til toppen av siden

Horton & Renate

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  12:27:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Virkelig flott fjording!!
Tror forøvrig jeg skal følge rådet til hestefreek og ri uten stigbøyler en kortere periode

Legger ved et bilde av Horton & meg fra i går, vi hadde ikke helt dagen i går men velger å legge det ut alikevel.
Komentarer?

"It’s really amazing what a horse will do for you if he understands what you want. And it’s also quite amazing what he’ll do to you if he doesn’t."

Bill Dorrance

Gå til toppen av siden

Anette&Ali&Aurello

Norway

Skrevet - 13/08/2006 :  13:37:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnette&Ali&Aurello  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:

Tror forøvrig jeg skal følge rådet til hestefreek og ri uten stigbøyler en kortere periode
Opprinnelig postet av Horton & Renate

Det rådet fikk jeg når jeg var på kurs i akademisk ridekunst også...

~anette & ali & aurello~

www.haflinger.no
Gå til toppen av siden
Side: av 68 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.64 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.