hundemarked.no - Norges Største Hundemarked! [ Hund / Hundeutstyr / Rubrikk annonser / Kjøp / Salg / Stall / Debatt / Kurs / Nyheter / Webshop / Hundebutikk / AUksjon / Nettbutikk ]

Hestemarked.no
Hundemarked.no
Kjøp og Salg
VIP-hjemmesider
MIX-debatt
MIX - for Hest og Hund! - Hvilken rase har du?
    MIX - for Hest og Hund!
MIX - for Hest og Hund!
Hundemarked.no | Hovedside MIX | Forum-regler | Brukerprofil | Aktive emner | Medlemmer | Søk | Hjelp
Brukernavn:
Passord:
  Velg språk
Lagre passord
 Alle fora
 Hest - Generelle forum
 Hesteraser
 Hvilken rase har du?
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Forrige side | Neste side
Forfatter Tidligere emne Emne Neste emne
Side: av 24

Nicko Valtin

» VIP

Skrevet - 20/02/2007 :  13:02:45  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ka e d me folk..! Døla hest?? island hest?? shettis?? kaldbolds!?? Æsj..!! Prøv og konkurer med hårballer med fett?! ikke frek ment asså men hallo!!

Opprinnelig postet av -_-Charlotte-_-

Å ka så e probleme ditt?Monge gode kaldblods,blandingshesta å diverse..Må kje tru at du berre kan komma her å skriva nåke sånt..Skikkeli useriøst,ein skam for norges hestefolk,me sånne kyniske,"wanna be best" persona så deg..Godt hesten din e så "flotte" då,elles ville vel du seldt an..faen heller..
Gå til toppen av siden

troypija

» VIP

Skrevet - 20/02/2007 :  14:10:58  Vis profil  Svar med kopi av melding
Har ikke fulgt helt med på diskusjon, men jeg har i vert fall en liten og søt shettis vallak, som er X-ponnitraver & ei hoppe på snart 3år som er blanding mellom Døl og fjording...:P
Altså går det i ponnier for meg^^,
Synes ponnier er flotte dyr med stor personlighet. men det er kanskje ikke akkurat nyddelig å se på:P Mn søt er de og ingen skal få komme å si at ponnier er idiotiske dyr:P

For å svare på innlegget ditt T.boysen, så har du nok rett når det gjelder enkelte personer..:P
Men jeg er en av disse unge, og jeg håper jeg kommer til å holde på med hest til jeg er over 20år ! Jeg har i vert fall søkt på Val vidregående neste år og skal gå hestelinja der andre året. Etter det kommer jeg kanskje til å ta lærlinge tida på Valnesfjordhelse sportsenter, har hatt arbeidsuke der og trivdes veldig godt med det!

Den lykkeligeste person på hesteryggen jeg noen gang har sett var en funksjonshemmet gutt. Han sang av fullhals når de hadde "stol" leken med musikk, og lente seg lengst så langt fram han bare kunne komme når de lekte rødt lys med hestene... Han SKULLE vinne. Etter timen ga han hesten den STORE klemmen, og det smilet.. helt fantastiks unge det der..:P

Skjønner godt folk som jobber med funksjonshemmede på hesteryggen^^,
Gå til toppen av siden

MyklebyMax

Skrevet - 20/02/2007 :  20:01:05  Vis profil  Svar med kopi av melding
Fjording Gå til toppen av siden

Nedre_Kjønås_Gård

Skrevet - 20/02/2007 :  20:20:20  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmesideNedre_Kjønås_Gård  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresseNedre_Kjønås_Gård  Svar med kopi av melding
Jeg har en varmblodstraver (x-traver), og i mars skal jeg hente ei NV-hoppe jeg har kjøpt. Det blir spennende Også har jeg ei unghoppe til innkjøring, hun er døl/varmbl. Veldig pen Gå til toppen av siden

Pernille.BJ
» VIP

Norway

Skrevet - 22/02/2007 :  01:26:06  Vis profil  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adressePernille.BJ  Svar med kopi av melding
Har ikke hest men halvfòr ponnien min er connemara = )
Ludo; Ingen over, Ingen ved siden av - Elsker deg < 3 Gå til toppen av siden

-karolinegh-

Norway

Skrevet - 27/02/2007 :  15:57:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-karolinegh-  Send %s1% en ICQ melding-karolinegh-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-karolinegh-  Svar med kopi av melding
Har en kaldblods som har vært traver:P Men skal selge henne å kjøpe meg en fullblods galopphest!:D
You got me deeper than deep.. Gå til toppen av siden

-_-Charlotte-_-

» VIP

Skrevet - 27/02/2007 :  21:48:46  Vis profil  Svar med kopi av melding
Kopi av melding:
ka e d me folk..! Døla hest?? island hest?? shettis?? kaldbolds!?? Æsj..!! Prøv og konkurer med hårballer med fett?! ikke frek ment asså men hallo!!

