hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hjemmesider som IKKE er groups / piczo
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hjemmesider
 Hjemmesider som IKKE er groups / piczo
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

lakrisen

» VIP

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  13:53:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelakrisen  Send %s1% en ICQ meldinglakrisen  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresselakrisen  Svar med kopi av melding
Noen som har hjemmeside om hesten sin eller noe sånt som
IKKE er piczo eller groups?

www.lakrisen.moo.no/ er om hesten min (men skal selges :'( )
www.dromme.ponni.moo.no/ er om ponnien jeg skal få! :D

- - - - - - - -
Hilsen Ane&Lakris

.Anne-Lise.

Norway

Skrevet - 02/04/2006 :  16:15:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside.Anne-Lise.  Svar med kopi av melding
www.langklopp.moo.no Litt om rideleiren vi pleier å dra på, rideskolen vår, og fôrhesten(e) :)
Mvh. Anne-Lise Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 04/04/2006 :  23:52:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Noen som har hjemmeside om hesten sin eller noe sånt som
IKKE er piczo eller groups?

www.lakrisen.moo.no/ er om hesten min (men skal selges :'( )
www.dromme.ponni.moo.no/ er om ponnien jeg skal få! :D

Opprinnelig postet av lakrisen

Så det er du som eier Lakris nå? Artig! Jeg var faktisk med å red ham inn, og har kjent ham siden han var liten og kom til Norge... Hvorfor skal du selge ham? Og hvor mye skal du ha for ham?
(send meg gjerne en mail på renaskei (a) online.no)

Renate
Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  16:06:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Www.pygmeen.moo.no :) Fint at flere har litt fobi mot piczo/groups-sider.. :|
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

Jollypopp

Skrevet - 05/04/2006 :  20:15:02  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJollypopp  Svar med kopi av melding
www.markater.com

Er ikke så mye der, men holder på å lære meg html

Ett menneske uten ironi er et menneske uten sjel. Et menneske uten sjel er et tomt menneske. Kan et tomt menneske kalles et menneske? Gå til toppen av siden

VictoriaTh

» VIP

Norway

Skrevet - 13/04/2006 :  21:32:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideVictoriaTh  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseVictoriaTh  Svar med kopi av melding
Til dere med html sider:
Har en av dere lyst til å hjelpe meg med å lage en sån side?
Ser msn-adressen min ovenfor her

Victoria & Vinnie - http://vip.hestemarked.no/vip.asp?id=13920
-
Gå til toppen av siden

RikkeRye

» VIP

Norway

Skrevet - 04/07/2006 :  23:56:16  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRikkeRye  Svar med kopi av melding
Heisann:)
Ja, er så lei av å se på f.eks. dyrenett sine linker etter brae personlige hestesider, for alt som kommer opp er BARE groups, og der kan man leve sin egen fantasiverden og kjøpe seg en fantasihest.
For 2-3 år siden vrimlet det av flotte html-hestesider, det var helt sykt mange på den tiden. Jeg hadde også hesteside i html da. Men det var før piczo kom, og før groups begynte å bli virkelig populært.
Nå virker det som om groups og piczo er hele greia, og ingen gidder lære seg html. Kjipt:/
Laga ei ny html-hesteside idag, nesten ingenting på den, men her er den fordet: http://hestehuset.moo.no

http://hestehuset.moo.no - min hesteside. Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  03:48:38  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
hva er groups??
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  12:40:41  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
http://groups.msn.com
<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  13:49:22  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
http://dragonsdonpedro.moo.no/

Groups er den plassen folk pleier å ha mest sine - nettstaller på

Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 05/07/2006 :  17:28:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
http://angel-eye.net/christina :) Gå til toppen av siden

irockyou

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  01:36:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideirockyou  Svar med kopi av melding
www.irockyou.piczo.com
<3 Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  11:58:58  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Heisann:)
Ja, er så lei av å se på f.eks. dyrenett sine linker etter brae personlige hestesider, for alt som kommer opp er BARE groups, og der kan man leve sin egen fantasiverden og kjøpe seg en fantasihest.
For 2-3 år siden vrimlet det av flotte html-hestesider, det var helt sykt mange på den tiden. Jeg hadde også hesteside i html da. Men det var før piczo kom, og før groups begynte å bli virkelig populært.
Nå virker det som om groups og piczo er hele greia, og ingen gidder lære seg html. Kjipt:/
Laga ei ny html-hesteside idag, nesten ingenting på den, men her er den fordet: http://hestehuset.moo.no

Opprinnelig postet av RikkeogTuva

Føler meg Truffet.. Neida:P Har groupsside, men har skikkelig lyst til å lære meg htlm! Hordan lager man sånn "moo" side(:P)?

Iiiihaa!
Redigert av - Gnyr2 den 14/07/2006 12:01:28 Gå til toppen av siden

Gnyr2

» VIP

Norway

Skrevet - 14/07/2006 :  12:08:53  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGnyr2  Svar med kopi av melding
Fant ut hvordan man lager den, men det går ikke!!! Står dette her: Ugyldig brukernavn. Det kan kun inneholde a-z, 0-9, punktum og bindestrek, men skal ikke starte eller slutte på punktum eller bindestrek. Navnet må inneholde minst en bokstav.

Jeg har prøvd alt mulig av brukernavn!!

Edit; Skjønte det..

Iiiihaa!
Redigert av - Gnyr2 den 14/07/2006 13:29:56 Gå til toppen av siden

eva.

» VIP

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  20:13:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideeva.  Svar med kopi av melding
home.broadpark.no/~tonyak er min Gå til toppen av siden

Lene23

» VIP

Norway

Skrevet - 15/07/2006 :  21:13:40  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLene23  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLene23  Svar med kopi av melding
Lurer bare på hvorfor "dere" er imot Piczo sidene jeg...
Ikke ta dette som noe negativt men må bare spørre....
Selv liker jeg Piczo og har hjemme side der, men men

Lene

www.stall-hestevold.dk
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 1.12 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.