hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Steder en kan opprette gratis hjemmeside
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - SnikkSnakk
 Hjemmesider
 Steder en kan opprette gratis hjemmeside
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 2

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 20/03/2005 :  16:24:21  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Hei horses girl!

Jeg vil egentlig anbefale deg å prøve selv. Det er nemlig ikke så vanskelig å lage en hjemmeside. Hos Home.no kan du lage hjemmesider uten å kunne HTML. Du må bare registrere deg. Alt er på norsk, og det vil antagelig være overkommelig å forstå. Jeg synes du skal prøve

PS: En liten ting.. Husk at du ikke under noen omstendighet skal kopiere bilder eller tekst fra andre. Dette gjelder f.eks. fra bøker du har, eller andre nettsider. Selv om et bilde ikke er merket med copyrigt, allerede finnes mange steder på nett, eller er funnet på en utenlandsk side, så sier fremdeles norsk lov at kopiering er ulovlig. Selvfølgelig er bilder du har tatt selv, eller bilder du har fått tillatelse av fotograf til å benytte lovlig å bruke. Men ikke ellers..

dressurblogg.no Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 11/04/2005 :  15:36:23  Vis profil  Svar med kopi av melding
HEI! jeg bruker hvertfall grups! det er supert! og det er lett å holde oversikt over hvem som blir medlem osv...

min side er på: http://groups.msn.com/flashycrashygroup

anbefaler at du blir medlem.. legger igjen beskjeder osv.. veldig kult hvis noen gidder
ikke så mange som vet om den serru:)

<3 My Little Pony Gå til toppen av siden

C.R. Lady

» VIP

Skrevet - 03/07/2005 :  23:01:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har du prøvd å tilkalle en ånd da? så at du hadde beskrevet hvordan man skal gjøre det... hehe virket d Gå til toppen av siden

MyLittlePony

» VIP

Norway

Skrevet - 07/07/2005 :  13:36:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
det tør jeg seriøst ikke=O men fikk oppskriften av en som hadde prøvd:)
<3 My Little Pony Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 10/07/2005 :  01:40:00  Vis profil  Svar med kopi av melding
Når har jeg laget et hjemmeside på dataen.. Men fins det noe den kan lastes opp på, så det bli liggenes på nette??

Håper det re noen datafriker som kan hjelpe meg;D

Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 11/07/2005 :  00:38:51  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er det vrikelig ingen som vet av noen steder jeg kan laste opp siden min til?

Virkelig bortkastet tid å lage en hjemmeside da!

Gå til toppen av siden

spoff

» VIP

Norway

Skrevet - 11/07/2005 :  08:32:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidespoff  Svar med kopi av melding
Home.no er allerede nevnt. Ellers kan du kjøpe plass på webhotell mange ulike steder. F.eks. hos Domeneshop eller B-one. Jeg benytter Domeneshop, og de fungerer bra. B-one er derimot endel billigere, så om de har de fasilitetene du trenger (noe de antagelig har) er det kanskje bra nok for deg. De koster fra 10kr/mnd.
dressurblogg.no Gå til toppen av siden

Bustetrollet

Skrevet - 19/07/2005 :  22:40:34  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nå har jeg virkelig funet en fin plass og lage en hjemmeside på.

Nemmelig http://www.piczo.com

Sjekk min, under oppbygging da men.. http://www.piczo.com/Xtine90?g=13351539

Gå til toppen av siden

Brun best
» VIP

Norway

Skrevet - 29/07/2005 :  13:23:26  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideBrun best  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseBrun best  Svar med kopi av melding
hei hei...ville bare si at piczo.com e en super plass å lage hjemmeside på...mange som lager der no også.du kan ha 150 bilder og så mange sider å tekst du vil.du kan også ha musikk ol..sjekk min www.karo-jenten.piczo.com(r ikke helt ferdi men men)
Hvil i fred Pacific! Takk for alt.

www.karo-jenten.piczo.com
Gå til toppen av siden

ariana6

Skrevet - 30/07/2005 :  13:18:44  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
  • home.no: Norsk sted. Mulighet for å laste opp sider/filer ved hjelp av FTP (dersom du lager hjemmesidene dine selv på din maskin) eller du kan velge en mal som du selv legger inn tekst i en webbasert hjemmesideeditor. Maks 20MB diskplass per bruker. Du vil også få med gratis e-post. Dersom du alt har en hjemmeside et annet sted kan du bare legge opp urlen du her får tildelt som et alias/en alternativ URL til den siden du alt har.

• start.no: Norsk sted. 30MB diskplass og egen e-post og internettilgang hvis du trenger det også.. Egen webbasert hjemmesideeditor.

• GeoCities: Denne tjenesten er brukt av mange. 15MB diskplass mot at du har et lite reklamefelt på hjemmesiden din. Du kan lage sidene i HTML selv, eller velge en mal å fylle inn tekst.

• Angelfire: Også mye brukt.. 50MB diskplass.

