hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Ny hjelm.. noen anbefalinger?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Sikkerhet
 Ny hjelm.. noen anbefalinger?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 26/03/2006 :  23:40:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
Etter at jeg har sittet her og lest inlegg om hjelmer, begynte jeg og tenke på min egen og hvor gammel den er.. 9 år faktisk..

så etter litt godsnakk med mannen min fikk jeg overtalt han til at det var på tide med en ny!!

noen som har noen gode og anbefale???

har jo lyst på en sånn ny og fancy en som den snobb og motesalve jeg er

mvh Mia.....

Lopke

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  00:32:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Pikeur GPA.. så er du godt rustet.. og litt fattigere he he Gå til toppen av siden

sigyn,brauta og rubin:)

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  01:07:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesigyn,brauta og rubin:)  Svar med kopi av melding
har en casco jeg..kjempefornøyd!den puster og er så lett at det omtrent ikke kjennes ut som du har hjelm på deg.så kan den stilles inn,sånn at du kan ha varm lue oppi om vinteren,å da passer den alikevel.også bare skrur du på en knapp så blir den vanlig igjen.
*This little light of mine, I'm gonna let it shine*
Gå til toppen av siden

Kurre

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  12:58:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fancy,litt snobb og moteslave...da må det bli GPA'n.,
Dessuten er den nydelig å ha på,sitter som et skudd og så lenge mannen din er glad i deg,så får du sikkert lurt ham til å betale den?

www.forum-hest.moo.no Gå til toppen av siden

MP & Nehemyah Mulan

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  15:49:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Andbefaler Swing Pro Air hjelmen! Den er kjempegod, sitter kjempebra, veldig bra lufting ++ Lett er den også :) Andbefales på det varmeste! Billigere er den også, 949kr i vanelige butikker og 849kr på MinHestebutikk
Trommende hover, stille grunn. Det er naturens gledessang!

- Marit Petra
Gå til toppen av siden

TORHILD

» VIP

Skrevet - 27/03/2006 :  18:02:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Euro-Lite hjelmene (730,-) http://www.stallfrisk.no/bilder/rytter/stort/Euro.jpg og IRH-hjelmene (1300,-) http://www.stallfrisk.no/bilder/rytter/stort/ATH.jpg er mine favoritter. Det er også de det selges mest av på butikken.

Gå til toppen av siden

lino

» VIP

Skrevet - 27/03/2006 :  20:35:57  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidelino  Svar med kopi av melding
Jeg har en Eurolite-hjelm og elsker den veldig høyt :)
Liz & Sharmona

http://www.hest.no/blogg/?bid=110
Gå til toppen av siden

Kine og Tassen

» VIP

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  21:04:56  Vis profil  Svar med kopi av melding
Humper rundt med min klassiske Champion,har alltid hatt det.
Har prøvd Eurolite og IRH,synes begge passet hodet mitt. Skal anskaffe meg en Eurolite.
GPA syns jeg blir for dyrt,med tanke på at hjelmen bør byttes ut med jevne mellomrom..
Gå til toppen av siden

beat

Norway

Skrevet - 27/03/2006 :  22:46:57  Vis profil  Svar med kopi av melding
Måtte sjekke i gangen, for jeg husket ikke... Men det er Eurolite, og jeg liker den veldig godt!
How strange, that so often, it all seems worth it.
Gå til toppen av siden

Goytil

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  00:08:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideGoytil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseGoytil  Svar med kopi av melding
mannen min er nok litt gjerrig.. men denne eurolite hørtes jo ikke så dum ut, og prisen var ikke så ille heller... så bra ut også...

tusen takk for tips!!

mvh Mia..... Gå til toppen av siden

Harneshaug

» VIP

Norway

Skrevet - 28/03/2006 :  00:15:17  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg ...kremt... har endelig gått til anskaffelse av hjelm, kjøpte en Eurolite jeg også. Ble rett og slett overrasket da jeg tok den på. Har ikke brukt hjelm siden jeg var unge og husker den som en varm svett murklump på hodet.
Nå når jeg har tatt til vettet skjønner jeg jo at det er ingen unnskyldning, den var superlett, deilig passform og fin å se på

Når Gubben er borte driter hestene på plenen Gå til toppen av siden

Flira

Skrevet - 29/03/2006 :  21:38:16  Vis profil  Svar med kopi av melding
Samboeren min anskaffet sin egen hjelm nylig,og jeg er rent misunnelig!En Eurolite bestilt fra skoies.Den var virkelig lett og luftig å ha på,så det var verdt pengene.Så kledde den han da Gå til toppen av siden

Pjuus

» VIP

Brazil

Skrevet - 01/04/2006 :  22:41:38  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidePjuus  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePjuus  Svar med kopi av melding
IRH absolutt! www.marton.as
Hadde Eurolite før, men den satt utrolie rart på hodet mitt =S
Men det er jo forskjellig fra person til person!

Sometimes I just wanna hide cause it's you I miss </3
Gå til toppen av siden

Liv-KleppanBest

» VIP

Skrevet - 01/04/2006 :  22:59:47  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har akkurat skaffet meg en IRH hjelm. den var noe helt annet enn den gamle, grusomme, varme, tunge og ikke minst stygge hjelmen jeg hadde før!

den sitter bra, er lett og god. jeg kjøpte den for halv pris på hestesport-centeret på jarlsberg (ga vel rundt 700 kr)..
Gå til toppen av siden

Ozzy&Kristina

» VIP

Norway

Skrevet - 05/04/2006 :  10:11:54  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOzzy&Kristina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOzzy&Kristina  Svar med kopi av melding
Hadde casco-hjelm før, men synes den var lite slitesterk, ble fort stygg og sliten.. men utrolig god å ri med!! Nå har jeg Swing pro air, og er igrunn veldig fornøyd. Men det er nok en en GPA som står øverst på ønskelisten neste gang jeg skal ha ny hjelm
"Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow." Gå til toppen av siden

Cindy&Fàlki

» VIP

Skrevet - 11/04/2006 :  21:32:36  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har Casco derby youngster eller hva den heter :)
Den er så kjekk for den kan man regulere bak, sånn at man kan ha lue under f.eks!
Og hvis jeg blir tjukk i hue en dag så er det bare å snu på hjulet bak hahahahahaha Jada..... Men den er bra altså - er veldig fornøyd!
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.34 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.