hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - horsemanshipbilder:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Natural Horsemanship
 horsemanshipbilder:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

Natalie_S

» VIP

Norway

Skrevet - 08/02/2007 :  15:54:15  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNatalie_S  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
korr arti

dette er ett bilde fra NH kurset m/ Bjørn braaten, Thor Harald (?) og en fyr til!
ganske gammelt, noen år siden dette.
Opprinnelig postet av KarenOgHerkula

Næmmen, her var det kjentfolk gitt Hadde hesten min på samme stall som Bjørn i flere år, en dyktig hestekar det

Mvh Natalie

Min hest er mit spejl, som uforfalsket gengiver mine dårlige og gode luner. Se din hest i øjnene og lad dig ikke skræmme af sandheden (Bent Branderup)
Gå til toppen av siden

Olena

» VIP

Skrevet - 08/02/2007 :  22:03:01  Vis profil  Svar med kopi av melding
så moro at det er lagt ut bilder av noen som trener med hestene sine. innimellom all diskusjonen om navnet horsemanship da.. betyr jo bare horse and human relationship.. naturlig at det er på engelsk siden alle de vi har hørt om Monty Roberts, Pat parelli m,m, kommer fra usa.

håper det kommer flere bilder..

Mvh Veronika
Gå til toppen av siden

Nicko Valtin

» VIP

Skrevet - 13/02/2007 :  16:56:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Er enig i at Natural Horsemanship er noe alle burde praktisere..På den kvardagslege måten..Men ingen kan unngå å bli litt forundret over kva man kan få til med dei ulike NH- teknikkane og øvelsane om dåke gjer følgande:

gå inn på www.youtube.com og søk på red sun. Då kjem da opp ein fantastisk video:) Mikey playes with red sun,trur eg den hette:)

Er sjølv stor fan av horsemanship,men det betyr ikkje at eg ikkje rir med pisk i dressurtimane for det;)

Alt med måte:)Elsk hesten din,og den elsker deg igjen:)
Gå til toppen av siden

Olena

» VIP

Skrevet - 13/02/2007 :  22:11:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Nicko Valtin: takk for den linken;) veldig bra!! Fant masse annet også der gitt..

Veronika
Gå til toppen av siden

Nicko Valtin

» VIP

Skrevet - 15/02/2007 :  11:29:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jo vær så god;) Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 07/04/2007 :  11:09:28  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Her er Jack som trenes i rundpaddocken av eieren sin. En herlig vallak med helt spesiell personlighet.

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

RikkeOgNemi

» VIP

Skrevet - 08/04/2007 :  20:23:30  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRikkeOgNemi  Svar med kopi av melding
Karen & Herkula: det er ikke tilfeldigvis Thor Harald Seljevold du har vært på kurs med? Han holder til i Finnmark?:) Har selv vært på kurs med han, og praktiserer daglig det han lærer bort.

Personlig synes jeg det blir feil å si at man driver med NH osv, siden det ikke er en egen gren innen hestesport, som mange allerede har sagt. Det blir vel heller en metode man velger å bruke i sin daglige omgang med hester?

Men siden dette er en bildetråd skal jeg prøve å finne noen bilder selv å legge ut :)
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 09/04/2007 :  21:48:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Guud så lekker jack var da.. hm.. tror sikkert det er plass til han her hos meg jeg:)
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

Wichtoria

Norway

Skrevet - 11/04/2007 :  11:19:32  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kan jo legge ut litt mer jeg, synes det er gøy med bilder. :)
Vet ikke hva jeg kaller horsemanship, jeg er 100% i mot straff og slikt, og kan ikke si jeg trener horsemanship, men men.
Jeg er uansett fornøyd med meg og Meeg nå, fikk ikke stoppet henne med hodelag på tur i fjorsommer da jeg red henne på en tur.
Etter jeg fikk henne på helfor i desember har jeg gjort meg kjent med henne og bygget opp tillit.

Og kan jeg bare spørre pent om en ting?
Kryss fingrene for at jeg får kjøpe henne, for hun betyr alt for meg!:)
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 11/04/2007 :  19:36:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
om ikke dette kan kalles horsemanship tror jeg ikke jeg er interessert i å lære noe om det man kaller NH jeg..
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

Wichtoria

Norway

Skrevet - 12/04/2007 :  09:23:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hehe. Jeg liker bare ikke å se folk som sier at de trente horsemanship i to timer.
Natural horsemanship gjelder jo 24/7, 365 dager i året. :)
Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 16/04/2007 :  21:50:11  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Guud så lekker jack var da.. hm.. tror sikkert det er plass til han her hos meg jeg:)

Opprinnelig postet av solanju

Ja Jack er bare herlig og for en personlighet. Men jeg tror nok ikke eieren til Jack noen gang kommer til å selge han, så jeg må nok skuffe deg der. De hører liksom sammen han og eieren. Et helt spesielt unikt bånd om du forstår

Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 27/04/2007 :  23:33:17  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Looook !! No Hands !
Dette må vel kalles " ELEFANT- (WO-) MANSHIP ??? eller hva? he he
Jeg var så heldig å få sitte på sirkus elefanten da de hadde oppvisning på Haslemoen på Flisa for noen uker siden.
Kjempegøy

Gå til toppen av siden

Tigull the best 4 life

Norway

Skrevet - 28/04/2007 :  14:32:07  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideTigull the best 4 life  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseTigull the best 4 life  Svar med kopi av melding

Bedre med et møkkete paradis enn et rent helvete
Redigert av - Tigull the best 4 life den 28/04/2007 14:40:46 Gå til toppen av siden

Roxira

» VIP

Norway

Skrevet - 18/05/2007 :  10:40:52  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideRoxira  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseRoxira  Svar med kopi av melding
Jeg har ikke bilder, men filmer.

http://s65.photobucket.com/albums/h226/Roxira/Hesta/?action=view¤t=PICT3269MOV.flv

http://s65.photobucket.com/albums/h226/Roxira/Hesta/?action=view¤t=PICT3272MOV.flv

http://s65.photobucket.com/albums/h226/Roxira/Hesta/?action=view¤t=PICT3266MOV.flv

http://s65.photobucket.com/albums/h226/Roxira/Hesta/?action=view¤t=PICT3268MOV.flv

*~Susanne~*

Sadness is not a crime. Making someone sad is!
Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.69 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.