hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Steder en kan opprette gratis hjemmeside
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hjemmesider
 Steder en kan opprette gratis hjemmeside
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 07/01/2003 :  15:15:23  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
  • home.no: Norsk sted. Mulighet for å laste opp sider/filer ved hjelp av FTP (dersom du lager hjemmesidene dine selv på din maskin) eller du kan velge en mal som du selv legger inn tekst i en webbasert hjemmesideeditor. Maks 20MB diskplass per bruker. Du vil også få med gratis e-post. Dersom du alt har en hjemmeside et annet sted kan du bare legge opp urlen du her får tildelt som et alias/en alternativ URL til den siden du alt har.

• start.no: Norsk sted. 30MB diskplass og egen e-post og internettilgang hvis du trenger det også.. Egen webbasert hjemmesideeditor.

• GeoCities: Denne tjenesten er brukt av mange. 15MB diskplass mot at du har et lite reklamefelt på hjemmesiden din. Du kan lage sidene i HTML selv, eller velge en mal å fylle inn tekst.

• Angelfire: Også mye brukt.. 50MB diskplass.

• DK3.com: Dansk side som tilbyr ubegrenset plass, støtte for PHP, CGI, WAP, MYSQL og mye mer. Eneste minus er reklamen som de sier skal holdes til et minimum.

Selv har jeg ikke brukt noen av disse så mye. Men har testet de to første. De har fungert bra, og kan anbefales. Liker kanskje home.no aller best Der slipper du reklame på siden, med mindre du vil benytte deres standard gjestebok (da vil det være et lite reklamefelt i gjesteboka).

PS: De fleste stedene som tilbyr gratis hjemmesidetjeneste tilbyr dette kun for privatpersoner. Dersom du har tenkt til å lage hjemmesider for komersielt bruk, bør du skaffe deg et webhotell som tillater dette. Det trenger ikke koste så mye.. Her vil jeg eventuelt anbefale www.domeneshop.no. De er billige, har gode tjenester, og jeg har også erfaringer med at disse er bra..

Lykke til! Håper dere får laget noen fine hjemmesider etterhvert..

--
spoff

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 08/01/2003 :  13:45:14  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
heisann!
informativt innlegg! :) lager hjemmeside på geocities jeg ;)

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 08/01/2003 :  14:56:09  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Men hjemmesidene til Spot og Gina har du vel et annet sted enn hos Geocities? Er det gratis, og mulig for alle som ønsker å få hjemmesider der også? Liker sånne steder en slipper å ha reklame, så si gjerne noen ord om det stedet dersom det er åpent for alle liksom.. Og er gratis.

Hjemmesidene til Spot og Gina synes jeg forøvrig at er veldig fine..

--
spoff
Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 11/01/2003 :  15:09:36  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Ridesiden.dk tilbyr også gratis hjemmesider. Her må en følge en mal, og får ikke laget noe helt fra bunnen av selv. Men har du likevel tenkt til å bruke en hjemmesidegenerator uten å kode en eneste linje HTML, så er jo dette et godt alternativ. URLen til hjemmesiden blir dessuten brukernavn.ridesiden.dk. Enkelt å huske iallfall, og et passende sted å ha hejmmesider for en som er hesteinteressert.

--
spoff
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2003 :  10:16:48  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding

heisann!
Nei, hjemmesiden til Spot&Gina(og hestefrelst) har jeg faktisk laget på www.geocities.com :) Det er gratis, så lenge du ikke skal stor diskplass, da koster det selvsagt litt mer .) men 15 MB er greit nok det!
Men reklame er det.. jeg bruker et script for å slippe det...
Ellers er geocities veldig bra, du kan velge om du vil bruke pagebuilder eller HTML! anbefaler alle å prøve det...

Gå til toppen av siden

einstein

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2003 :  13:35:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men jeg bare lurer på en ting, hvordan har Spot og Gina fått den adressen???

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2003 :  13:45:27  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Se på innlegget som anne,spot&gina la inn her, som heter "steder hvor du kan få kortere URL!". Tipper det er via www.has.it hun da har fått URLen til hjemmesiden til Spot og Gina

--
spoff
Gå til toppen av siden

AnneSpotGinaOgHuldra

» VIP

Norway

Skrevet - 13/01/2003 :  20:22:40  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAnneSpotGinaOgHuldra  Svar med kopi av melding
jepp, det var der jeg fikk url til www.spotnik.has.it det er helt gratis og uten reklame! veldig bra!

