hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - jente 17 på sykehus
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Sikkerhet
 jente 17 på sykehus
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne  

lille my:)
» VIP

Skrevet - 12/09/2003 :  22:08:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
30 juli eller no kom en jente på 17 på sykehus i fredrikstad. hva skjedde?

Ida KR

» VIP

Skrevet - 13/09/2003 :  06:27:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
Det var ikke ulykken til amayan da? (Er slett ikke sikker altså..)
Hun hadde visst fått hesten over seg, med påfølgende ganske alvorlige skader.

---------

~ Ida ~
Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 26/09/2003 :  19:14:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
ja, det var meg..hehe...

det som skjedde var at en hest løp ut (vi var tre)..og så løp jo min seff etter, og tryna..vi landa på venstre side visstnok...husker ikke no fra det jeg...bare frem til hestene løp. brakk ikke no, men jeg fikk 3 blødninger i hodet. hele min venstre side var nesten lam eller no, men nå begynner det heldigvis å bli bra! eneste som er nå er uttalen, finmotorikk (skriving spess), også har jeg litt dobbeltsyn da..

Gå til toppen av siden

silje-iren

» VIP

Norway

Skrevet - 02/10/2003 :  14:04:47  Vis profil  Send %s1% en ICQ meldingsilje-iren  Svar med kopi av melding
heisann! d hørtes skummelt ut d der... kossen jekk d m hesten då?? blei dn og skada? va d din hest?? d sama har faktisk skjedd m meg 3-4 ganger.. d e sje någe gott å få ein hest øve meg nei.. så eg vett kossen d e... di e sje akkuratt mså di hestane...

klem silje og briså
Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 03/10/2003 :  20:27:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
det gikk bra med hesten, og det var min hest, ja..husker ikke noe fra da ho landa over meg jeg, kanskje like greit?!

Gå til toppen av siden

Shilamon

» VIP

Norway

Skrevet - 16/11/2003 :  21:16:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideShilamon  Svar med kopi av melding
Oj !
Fant akkurat ut at jeg har vært heldig.. styrtet med hest her for julen i forifjor... Var visst gørrheldig, skadet bare kneet..
Huff, gla jeg slapp så billig unna :)

Du får ah god bedring amayan !

Gå til toppen av siden

hestefreek

» VIP

Norway

Skrevet - 21/11/2003 :  14:05:04  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidehestefreek  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressehestefreek  Svar med kopi av melding
Hvis ikke jeg tar feil så hørte jeg at du red sammen med en som heter Ingrid??

Never give up!

Ikke forvent at ting detter ned i fanget ditt. Hvis du jobber for det vil du bli overrasket over hvilke muligheter du får! Gå til toppen av siden

amayan

Norway

Skrevet - 21/11/2003 :  19:17:56  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideamayan  Svar med kopi av melding
ja, ingrid og søstra...hmm..husker ikke hva de heter:P døttrene til dag wisur. firmenningene mine faktisk:D Gå til toppen av siden

Grandi-Maylinn

» VIP

Skrevet - 26/03/2007 :  18:10:02  Vis profil  Svar med kopi av melding
Oi, oi...dette var gammel prat:P Kommer sent ut jeg...:P
Hesten min og jeg galopperte på tur en gang i fjor, så tråkket hun rett ned i et hull med ene frem beinet...:O Jeg fløy ut av westernsalen og landet like forann henne. Hesten stupte på huet rett nedover en skråning!:O Jeg ble livredd! Jeg kjente visstnok at hun "landet" litt på meg, men sikkerhets vesten beskyttet meg voldsomt!(Utrolig)<3 Maylinn(hesten) Trillet ned skråningen, og landet mellom noen busker...ååå som jeg gråt:( MEN! Utrolig nok var det første hun gjorde var å spise av nærmeste busk!:D Så hun tåler utrolig mye skal jeg si<33(: Men jeg har aldri galoppert der, eller på noen ukjente plasser EVER again:)
Gå til toppen av siden

AinaNangaOgGittiamo

Norway

Skrevet - 28/03/2007 :  16:16:27  Vis profil  Svar med kopi av melding
huff bra det gikk bra da

Gå til toppen av siden
  Tidligere emne Emne Neste emne  
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.56 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.