hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Dressur, bitt og metall!
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Dressur
 Dressur, bitt og metall!
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

vixi
» VIP

Norway

Skrevet - 23/09/2003 :  16:23:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidevixi  Svar med kopi av melding
Chess igjen.... så at Divoza hadde tre størrelser. Tror det var 14 mm, 18 mm og 21 mm. Skal se hva sweet iron bittet er, og finne det "nærmeste". Det er i.o.f.s veldig tynt, men ligger pent - ser ikke ut til at det er noe ubehag. Det spiller jo ingen rolle om bittet er tynt så lenge man ikke skal nappe og dra uansett...

Takk igjen...

Gå til toppen av siden

xxxx

Skrevet - 25/09/2003 :  10:31:54  Vis profil  Svar med kopi av melding
Bare hyggelig. Gå til toppen av siden

ElleM

Skrevet - 27/09/2003 :  22:53:42  Vis profil  Svar med kopi av melding
Må bare slenge med enda en kommentar om kobber; Man har kobberspiraler til kvinner fordi kobber virker celledrepende. Needless to say, jeg bruker ikke bitt med kobber lenger.
(Veterinæren min holder på å utdanne seg til tannpleier for hest, og lærer meg stadig mer om bitt og hestemunner.)

Jeg rir selv på tredelte bitt, veldig smale og kortere enn vanlig. Det siste for at bittet ikke skal skli rundt inne i hestemunnen og forårsake at slimhinnene kommer i klem. Begge mine hester har blitt utrolig rolige i munnen etter at de fikk nye bitt. Unghesten har i tillegg parerstenger på sitt bitt, slik at det ligger så stødig dom mulig.
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 20/10/2003 :  09:47:37  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Til vixi:
Mulig du har funnet Sprengerbitt. Men Kneggen fører Sprengerbitt fant jeg ut. Holder til i Hamar, men kommer på Oslo Horse show til helgen. Om du ikke har fått tak i bittet kan du kontakte Heidi (hun som driver butikken) å be henne de ta med bittet dersom hun har det i butikken (blir muligens litt sent å bestille fra forhandler nå).

--
spoff
Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.