• DK3.com: Dansk side som tilbyr ubegrenset plass, støtte for PHP, CGI, WAP, MYSQL og mye mer. Eneste minus er reklamen som de sier skal holdes til et minimum.

Selv har jeg ikke brukt noen av disse så mye. Men har testet de to første. De har fungert bra, og kan anbefales. Liker kanskje home.no aller best Der slipper du reklame på siden, med mindre du vil benytte deres standard gjestebok (da vil det være et lite reklamefelt i gjesteboka).

PS: De fleste stedene som tilbyr gratis hjemmesidetjeneste tilbyr dette kun for privatpersoner. Dersom du har tenkt til å lage hjemmesider for komersielt bruk, bør du skaffe deg et webhotell som tillater dette. Det trenger ikke koste så mye.. Her vil jeg eventuelt anbefale www.domeneshop.no. De er billige, har gode tjenester, og jeg har også erfaringer med at disse er bra..

Lykke til! Håper dere får laget noen fine hjemmesider etterhvert..

--
spoff

Opprinnelig postet av spoff

Gå til toppen av siden

ariana6

Skrevet - 30/07/2005 :  13:21:38  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hei
Når jeg trykker på hjemmesideeditor på home.no, så får jeg beskjed om å trykke sett igang. Trykker på den, da kommer følgeHvis det er første gang du bruker hjemmesideeditoren, bør du lese teksten under.
Dette er et redigeringsverktøy som raskt lar deg lage både kompliserte og enklere hjemmesider. Siden bygges gradvis opp av komponenter som bl.a. overskrift, tekst, bilde, linker, teller og gjestebok. Du velger selv nøyaktig hvilke komponenter du vil ha med og hvor de skal være.

Komponentene kan settes inn både over og under hverandre, trykk på -knappen for å sette inn en ny komponent akkurat der. For å flytte en komponent opp trykker du på , og for å flytte ned trykker du på . Etter at du har laget en komponent, kan du alltid gå inn og endre på den, eller slette den.

Hovedsiden din heter index.html. Det er den alle ser når de går inn på http://www.home.no/tibbevenner/. For å lage flere sider, fyller du inn ønsket filnavn i feltet i menyen over, og trykker "Ny side".

index.html er ikke opprettet av hjemmesideeditoren, og kan derfor ikke redigeres med dette verktøyet.

Så jeg får ikke gjort noen ting. Kan du hjelpe meg?
nde opp:
Gå til toppen av siden

Oxhovd Victoria=o)

» VIP

Norway

Skrevet - 28/08/2005 :  20:52:35  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideOxhovd Victoria=o)  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseOxhovd Victoria=o)  Svar med kopi av melding
"index.html er ikke opprettet av hjemmesideeditoren, og kan derfor ikke redigeres med dette verktøyet."

Dette får eg opp når eg skal lage meg ei heimeside.. Nokon som veit kva eg skal gjere, eg har ikkje peiling. Noko eg ikkje kan med, er data!

Ann Lajla

www.annlajlabrungot.piczo.com :)

Gå til toppen av siden

Ildfuglen

» VIP

Skrevet - 20/03/2006 :  06:04:53  Vis profil  Svar med kopi av melding
Dette var informativt for en som ikke har peiling.

Pusen min skal ha kattunger, og siden jeg har lyst til å gjøre mitt beste for å sikre dem alle et så godt hjem som mulig, tenkte jeg å forsøke å lage en slags hjemmeside for dem, med bilder, presentasjon, videosnutter osv, ikke helt ulik noen av de herlige hjemmesidene enkelte har til hestene sine. Men jeg vil ha en seriøs side uten glitter, fjas og reklame... Er dette mulig med en gratistjeneste?
Det er mulig jeg vil ta 50 kr pr kattunge når jeg skal skaffe dem et hjem, for å forsøke å sikre at de ikke kommer til folk med ikke-hyggelige hensiker. Jeg vet ikke om dette vil regnes som kommersielt?
Siden jeg ikke har noe annet formål med denne siden (det er ikke så mye spennende å skrive om meg...) vil jeg helst slippe å kjøpe domene.
Hva tror dere vil være mest aktuelt for meg?
Og har noen noe erfaring med JAlbum?

Jeg er forresten så grønn som man kan bli når det gjelder data, så det er en fordel om tjenesten er idiotsikker også..

Renate
Gå til toppen av siden

Elenion

» VIP

Norway

Skrevet - 15/04/2006 :  15:27:14  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideElenion  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseElenion  Svar med kopi av melding
jeg kan jo legge til at med de fleste internettabonnement så følger det med en del plass på nettet der man kan legge ut htmlsider og bilder gratis (du har jo allrede betalt for abonnement)

feks. har foreldrene mine som har telenor adsl en del plass på home.online.no der jeg legger ut ting og tang med smart ftp :)

spør foreldrene deres om dette, er ofte den beste måten å få en hjemmeside uten reklame.

...:: ::.. Gå til toppen av siden
Side: av 2 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.36 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.