hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

 

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Mounted Games i rideskolen
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Ridegrener
 Mounted games
 Mounted Games i rideskolen
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

Ullsokken

Norway
Innlegg: 1873

Skrevet - 14/07/2006 :  19:48:56  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseUllsokken  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Jeg vet om flere hestelinjer (vg) som har MG i sitt "opplegg". Siden jeg ikke liker sporten i det hele tatt er ikke dette et tilbud jeg verken ville fremme eller nytte selv.

Opprinnelig postet av Ullsokken



Hva slags interesse har vi av å lese, gang på gang, at du overhodet ikke liker/synes noe om/har noe positivt å si om mounted games?


Opprinnelig postet av Vibeke & Dixie



Nå får du se til å ta deg sammen.

Det var du som laget denne tråden med problemstillingen

Kopi av melding:
Passer Mounted Games inn som et opplegg i rideskolen?


Du spør her etter andres individuelle mening, går jeg ut i fra.

Avsluttende setning i samme innlegg:

Kopi av melding:
Her passer det jo også fint med meninger og synspunkter fra andre enn games-ryttere


Jeg, som ikke er games-rytter i et land med ytringsfrihet, har svart på problemstilligen du satte. Du fikk gjerne et svar du ikke er enig i, men hvor givende er det å "diskutere" om alle er enige. Jeg syns ikke det passer inn som et opplegg i rideskolen, og utdyper dette med å skrive at jeg ikke syns noe om denne sporten og ikke ville stilt opp på et slikt kurs.

Du bæsjer deg selv på leggen ved å "gå etter" meg fordi jeg har et annet syn saker og ting enn deg.



J

Opprinnelig postet av Ullsokken



du er jo etter alle debattene om games og sier JEG LIKER IKKE GAMES ALLE SAMMEN!
BARE SÅ DERE VET DET!

vi har skjønt det nå! okei?

selv om det er ytringsfrihet i Norge, så behøver du ikke gå inn for og få en krangel på at du ikke liker games, for det virker som du vil det. Nemlig!

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life



Det kan ikke tenkes at man ikke er ute etter å starte en krangel selv om man ikke er enig i noe? Det kan tenkes at jeg kun er uenig, og at det er alt ved det. Jeg har jo sett hvilket nivå du diskuterer på, så dette er ikke noe å trakte etter.

Jeg ser ikke hvorfor jeg skal la være å svare på en tråd selv om jeg har en annen og "feil" mening i følge dere. Da må nesten dere la være å svare også, for jeg syns dere har "feil".
Om man spør om folks synspunkt, og til og med utdyper at det er fint med meninger og synspunkter fra andre enn MG-ryttere, så kan man ikke hugge til etter dem etter at den som ikke er en MG-rytter har svart på tråden. Det er gjerne en grunn til at vedkommende ikke er MG-rytter, og da må man nesten rekne med å få personens subjektive, kanskje negative og "feile", svar.

Raving madness suits me fine
Gå til toppen av siden

Lopke

Norway
Innlegg: 5953

Skrevet - 17/07/2006 :  13:57:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Kopi av melding:
Kopi av melding:


du er jo etter alle debattene om games og sier JEG LIKER IKKE GAMES ALLE SAMMEN!
BARE SÅ DERE VET DET!

vi har skjønt det nå! okei?

selv om det er ytringsfrihet i Norge, så behøver du ikke gå inn for og få en krangel på at du ikke liker games, for det virker som du vil det. Nemlig!

Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life



Skjerp deg!
Viser til tidligere debatter hvor du selv har vært ganske så påståelig og deretter sletter alle innleggene dine og innrømmer du liker å skape irritasjon og krangel.

Du er ikke en dritt bedre selv

Opprinnelig postet av Lopke




ikke du heller, du har også slengt dritt!


Opprinnelig postet av Tigull the best 4 life



hvor da?
Gå til toppen av siden

games_ruler_forever!

Norway
Innlegg: 84

Skrevet - 03/03/2007 :  11:59:18  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressegames_ruler_forever!  Svar med kopi av melding
Unnskyld meg... Denne debatten er sikkert død, men jeg kan likevel svare på den.

Jeg syns Ullsokken er lite seriøs i sine ytringer. Liker man ikke games, kan man holde seg unna et forum hvor man diskuterer games. Jeg liker ikke trav, galoppsporten (spesielt ikke galoppløp over hinder) eller enkelte sprang-/dressurmiljøer, men jeg setter meg ikke ned og skriker ut i alle retninger om alle galopphestene som har blitt avlivet pga. sporten eller spranghester som har blitt rett og slett hoppet i hjel av den grunn.
Må si meg helt enig med Vibeke: Hvilken interesse tror du vi har av å få høre gang på gang at du ikke liker games, at du aldri har likt sporten og aldri kommer til å like den? En gang holder i massevis!! Greit nok at Vibeke ber om andres mening, men du trenger ikke sprette fram hver gang du har sjansen til å si noe negativt om games. Har du virkelig så lite å gjøre?

,,**Mounted Games makes my world a better place**,, Gå til toppen av siden

Anniken_wiggo

Innlegg: 19

Skrevet - 18/01/2008 :  11:24:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg syntes flere kunne ha games i rideskolen her i landet ;P Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.22 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.