Gå til toppen av siden

Maisha

Skrevet - 06/02/2003 :  17:47:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvordan legge ut bilder på nettet? Hvor kan man opprette eb side med egne bilder?? Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 06/02/2003 :  22:33:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Tror de fleste stedene som tilbyr gratis hjemmesider også tilbyr opplasting av bilder. home.no gjør iallfall det.

Hvis du bare vil ha et fotoalbum kan du legge det ut på www.MineBilder.no. Dersom du har digitale bilder kan du dessuten bestille 10 stk fremkalt gratis på fotopapir fra samme sted. Tror du kan legge ut bilder hos Eurofoto også. I likhet med www.MineBilder.no tilbyr også disse 10 gratis fremkallinger av digitale bilder på fotopapir. Har testet å fremkalle fra begge steder, og har vært mest fornøyd med kvaliteten fra www.MineBilder.no. Men selvfølgelig.. Siden det er gratis bestiller du fra begge steder

--
spoff
Gå til toppen av siden

Jade

» VIP

Norway

Skrevet - 01/03/2003 :  19:33:51  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJade  Svar med kopi av melding
Hm... Så på www.has.it, men skjønte ikke helt... Noen som bruker stedet som kan forklare meg hvordan jeg kan få adresse fra dem, og likevel ha den gamle siden min? Hvis noen skjønner hva jeg mener! Hehe.. 1000-vis av takknemlige klemmer til de som vil gjøre det!!

Koz Jade
Gå til toppen av siden

Lisa__Moen

» VIP

Skrevet - 01/03/2003 :  20:37:34  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLisa__Moen  Svar med kopi av melding
Jeg bruker home.no, men har ikke fått opp noen bilder ennå. adressen er www.home.no/lizi. Gå til toppen av siden

Jade

» VIP

Norway

Skrevet - 05/03/2003 :  21:25:24  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJade  Svar med kopi av melding
Jeg hadde hjemmeside på home.no før, men den ble bare borte.... Forsvant. Se på adressen så skjønner dere hva jeg mener! http://www.home.no/karen89. Derfor anbefaler jeg ALLE som har hjemmeside på home, og lagre ALT stoffet de har der! Alt kan bli borte... Det er sdelvfølgelig lurt uansett... Nå har jeg prøvd å lage ny hjemmeside der, og det funker heller ikke, så jeg anbefaler egentlig ikke home.. Selvom det er lett å bruke!

Koz Jade

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 26/01/2004 :  00:43:12  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Ser ut til at FreeWebs.com har begynt å bli ganske populært. Har ikke erfaring selv, men ser at flere og flere legger sine hjemmesider her.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

plutoloop

» VIP

Norway

Skrevet - 26/02/2005 :  19:22:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Ser ut til at FreeWebs.com har begynt å bli ganske populært. Har ikke erfaring selv, men ser at flere og flere legger sine hjemmesider her.

Opprinnelig postet av spoff

Hallo! (Vet jeg har irriterende skriftfarge, men syntes den var så kul :D ) Jeg har hjemmeside på freewebs, greit nok det. Utrolig enkelt, men kunne ønske jeg kunne HTML, da hadde jeg nok hatt en side på Geocities. Adressen min er forresten www.plutoloop.moo.no

"Ikke en time i livet er bortkastet dersom den brukes på hesteryggen" - Winston Churchill Gå til toppen av siden

Julie Anne

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2005 :  15:52:49  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideJulie Anne  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseJulie Anne  Svar med kopi av melding
hei..
er det noen her som kan lage en hjemmeside til meg??den skal være om hester seff....

jeg er deg evig takknemmelig hvis du gjør det..men det skal ikke være en groups hjemmeside....
du får en overraskelse av meg hvis du lager en side til meg!!!
lykke til med lagingen av hjemmesien..

koz og klez og vrinsk fra julie anne (horses girl)

Elsker deg, Felex ! (L) <33 Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.28 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.