Opprinnelig postet av -_-Charlotte-_-

Eg meinte d atte eg ikkje liker sonne raser, Ja eg har og eid ein fjoring i 2 mnd! og d e ein feil så ikkje ska jentas! Og eg alle skrive jo kaldblods? Og Dessuten barefordi eg ikkje like disse rasene betyr det ikkje atte alle ska misslika di d e jo bare min meining eg snakke ikkje stykt om ein eksakt hest eg snakke om den rasetypiske av den rasen, Men hadde eg eid ein sjøl hadde eg jo seff likt di! alle e jo spessielle på sin måte! eg like faktis noken hester av denne rasen, pga eg sjenne di,,
Gå til toppen av siden

~Marthe&Ivanov~

» VIP

Skrevet - 27/02/2007 :  22:10:07  Vis profil  Svar med kopi av melding
du skiftet vel forsåvidt bare mening fordi jeg virkelig sa fra til deg at sånne kommentarer kan du holde deg for god til! gurimalla da jente!!!! Gå til toppen av siden

~Marthe&Ivanov~

» VIP

Skrevet - 27/02/2007 :  22:17:20  Vis profil  Svar med kopi av melding
syns faktisk det var utrolig idiotiosk å skrive! mente alt jeg skrev til deg! kan da umulig være nødvendig å si til alle de som har tyngre raser at deres hester er ubrukelige! dette er faktisk dyr folk er veldig glad i!!!!! jeg har ikke tung rase selv men ble faktisk veldig provosert og skjønner godt alle de som har tyngre raser!!! alle hester er unike , med hver sine bruksområder! eiere velger hesten sin etter bruksområde ! alle har hver sin smak og tyngre raser hører til i norge! det du mener er at man ikek kan bli like glad i en tyngre rase som i en edel ridehest!!!! jeg har hatt mage foirskjellige raser og utseende har ikke hatt noe å si for mine følelser for hesten! har vært like glad i alle jeg!!! viser bare at du er overfladisk!!! MENINER KAN MAN HOLDE FOR SEG SELV , HVIS MAN IKKE BARE ER UTE ETTER Å SÅRE ANDRE!! Gå til toppen av siden

-karolinegh-

Norway

Skrevet - 27/02/2007 :  22:18:05  Vis profil  Besøk %s1%s hjemmeside-karolinegh-  Send %s1% en ICQ melding-karolinegh-  Klikk for å se %s1%'s MSN Messenger adresse-karolinegh-  Svar med kopi av melding
Men kjære lille deg...
Ingen bryr seg om din mening! Hvorfor bare bli mindre likt?
Meningene holder man for seg selv, så lenge ingen har spurt om den!!
Og, årets dumhet - du liker tyngre raser om du kjenner de??
Da betyr det faktisk at du liker personligheten på hestene da, samme hva slags rase det er! Gå dypt inn i deg selv å tenk, det er positivt å like personligheten på hester.. Men ikke positivt å ikke like tunge raser, kun fordi de er tunge..
Jeg skjønner ikke hvor du vil henn, og hvorfor du har nevnt dette.
Hesten din var flott, ingen tvil om det.. Men ville du likt om noen hadde sitti å sagt at hesten din ikke var fin? Du ville tatt deg nær av det!
Og jeg lurer på hvordan du har det.. Og ha mot tunge hesteraser.. Å gå rundt å si at hester er stygge.. Føler du deg veldig bra etter du tenker at hesten er stygg?eller faktisk sier det?

You got me deeper than deep.. Gå til toppen av siden

~Marthe&Ivanov~

» VIP

Skrevet - 27/02/2007 :  22:22:35  Vis profil  Svar med kopi av melding
jeg tror faktisk ikke hun skjønner hva vi mener karoline for denne jenta er en typisk wannabee sprang superstar på vei ned , med disse holdningene hun har vist at hun hAR, kommer hun ikke langt. man kommer ikke langt hvis man tror at at det man har selv og alt det man gjør selv er best! dette er noe alle vet! eller hvertfall burde vite... hvordan skal du komme deg videre lille venn, hvis du i så ung alder tror du kan alt! ingen blir utlært på hest!!!
blir så oppgitt!
Gå til toppen av siden

Polaris79

» VIP

Skrevet - 27/02/2007 :  22:23:13  Vis profil  Svar med kopi av melding
Jeg har to "hårballer med fett" jeg. En dølehest og en kaldblodstraver. Gidder ikke kommentere det du har skrevet, Charlotte. Det eneste jeg vill si er at jeg muligens ville vurdert å tatt deg litt mer seriøst om du hadde skrevet bokmål eller nynorsk i stedet for dialekt.

Merete
Gå til toppen av siden

~Marthe&Ivanov~

» VIP

Skrevet - 27/02/2007 :  22:26:55  Vis profil  Svar med kopi av melding
amen to that!!!:D Gå til toppen av siden

Spendas

» VIP

Skrevet - 27/02/2007 :  23:39:28  Vis profil  Svar med kopi av melding
HAHAHAHA!! Hiver meg HELT klart på det amen'et der, ja!!
Drep ikke fluen på din venns panne med øks.... Gå til toppen av siden

SuuperTerna

» VIP

Skrevet - 28/02/2007 :  22:32:40  Vis profil  Svar med kopi av melding
Sitter her å er så oppgitt som det går ann å bli! Greit nok at det første hu skrev var litt på kanten(var ganske driti ut spørr du meg ) Men å skrive noe enda verre etterpå! xD At det går ann å være så utrolig teit..?!

jaujau.. Kan vel bare si at jeg er flau på hennes vegne;P
Gå til toppen av siden
Side: av 24 Tidligere emne Emne Neste emne  
Forrige side | Neste side
 Nytt emne  Svar på emne
 Skrivervennlig versjon
Snarvei:
 Image Forum 2001 This page was generated in 0.67 seconds. Snitz Forums 2000
[Vilkår] [Mix/Forum-regler] [FAQ] [Annonsere] [Om oss]
2002-2008 © Hundemarked.no - Norges største Hundeside!
Her kan du kontakte vår Kundeservice: Kontakt oss
Vi forbeholder oss for trykkfeil og feil i informasjon/spesifikasjoner.