hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - horsemanshipbilder:)
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Natural Horsemanship
 horsemanshipbilder:)
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 7

SuperSabrina

» VIP

Norway

Skrevet - 15/08/2006 :  08:23:25  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideSuperSabrina  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseSuperSabrina  Svar med kopi av melding
Vet ikke om det er det dere kaller NH men her løslongerer jeg Roxanne i allefall. Det er film da
http://www.youtube.com/v/6wVUXg9PVw4
http://www.youtube.com/v/QrJ13gOHI7w

<3Roxanne<3
www.sabrinaogroxanne.piczo.com
Gå til toppen av siden

Gomp1

» VIP

Skrevet - 04/09/2006 :  20:09:12  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har en film, der en av Norges (eller Norges) beste Horsemanship trener, jobber med en hest på stallen...

Kanskje jeg skal legge den ut??
Gå til toppen av siden

Don-Pedro

» VIP

Norway

Skrevet - 04/09/2006 :  21:26:46  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseDon-Pedro  Svar med kopi av melding
Ja, hvorfor ikke
Gud gi meg sjelefred til å godta de tingene jeg ikke kan forandre, mot til å forandre de tingene jeg kan endre og visdom til å se forskjellen. Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 26/09/2006 :  10:12:00  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Her er noen bilder fra da HeWR hadde club trening på Holtet gård. Det ble demonstrert en "Join Up" med hesten Magica The Hex. En flott Dansk varmblods hoppe med et litt spesielt gemytt. Lill humør syk med andre ord På bildene er Magica bare 3 år og allredet over 1.70 høy

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

Andrea & Daytona

» VIP

Norway

Skrevet - 28/09/2006 :  21:37:44  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideAndrea & Daytona  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseAndrea & Daytona  Svar med kopi av melding
WOW! For en diiiger hest!!! Andrea vil også ha diger hest!!:D
Smil til verden og verden gapskratter tilbake!

o.O Lev livet i dag, i morgen kan det være for sent! O.o
Gå til toppen av siden

*Skogli_Western_Riders*

» VIP

Norway

Skrevet - 29/09/2006 :  20:53:48  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside*Skogli_Western_Riders*  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
WOW! For en diiiger hest!!! Andrea vil også ha diger hest!!:D

Opprinnelig postet av Andrea & Daytona

Ja Magica var enorm. Og på bildet er hun faktisk bare tre år gammel. Nå er hun vel 4 eller snart 5 tenker jeg. Hadde vært morsomt å se hvordan hun utviklet seg etter hvert.
Selv foretrekker jeg de litt mindre gampelurene etter at jeg møtte på mange uventede problemer med min første hest som jeg endte opp med å måtte selge tilslutt. Han var også enormt stor
Det er jo veldig bra at mange liker de store hestene også, for det ville jo vært veldig synd om vi hadde en hesteverden full av bare små ponniser, ikke sant

FOLK & DYR PÅ SKOGLI STALLEN :)
Selv om forferdelige ting skjer i livet, behøver ikke livet være forferdelig :)
Gå til toppen av siden

katrine89

Norway

Skrevet - 18/10/2006 :  10:19:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidekatrine89  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressekatrine89  Svar med kopi av melding
Denne tråden var ikke til for å diskutere hva natural horsemanship er, men en bildetråd.
Hvorfor er det noen som alltid skal kverulere? Det finnes massevis av tråder hvor vi diskuterer hva natural horsemanship er ..
Sofie ville at vi skulle legge ut bilder hvor vi "driver med" natural horsemanship, eller sunt hestevett om du vil. Altså bilder fra hverdagen hvor man behandler hesten på denne måten. Er det så mye mer å diskutere? Isåfall gå heller over på trådene som ble opprettet for det.

Din hest er ditt speil som uforfalsket gjengir dine dårlige sider.
Se din hest i øynene - og la deg ikke skremme av sannheten.

Sweet Sandore - Jeg elsker deg! <3
Gå til toppen av siden

KineChristin

» VIP

Skrevet - 06/12/2006 :  18:27:14  Vis profil  Svar med kopi av melding
Der begynte bildene å komme....

Få se fler da Morsomt å se
Gå til toppen av siden

LadyOgCashel

Skrevet - 28/12/2006 :  22:16:29  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideLadyOgCashel  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseLadyOgCashel  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
Hva er spesielt med å ha på grime og sitte barbak? Eller å vise en grime? Eller å miljøtrene hesten slik at den blir trygg? Er NHS eeegentlig en egen gren, eller er det noe som er en del av alt hestehold..? Man kan lure noen ganger ;-)

(Nå får jeg vel pryl).

Opprinnelig postet av Silje-og-Tindra

Jeg er så utrolig enig med deg=)
Sånn jeg ser det er jo NH å skjønne kroppspråket til hesten og skjønne hvorfor hesten gjør eller reagerer slik som den gjør... Er blitt så mange som tror NH er rundpaddocker, taugrime og stick... Det synes ikke jeg ihvertfall men.. :P
Jeg skjønner ikke at det er en egen gren egentlig, burde være en naturlig del av hesthold/omgang med hest...Er nå min mening da=)

"En hestetrener kan få hesten til å gjøre det han vil. En god hestetrener kan få hesten til å ville gjøre det!" Monty Roberts. Gå til toppen av siden

Wichtoria

Norway

Skrevet - 04/01/2007 :  22:13:29  Vis profil  Svar med kopi av melding
Men da kan jo dere to si oss hvor vi skal legge ut slike bilder, da. :)
Noen som har fler bilder?
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 04/01/2007 :  23:43:15  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
Jeg er jo så dum at jeg fortsatt ikke skjønner en meter av hvordan man legger ut bilder her inne.. men jeg har flere gode eksempler på det som for meg er god NH inne på hjemmesida mi, for de som er nysgjerring!
www.solanju.piczo.com

www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

Wichtoria

Norway

Skrevet - 25/01/2007 :  08:53:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
Tenkte jeg kunne legge ut noen bilder jeg og da, sist jeg lekte med Enya, på lørdag. :)

Sirkellek:

http://i4.photobucket.com/albums/y109/loslote/20januar28.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y109/loslote/20januar27.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y109/loslote/20januar101.jpg
http://i4.photobucket.com/albums/y109/loslote/20januar98.jpg
Gå til toppen av siden

solanju

Norway

Skrevet - 25/01/2007 :  12:09:02  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesidesolanju  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressesolanju  Svar med kopi av melding
For en nydelig liten villstyring.. hihi... Makan til lykkefjes!! husker nå med et smil når min frøken var på det stadiet.. hehe
www.solanju.piczo.com Gå til toppen av siden

AndreaOgGranaghan

» VIP

Skrevet - 06/02/2007 :  09:05:11  Vis profil  Svar med kopi av melding
Her er noen bilder fra NH kurs med Mike Beck.

Gå til toppen av siden

ExhinaogStine

» VIP

Skrevet - 07/02/2007 :  21:50:26  Vis profil  Svar med kopi av melding
Hvordan legger man ut bilder? klarer ikke jeg.. Gå til toppen av siden
Side: av 7 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.47 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.