hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - slettet
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Mounted games
 slettet
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

ednal

Innlegg: 1

Skrevet - 24/04/2006 :  13:11:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Mye tull om den avlyste MG leiren etc. Her er fakta.

Minst 20 påmeldinger var nødvendig. Det ble langt unna dette tallet.

Et minimum antall deltagere er nødvendig for at det ikke skal bli for dyrt og at budsjettet kommer i balanse, dvs. nok penger til å betale kostnadene.

At landslaget ikke gidder i denne sammenheng er bare tull og fanteri. Å servere slike påstander uten grunnlag er ondsinnet og slarv. Skjerpings for de som omgår sannheter så lettsindig. Hva om de som driver med disse greiene ikke gidder å drasse rundt på ryktespredere og ondsinnede sludder spredere?

Verdens mest ettertraktede trener har valgt Norge. Ikke bare landslaget, også lokale lag ved ulike anledninger. Vi har en rundreise neste helg som planlegges nå. Det blir flere helger resten av året også. Den som må vente til 2007 må være lat eller giddesløs, kanskje begge deler. Påstanden er sludder og vrøvl fra ende til annen, i tillegg oppleves det også ondsinnet.

Det kan fort bli et alternativt opplegg til Hove leiren som er avlyst. Kanskje kunn for de som oppfører seg ordentlig denne gang? Er det noen synspunkter på det, kanskje?

Som sagt; skjerpings til den eller de som måtte føle for det!

Bruk dette verktøyet riktig. Man blir ikke usynlig om man "snakker" via nettet.

Med hilsen

Per Ivar
Organisator for treninger og landslaget

Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway
Innlegg: 2077

Skrevet - 24/04/2006 :  13:40:21  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Flott at det kom en og løste opp litt ting her! Bra å få det fra to sider, det er ikke alltid at den ene forteller hele sannheten. Som jeg har sagt før, kjipt med avlyst leir, men det er ikke alltid det er lønnsomt å gjennomføre, slik som det ikke ble her. Lykke til med videre planlegging av andre leirer :) Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 24/04/2006 :  16:07:10  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Var det jeg tenkte meg. Fint at dette ble oppklart, lykke til med fremtidige leirer =)
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 24/04/2006 :  17:09:39  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
nå føler jeg meg veldig tråkket på!

jeg har ikke spredd slarv!

jeg var både lei meg og skuffet fordi en leier jeg hadde gledet meg til ble avlyst og jeg hadde da betalt for leieren!

så jeg er sikkelig skuffet!

men alle skal hele tiden rakke ned på meg1

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Ragnhild E

» VIP

Norway
Innlegg: 2077

Skrevet - 24/04/2006 :  17:23:08  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRagnhild E  Svar med kopi av melding
Ting som:

Kopi av melding:
grunnen til at dette blir avlyst er fordi landslaget gidder ikke være med for de kan få denne treneren flydd til seg når de ønsker!

mens vi vanlige dødlige må vente til 2007


kan f.eks. oppleves som slarv..
Gå til toppen av siden

Mari^_^

Norway
Innlegg: 7634

Skrevet - 24/04/2006 :  17:34:37  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseMari^_^  Svar med kopi av melding
Vi hakker jo ikke på deg, men gå ikke fullt så hardt ut neste gang. Hadde blitt sur selv jeg, men jeg hadde sjekket hvorfor det ble avlyst før jeg sa noe.
www.hestene.no Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway
Innlegg: 3332

Skrevet - 25/04/2006 :  08:27:31  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding
ja men greit da så sier vi det er slarv så dere har noe og kose dere med at jeg hadde feil!

jeg vet iallefall nå at jeg ikke skal melde meg på flere trenings leiere før det er 110% sikkert det blir noe!

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete Gå til toppen av siden

Lopke

Norway
Innlegg: 5953

Skrevet - 25/04/2006 :  09:40:49  Vis profil  Svar med kopi av melding
grow up.. Gå til toppen av siden

Silje-og-Tindra

Norway
Innlegg: 4435

Skrevet - 25/04/2006 :  11:37:01  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSilje-og-Tindra  Svar med kopi av melding
Du burde ikke skrive slik Tigull, spesielt ikke når du har navn på deg selv og hesten din ute på nett. Det stiller deg i et -veldig- dårlig lys ovenfor de som faktisk driver med landslaget og høyere MG. Ikke at jeg har peiling på MG, men jeg ville kviet meg for å vurdere folk som tar slik av for en evt. plass på et bedre lag. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.24 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.