hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - HTML og PHP
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hjemmesider
 HTML og PHP
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Linda B.

Norway

Skrevet - 22/12/2005 :  17:55:45  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Heisann Noen som har html- eller php-hjemmesider her? Link til sidene deres Vanskelig å finne hestesider som ikke er lagd på freewebs eller msn-groups nå for tiden.. Www.langklopp.moo.no!
Linda www.pygmeen.moo.no

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  21:57:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
se signaturen
Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway

Skrevet - 25/12/2005 :  22:33:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
se signaturen

Opprinnelig postet av horses girl

Det der er home.no og groups hjemmeside da men..

Jeg har ikke det, rett og slett fordi jeg synes de andre "site mananger" sidene er enklere.

www.hestene.no Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  18:00:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
se signaturen

Det der er home.no og groups hjemmeside da men..

Jeg har ikke det, rett og slett fordi jeg synes de andre "site mananger" sidene er enklere.

Opprinnelig postet av Mari^_^

Hun spurte jo om sider utenom groups og freewebs og jeg hadde home hehe

Linda B.

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  18:07:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Spurte jo hovedsakelig om html- eller php-sider da.. ;)
Linda www.pygmeen.moo.no Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  19:03:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Hva er en HTML-side? Er ikke PHP-sider også i bunn og grunn skrevet i HTML? De er ofte dynamiske, ja, men koden er vel stortsett HTML av noe slag. Det er bare oppbygningen som evnt kan styres av et scriptspråk, som f.eks. er PHP.

home.no-sider er iallfall rene HTML-sider.. Så rene som de kan bli..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  19:21:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva er en HTML-side? Er ikke PHP-sider også i bunn og grunn skrevet i HTML? De er ofte dynamiske, ja, men koden er vel stortsett HTML av noe slag. Det er bare oppbygningen som evnt kan styres av et scriptspråk, som f.eks. er PHP.

home.no-sider er iallfall rene HTML-sider.. Så rene som de kan bli..

Opprinnelig postet av spoff

Skjønner ikke HTML jeg
blondine kan du kalle meg

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  20:00:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Skjønner ikke HTML jeg
blondine kan du kalle meg

Men det fine er at man kan lage HTML-sider uten og skjønne et fnugg av HTML. Finnes mange fine editorer, og i bunn og grunn er det HTML som gjør at alle sider vises med tekst og grafikk, slik de gjør.

Mulig debatten her etterlyser mer selvlagde sider, med eget design og opphav. For freewebs er vel også 100% HTML-sider, dersom det er det man etterlyser. MSN-sidene har masse fjas.. Men de bygger også på HTML.

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  21:14:33  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
Ja, ville nå tro hun mente sider som man selv hadde kodet muligens.

www.hestemars.no <--- Min side, ligget litt brakk lenge men det skal forandres på. Kan nesten ikke ødelegge en mange år gammel side =P

www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  22:07:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Man koder ikke HTML :-P Gå til toppen av siden

Rebekka

» VIP

Norway

Skrevet - 26/12/2005 :  22:16:43  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRebekka  Svar med kopi av melding
^Haha, sorry. Er trøtt og tenkte for mye på jobben til pappa tror jeg =P
www.hestegal.no/forum <--- Flott forum. Gå til toppen av siden

chk

» VIP

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  18:39:16  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidechk  Svar med kopi av melding
http://shadows-overhead.org/christina Gå til toppen av siden

Lopke

Norway

Skrevet - 30/12/2005 :  18:52:50  Vis profil  Svar med kopi av melding
bruk dreamwiever.. knallbra editor. Gå til toppen av siden

Linda B.

Norway

Skrevet - 05/01/2006 :  19:06:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLinda B.  Svar med kopi av melding
Hallo :) Klart alle sider er bygd opp av HTML, men snakker ikke om editorer! groups er jo også html hvis du skal se det fra bunnen av..
Linda www.pygmeen.moo.no
Redigert av - Linda B. den 05/01/2006 19:32:23 Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  20:19:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ja, ville nå tro hun mente sider som man selv hadde kodet muligens.

www.hestemars.no <--- Min side, ligget litt brakk lenge men det skal forandres på. Kan nesten ikke ødelegge en mange år gammel side =P

Opprinnelig postet av Rebekka

Hvordan fikk su siden din sånn?jeg mener sånn, www.<siden-din>.no/.com
liksom sånn som hestemarked.no og ikke www.home.no/julie-anne ,
skjønner???

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 06/01/2006 :  21:02:10  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
<klipp>

Hvordan fikk su siden din sånn?jeg mener sånn, www.<siden-din>.no/.com
liksom sånn som hestemarked.no og ikke www.home.no/julie-anne ,
skjønner???

Det du tenker på kalles domene. Et domene kan du kjøpe fra flere steder, f.eks. fra Domeneshop. Domener som slutter på .no krever at du har et organisasjonsnummer (noe du får hvis du har eget firma f.eks.). Domener som slutter på .com, .net eller .org f.eks. kan alle registrere. Disse endelsene kalles toppdomener. Et domene består av et domenenavn og et toppdomene. F.eks. er .no toppdomene for hestemarked.no, og hestemarked er domenenavn. Det finnes flere toppdomener, men i Norge er .no, .net, .com og .org mest brukt.

Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.33 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.